Gewoon lekker spijkerbroek, zwart of een zandkleurige broek joh
Of zijn er hier ook met een rode/blauwe
Bordeauxrood en blauw jaJEFSKIII wrote:Gewoon lekker spijkerbroek, zwart of een zandkleurige broek joh
Wel jammer dat het een beetje een paupermerk is geworden ja, maar zien er gewoon goed en casual uit dus dat paupers het dragen kan me een worst wezenteupie wrote:op t kamp voor 50 piek
Dan moet je wel het stone island logo eraf halen.Fuzzylogic wrote:Wel jammer dat het een beetje een paupermerk is geworden ja, maar zien er gewoon goed en casual uit dus dat paupers het dragen kan me een worst wezenteupie wrote:op t kamp voor 50 piek
Jij snapt hetNando wrote:Schoenen op het moment HUB's, van de zomer vast weer Vans of zo.
want zo loopt half 'modebewust' nederland erbijjordifcg wrote:Jij snapt hetNando wrote:Schoenen op het moment HUB's, van de zomer vast weer Vans of zo.
echt hoor. schrijf dan meteen 'fag' op je voorhoofd.teupie wrote:want zo loopt half 'modebewust' nederland erbijjordifcg wrote:Jij snapt hetNando wrote:Schoenen op het moment HUB's, van de zomer vast weer Vans of zo.
Alsjeblieft zeg, jij bent zeker het type "AIR MAX IS ALLES EN DE REST IS GAY HAHA"RobertV wrote:echt hoor. schrijf dan meteen 'fag' op je voorhoofd.
Ja.Jurheinen wrote:Alsjeblieft zeg, jij bent zeker het type "AIR MAX IS ALLES EN DE REST IS GAY HAHA"RobertV wrote:echt hoor. schrijf dan meteen 'fag' op je voorhoofd.
Classics zijn denk ik wel de mooiste ja. Maar dan neem ik wel de zwart-grijze.Socializerz wrote:witte classicsNerazzurro93 wrote:Ik wil ook air max gaan halen. Lijken me fijne schoentjes. Heb alleen geen idee welke want er zijn 194586 verschillende
Jij bent helemaal gek ook hè, hoe kan je nou stampen op die ondingen? Vreselijk voor je rug lijkt me dat ook..Nando wrote:Donkergroene broeken.Heb er twee. Verder zijn spijkerbloesjes gewoon de shit en (sommige) truien met knopen zijn ook chill. Schoenen op het moment HUB's, van de zomer vast weer Vans of zo.
Zulke brillen?Wout1997 wrote:Spijkerblousen, gekleurde broeken, vans en die zwarte grote brillenJurheinen wrote:Ik koop echt wel dingen wie soms "hip" of in de mode zijn. Ik vind de spijkerblousjes een goed voorbeeld hiervan, tot 2 jaar had niemand ze. Lijkt me duidelijk dat veel mensen dan de mode volgen en dragen wat hip is. Oh nee maar wacht hier zal wel niemand ze hebben, want hier heeft iedereen zon uitgesproken kledingkeuze :')