Ja zag laatst al een of andere wierdo lopen, dus dacht dat moet hem zijn 
waar?Struikrover wrote:Ja zag laatst al een of andere wierdo lopen, dus dacht dat moet hem zijn
waar?Struikrover wrote:Ja zag laatst al een of andere wierdo lopen, dus dacht dat moet hem zijn
die zijn zo lelijkhsrobin wrote:nike skylline schoenen
Kultivate is altijd toffe kleding!oostzaner wrote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha dat dacht ik eerst ook toen ik je voor het eerst zag op die contestTakkU wrote:Ik loop er volgens de meesten vaak redelijk kakkerig bij..Bijna altijd blousjes aan, soms een T-Shirt.. Ook vaak zat blouse in de broek
Als ik dan zeg dat ik al heel wat jaren Hardstyle luister dan zitten ze me vaak vaag aan te kijken..
gestolen???? hoe erge zwerver moet je zijn om een adidas vest te jatten :')Robster wrote:vond em ook echt supervet, heb em ook gelijk gekocht toen ik em zagwilde eigenlijk niets van adidas aangezien iedereen al met die vesten loopt en die van mij al een jaar geleden gestolen is
maar deze is echt heel anders en heb er nog niemand mee gezien

nouja ik weet niet wat er mee is gebeurd. Ik was die avond uit in rotterdam op stadhuisplein. Heb toen met een bewaker gevochten (hij begonRAW-vizion wrote:gestolen???? hoe erge zwerver moet je zijn om een adidas vest te jatten :')Robster wrote:vond em ook echt supervet, heb em ook gelijk gekocht toen ik em zagwilde eigenlijk niets van adidas aangezien iedereen al met die vesten loopt en die van mij al een jaar geleden gestolen is
maar deze is echt heel anders en heb er nog niemand mee gezien
Hier houdt ik trouwens ook wel vanDaveytl wrote:
Dit soort vesten vind ik altijd wel nice.
Dat Adidas vest zal mij heel erg misstaan, is dus ook niet mijn ding.