Die is van Kultivate jaRavenwood wrote:kultivate vind ik zo'n kinderachtig merk
behalve die Have You Ever Been Mellow vraagteken is wel vet (als die van kultivate is tenminste)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Ik heb deze;

Achterkant is alleen in een ander stijltje/kleurtje
En Nike Air Max Light - Worldcup 2010 South Korea

En deze zijn bijna afgetrapt, maar hou ze mooi als Stampschoenen

Achterkant is alleen in een ander stijltje/kleurtje
En Nike Air Max Light - Worldcup 2010 South Korea

En deze zijn bijna afgetrapt, maar hou ze mooi als Stampschoenen
-
A
Ik had Samba's eerst als Gymschoenen 
vandaag nieuwe schoenen gehaald: Feiyue's
http://shop.feiyue-shoes.com/catalogue. ... YUE+10N28E
2e van boven, die grijze met paars
+ kleren van de Sting
2 korte broeken, 1 witte en 1 met verschillende kleuren (blokjes) zoals paars/blauw/donkergrijs
2 t-shirts, 1 roze van Japan ofzoiets, en 1 grijze met blauwe opschrift.
im ready for zeh summer
http://shop.feiyue-shoes.com/catalogue. ... YUE+10N28E
2e van boven, die grijze met paars
+ kleren van de Sting
2 korte broeken, 1 witte en 1 met verschillende kleuren (blokjes) zoals paars/blauw/donkergrijs
2 t-shirts, 1 roze van Japan ofzoiets, en 1 grijze met blauwe opschrift.
im ready for zeh summer
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
altijd men at work - score en soms jack en jones
waar slaat dit topic eik op
waarom vraag je dat als je al geantwoord hebt ?Timmer wrote:altijd men at work - score en soms jack en joneswaar slaat dit topic eik op
-
DHardtraxxer
- 426 posts member since 2008
- last seen Jan 2026
Deze Nike Air Classics

en natuurlijk

en natuurlijk
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Kulvitate draag ik best veel heel vet creatief merk is echt mijn stijl, Tommy Hillfiger voor wat nettere kleding, Nike Airmax of gewoon nette patta's en Die For It heeft ook wel vette creatieve shit en voor de rest Chasin of G-Star RAW, en voor de rest draag ik nog wel is een hardstyle shirt
En om meeloper te zijn Bjorn Borg boxer :')
KSwoosh wrote:G1LL wrote:Schoenen, sokken, boxer, spijkerbroek + riem en een t-shirt
zwart shirt &
airmax/k-swiss

airmax/k-swiss
Last edited by Oxbow on 31 Aug 2010 21:49, edited 1 time in total.
-
E
als de vrouwen al niks zeggen of tips geven aan ons de mannen moeten we zelf maar met ideeen komen en elkaar vertellen wat we normaal tijdens het uitgaan dragen. trouwens: we doen gelukkig geen make-up opiSenSe` wrote:wtf is dit hier![]()
stelletje wijveuh!
:')
Als je 1 boxer voor 25 euro moet kopen durf je niet eens een ruft te laten, dan ben je al bang dat er straks een dikke bruine vlek in zit, doei 25 euro :')ProfaNe wrote:whahah okej, ik vind het juist fijn.
ik vind vesten echt kut gewoon
en boxers heb ik gewoon van de markt haha.. bjorn borg of wat dan ook hoef ik niet, veelste duur om je lul in te hange
Draag meestal ook casual, zowel merk als merkloos. Alleen spijkerbroeken draag ik graag Nudie of G-Star, die zitten echt altijd perfect
of je hebt genoeg geld om er wel een ruft in te latenRobster wrote:Als je 1 boxer voor 25 euro moet kopen durf je niet eens een ruft te laten, dan ben je al bang dat er straks een dikke bruine vlek in zit, doei 25 euro :')ProfaNe wrote:whahah okej, ik vind het juist fijn.
en boxers heb ik gewoon van de markt haha.. bjorn borg of wat dan ook hoef ik niet, veelste duur om je lul in te hange
Draag meestal ook casual, zowel merk als merkloos. Alleen spijkerbroeken draag ik graag Nudie of G-Star, die zitten echt altijd perfect
hahaha dan zou ik ze alsnog niet kopendjpatt wrote:of je hebt genoeg geld om er wel een ruft in te latenRobster wrote:Als je 1 boxer voor 25 euro moet kopen durf je niet eens een ruft te laten, dan ben je al bang dat er straks een dikke bruine vlek in zit, doei 25 euro :')ProfaNe wrote:whahah okej, ik vind het juist fijn.
Dragen jullie eigelijk van die strakke stretch boxers of van die losse. Ik voornamelijk strakke
hahaha dan zou ik ze alsnog niet kopendjpatt wrote:of je hebt genoeg geld om er wel een ruft in te latenRobster wrote:Als je 1 boxer voor 25 euro moet kopen durf je niet eens een ruft te laten, dan ben je al bang dat er straks een dikke bruine vlek in zit, doei 25 euro :')ProfaNe wrote:whahah okej, ik vind het juist fijn.
Dragen jullie eigelijk van die strakke stretch boxers of van die losse. Ik voornamelijk strakke
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
strakke zeeman boxers 
strakke Garcia en DieForIt
die losse gaan altijd me reet in.
(nee niet me darmstelsel)
die losse gaan altijd me reet in.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
eeehm als ik er een beetje goed uit wil zien draag ik meest een bjorn borg boxer G-star shirt/jeans en wat lekkere nikes
En anders loop je in een vuilniszak?the sidespinnars wrote:eeehm als ik er een beetje goed uit wil zien draag ik meest een bjorn borg boxer G-star shirt/jeans en wat lekkere nikes
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
hoe wist je datStruikrover wrote:En anders loop je in een vuilniszak?the sidespinnars wrote:eeehm als ik er een beetje goed uit wil zien draag ik meest een bjorn borg boxer G-star shirt/jeans en wat lekkere nikes