Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 17 hours ago
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
mrazura wrote:Die linker is echt netjes idd.

Image

Deze jas eindelijk voor een fatsoenlijke prijs en nu is hij uitverkocht in mijn maat :cry:
Haha wat een wijven/turken ding :D
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Nee, dat is niet afhankelijk van de mode, of er nu alleen maar mode spul in de winkel ligt of gewoon tijdloze kleding, ik koop gewoon wat ik mooi vind en houd me helemaal niet bezig met welke kleuren er op dit moment in zijn en dergelijke. Het kan best zijn dat wat ik koop in de mode is, maar ik koop het niet omdat het in de mode is en dat is nogal een essentieel verschil.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Nickelson :')
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Lyst wrote:Nee, dat is niet afhankelijk van de mode, of er nu alleen maar mode spul in de winkel ligt of gewoon tijdloze kleding, ik koop gewoon wat ik mooi vind en houd me helemaal niet bezig met welke kleuren er op dit moment in zijn en dergelijke. Het kan best zijn dat wat ik koop in de mode is, maar ik koop het niet omdat het in de mode is en dat is nogal een essentieel verschil.
Niemand gaat toch kleren kopen omdat ze in de mode zijn? >.< Ja, oke er zijn uitzonderingen. Maar mensen gaan niet iets of een bepaalde kleur kopen omdat andere het ook hebben.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Niemand koopt kleren omdat ze in de mode zijn? Maak dat de kat wijs xd
Een Eskimo bewust van de hedendaagse mode.
Daar heb je er al een xd
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Ik vind het logischer dat je kleren koopt die in de mode zijn, dan dat je kleren koopt van merken a la Stone Island, Armani, D&G, etc. Iedereen zijn ding, maar ik heb snel het idee dat het nep is, ook al is het niet zo.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Stinkjanus wrote:Ik vind het logischer dat je kleren koopt die in de mode zijn, dan dat je kleren koopt van merken a la Stone Island, Armani, D&G, etc. Iedereen zijn ding, maar ik heb snel het idee dat het nep is, ook al is het niet zo.
Dan noem je ook merken op die veelal door buitenlanders worden gedragen.
Ik houd zelf van wat netter/klasiekkere kleding. Die zijn vaak niet in de hippe mode winkeltjes te vinden.
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Wout1997 wrote:
Stinkjanus wrote:Ik vind het logischer dat je kleren koopt die in de mode zijn, dan dat je kleren koopt van merken a la Stone Island, Armani, D&G, etc. Iedereen zijn ding, maar ik heb snel het idee dat het nep is, ook al is het niet zo.
Dan noem je ook merken op die veelal door buitenlanders worden gedragen.
Ik houd zelf van wat netter/klasiekkere kleding. Die zijn vaak niet in de hippe mode winkeltjes te vinden.
Ik heb het ook niet over jouw Wout. Mijn neef werkt bij de Barrows in Eindhoven of Helmond en die heeft ook altijd van die ziekelijk dure kleren aan. De laatste tijd valt het wel mee, maar eerst dacht ik echt van 'Hoezo ga je zoveel geld betalen voor die schoenen?!' Achja, zoals ik al zei, iedereen zijn ding. Ikzelf houd het op Zalando.nl xd
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Niet alle kleren die je koopt hebben met mode te maken hoor.
Ik loop op doordeweeks en op school bijvoorbeeld ook gewoon in Theracords shirt/sweater, Thunderdome vest etc., kun je geen mode noemen hoor xd

Heb overigens ook wel gewoon casual kleding hoor uiteraard :P
J
Stelletje fashionboykes hier
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Ik koop echt wel dingen wie soms "hip" of in de mode zijn. Ik vind de spijkerblousjes een goed voorbeeld hiervan, tot 2 jaar had niemand ze. Lijkt me duidelijk dat veel mensen dan de mode volgen en dragen wat hip is. Oh nee maar wacht hier zal wel niemand ze hebben, want hier heeft iedereen zon uitgesproken kledingkeuze :')
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Als ik kleren haal kijk ik naar wat ik mooi vind, niet naar wat in de mode is.
Het kan zijn dat dat kledingstuk dan 'in' is, maar daar doe ik het niet om.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Jurheinen wrote:Ik koop echt wel dingen wie soms "hip" of in de mode zijn. Ik vind de spijkerblousjes een goed voorbeeld hiervan, tot 2 jaar had niemand ze. Lijkt me duidelijk dat veel mensen dan de mode volgen en dragen wat hip is. Oh nee maar wacht hier zal wel niemand ze hebben, want hier heeft iedereen zon uitgesproken kledingkeuze :')
Ik heb ze :cool:
J
Spijkerblouseje ook gehaald maar na een keer of 5/6 dragen weer in de kast gehangen
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Gisteren ook maar een Nickelson jas aangeschaft.
Image
J
Dat Nickelson zie je toch nergens meer? Althans hier valt het tegenwoordig mee vergeleken met de afgelopen 2 jaar.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik zie het nog te vaak langskomen anders. En alles is te vaak, dusja.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Jurheinen wrote:Ik koop echt wel dingen wie soms "hip" of in de mode zijn. Ik vind de spijkerblousjes een goed voorbeeld hiervan, tot 2 jaar had niemand ze. Lijkt me duidelijk dat veel mensen dan de mode volgen en dragen wat hip is. Oh nee maar wacht hier zal wel niemand ze hebben, want hier heeft iedereen zon uitgesproken kledingkeuze :')
Spijkerblousen, gekleurde broeken, vans en die zwarte grote brillen :sick:
J
Niks mis met spijkerblousejes toch, gekleurde broeken, vans etc. kan ik begrijpen
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Spijkerblousjes zijn baas man haha. Die Vans zijn echt verkrachte domme dingen. :P
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
JEFSKIII wrote:Niks mis met spijkerblousejes toch, gekleurde broeken, vans etc. kan ik begrijpen
Al helemaal mensen die hun blousen open hebben ipv dicht :/
J
Wout1997 wrote:
JEFSKIII wrote:Niks mis met spijkerblousejes toch, gekleurde broeken, vans etc. kan ik begrijpen
Al helemaal mensen die hun blousen open hebben ipv dicht :/
:')
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Ik heb altijd shirts met leuke opdruk. Diepgaande teksten tot bullshit.

Broeken, skinny jeans / slim fit.

Jas, gewoon een winterjas die een lekkere voering heeft een een bontkraag. Geen vuilniszak.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Wout1997 wrote:
Ik heb 3 spijkernlousen, 2 gekleurde broeken, 4 paar vans en een zwarte zonnebril :cool: :cool:
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Jurheinen wrote:
Wout1997 wrote:
Ik heb 3 spijkernlousen, 2 gekleurde broeken, 4 paar vans en een zwarte zonnebril :cool: :cool:
Ik heb zelfs een grijs gekleurde broek van Vans! Het moet godverdomme niet gekker worden