goed ideedjpatt wrote:eigenlijk moeten we koen en sander show mailen en vragen of er ook een vervolg op komt
tik em aan ouwe!
goed ideedjpatt wrote:eigenlijk moeten we koen en sander show mailen en vragen of er ook een vervolg op komt
joling en gordon over de vloer is ook gemaakt, er bestaat bijna geen humor dat niet gemaakt is.Ramirez wrote:Mja ik vind het een beetje gemaakt, Maar er zitten ook goede stukjes in waar ik wel om kan lachen!
vol verwachting klopt ons hartC-Mind wrote:vandaag bij 3fm in de ochtend show,heel de tijd:tik um aan ouwe.
en zelfs de djs zeggen dat zei een tv programma moeten krijgen
ja ramon de stagiaroostzaner wrote:brilsmurf?
Morgen op de radio?djpatt wrote:owkee ik vertel het verhaal wel
ik had me opgegeven voor flirt je stijf, word ik opeens vandaag gebeld door ramon
over flirt je stijf zal ik het niet hebben, maar ik zo aan het einde van het gesprek:
tik um aan , hij zo tik um aan ouwe en weer verder ouwehoeren
toen zei ik tik um antilliaan , en hij weer tik um mondriaan.
hij wou maar gewoon niet ophangen
wat een figuur
weet ik veel heb ik niet eens gevraagdMarkos wrote:Morgen op de radio?djpatt wrote:owkee ik vertel het verhaal wel
ik had me opgegeven voor flirt je stijf, word ik opeens vandaag gebeld door ramon
over flirt je stijf zal ik het niet hebben, maar ik zo aan het einde van het gesprek:
wat een figuur
djpatt wrote:weet ik veel heb ik niet eens gevraagdMarkos wrote:Morgen op de radio?djpatt wrote:owkee ik vertel het verhaal wel
wat een figuurdat tik um aan is niet op de radio te horen. heb bijna 10 min met ramon lopen ouwehoeren achteraf
ik moet vooral lachen omdat de grappen egt spontaan komen. net als in die winkel als ramon die pop op zn rug neemt dat sander dan moet janken van het lachenmrazura wrote:Ik vond het niet zo heel grappig. Wat overigens wel grappig is, is die aflevering in die kleding winkel. Die gozer zat zich echt te ergeren aan die lui. Wat natuurlijk meer dan vanzelfsprekend is. De leukste is toch wel de sportschool en die rondleiding. Die grappen over kunst kon ik dan wel weer om lachen
Als je dat het enige overdreven vond... haha dit is humor van de onderste plank, heerlijk.Lyst wrote:Ik vond het een beetje overdreven veel Tik m aan, ze hebben een leuk zinnetje bedacht en nu moeten ze het tot op de bodem uitmelken.