Haha wat een wijven/turken dingmrazura wrote:Die linker is echt netjes idd.
Deze jas eindelijk voor een fatsoenlijke prijs en nu is hij uitverkocht in mijn maat
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Nee, dat is niet afhankelijk van de mode, of er nu alleen maar mode spul in de winkel ligt of gewoon tijdloze kleding, ik koop gewoon wat ik mooi vind en houd me helemaal niet bezig met welke kleuren er op dit moment in zijn en dergelijke. Het kan best zijn dat wat ik koop in de mode is, maar ik koop het niet omdat het in de mode is en dat is nogal een essentieel verschil.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Niemand gaat toch kleren kopen omdat ze in de mode zijn?Lyst wrote:Nee, dat is niet afhankelijk van de mode, of er nu alleen maar mode spul in de winkel ligt of gewoon tijdloze kleding, ik koop gewoon wat ik mooi vind en houd me helemaal niet bezig met welke kleuren er op dit moment in zijn en dergelijke. Het kan best zijn dat wat ik koop in de mode is, maar ik koop het niet omdat het in de mode is en dat is nogal een essentieel verschil.
Niemand koopt kleren omdat ze in de mode zijn? Maak dat de kat wijs

Daar heb je er al eenEen Eskimo bewust van de hedendaagse mode.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Ik vind het logischer dat je kleren koopt die in de mode zijn, dan dat je kleren koopt van merken a la Stone Island, Armani, D&G, etc. Iedereen zijn ding, maar ik heb snel het idee dat het nep is, ook al is het niet zo.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Dan noem je ook merken op die veelal door buitenlanders worden gedragen.Stinkjanus wrote:Ik vind het logischer dat je kleren koopt die in de mode zijn, dan dat je kleren koopt van merken a la Stone Island, Armani, D&G, etc. Iedereen zijn ding, maar ik heb snel het idee dat het nep is, ook al is het niet zo.
Ik houd zelf van wat netter/klasiekkere kleding. Die zijn vaak niet in de hippe mode winkeltjes te vinden.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Ik heb het ook niet over jouw Wout. Mijn neef werkt bij de Barrows in Eindhoven of Helmond en die heeft ook altijd van die ziekelijk dure kleren aan. De laatste tijd valt het wel mee, maar eerst dacht ik echt van 'Hoezo ga je zoveel geld betalen voor die schoenen?!' Achja, zoals ik al zei, iedereen zijn ding. Ikzelf houd het op Zalando.nlWout1997 wrote:Dan noem je ook merken op die veelal door buitenlanders worden gedragen.Stinkjanus wrote:Ik vind het logischer dat je kleren koopt die in de mode zijn, dan dat je kleren koopt van merken a la Stone Island, Armani, D&G, etc. Iedereen zijn ding, maar ik heb snel het idee dat het nep is, ook al is het niet zo.
Ik houd zelf van wat netter/klasiekkere kleding. Die zijn vaak niet in de hippe mode winkeltjes te vinden.
Niet alle kleren die je koopt hebben met mode te maken hoor.
Ik loop op doordeweeks en op school bijvoorbeeld ook gewoon in Theracords shirt/sweater, Thunderdome vest etc., kun je geen mode noemen hoor
Heb overigens ook wel gewoon casual kleding hoor uiteraard
Ik loop op doordeweeks en op school bijvoorbeeld ook gewoon in Theracords shirt/sweater, Thunderdome vest etc., kun je geen mode noemen hoor
Heb overigens ook wel gewoon casual kleding hoor uiteraard
-
J
Stelletje fashionboykes hier
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Ik koop echt wel dingen wie soms "hip" of in de mode zijn. Ik vind de spijkerblousjes een goed voorbeeld hiervan, tot 2 jaar had niemand ze. Lijkt me duidelijk dat veel mensen dan de mode volgen en dragen wat hip is. Oh nee maar wacht hier zal wel niemand ze hebben, want hier heeft iedereen zon uitgesproken kledingkeuze :')
Als ik kleren haal kijk ik naar wat ik mooi vind, niet naar wat in de mode is.
Het kan zijn dat dat kledingstuk dan 'in' is, maar daar doe ik het niet om.
Het kan zijn dat dat kledingstuk dan 'in' is, maar daar doe ik het niet om.
Ik heb zeJurheinen wrote:Ik koop echt wel dingen wie soms "hip" of in de mode zijn. Ik vind de spijkerblousjes een goed voorbeeld hiervan, tot 2 jaar had niemand ze. Lijkt me duidelijk dat veel mensen dan de mode volgen en dragen wat hip is. Oh nee maar wacht hier zal wel niemand ze hebben, want hier heeft iedereen zon uitgesproken kledingkeuze :')
-
J
Spijkerblouseje ook gehaald maar na een keer of 5/6 dragen weer in de kast gehangen
Gisteren ook maar een Nickelson jas aangeschaft.

-
J
Dat Nickelson zie je toch nergens meer? Althans hier valt het tegenwoordig mee vergeleken met de afgelopen 2 jaar.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik zie het nog te vaak langskomen anders. En alles is te vaak, dusja.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Spijkerblousen, gekleurde broeken, vans en die zwarte grote brillenJurheinen wrote:Ik koop echt wel dingen wie soms "hip" of in de mode zijn. Ik vind de spijkerblousjes een goed voorbeeld hiervan, tot 2 jaar had niemand ze. Lijkt me duidelijk dat veel mensen dan de mode volgen en dragen wat hip is. Oh nee maar wacht hier zal wel niemand ze hebben, want hier heeft iedereen zon uitgesproken kledingkeuze :')
-
J
Niks mis met spijkerblousejes toch, gekleurde broeken, vans etc. kan ik begrijpen
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Spijkerblousjes zijn baas man haha. Die Vans zijn echt verkrachte domme dingen. 
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Al helemaal mensen die hun blousen open hebben ipv dichtJEFSKIII wrote:Niks mis met spijkerblousejes toch, gekleurde broeken, vans etc. kan ik begrijpen
-
J
:')Wout1997 wrote:Al helemaal mensen die hun blousen open hebben ipv dichtJEFSKIII wrote:Niks mis met spijkerblousejes toch, gekleurde broeken, vans etc. kan ik begrijpen
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ik heb altijd shirts met leuke opdruk. Diepgaande teksten tot bullshit.
Broeken, skinny jeans / slim fit.
Jas, gewoon een winterjas die een lekkere voering heeft een een bontkraag. Geen vuilniszak.
Broeken, skinny jeans / slim fit.
Jas, gewoon een winterjas die een lekkere voering heeft een een bontkraag. Geen vuilniszak.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Ik heb 3 spijkernlousen, 2 gekleurde broeken, 4 paar vans en een zwarte zonnebrilWout1997 wrote:Spijkerblousen, gekleurde broeken, vans en die zwarte grote brillenJurheinen wrote:Ik koop echt wel dingen wie soms "hip" of in de mode zijn. Ik vind de spijkerblousjes een goed voorbeeld hiervan, tot 2 jaar had niemand ze. Lijkt me duidelijk dat veel mensen dan de mode volgen en dragen wat hip is. Oh nee maar wacht hier zal wel niemand ze hebben, want hier heeft iedereen zon uitgesproken kledingkeuze :')
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ik heb zelfs een grijs gekleurde broek van Vans! Het moet godverdomme niet gekker wordenJurheinen wrote:Ik heb 3 spijkernlousen, 2 gekleurde broeken, 4 paar vans en een zwarte zonnebrilWout1997 wrote:Spijkerblousen, gekleurde broeken, vans en die zwarte grote brillenJurheinen wrote:Ik koop echt wel dingen wie soms "hip" of in de mode zijn. Ik vind de spijkerblousjes een goed voorbeeld hiervan, tot 2 jaar had niemand ze. Lijkt me duidelijk dat veel mensen dan de mode volgen en dragen wat hip is. Oh nee maar wacht hier zal wel niemand ze hebben, want hier heeft iedereen zon uitgesproken kledingkeuze :')![]()