Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:06 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
Die linker is echt netjes idd.

Afbeelding

Deze jas eindelijk voor een fatsoenlijke prijs en nu is hij uitverkocht in mijn maat :cry:

Haha wat een wijven/turken ding :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:09 

Aan het typen...

Nee, dat is niet afhankelijk van de mode, of er nu alleen maar mode spul in de winkel ligt of gewoon tijdloze kleding, ik koop gewoon wat ik mooi vind en houd me helemaal niet bezig met welke kleuren er op dit moment in zijn en dergelijke. Het kan best zijn dat wat ik koop in de mode is, maar ik koop het niet omdat het in de mode is en dat is nogal een essentieel verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:32 

Hardtraxx Veteran

Nickelson :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:32 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Nee, dat is niet afhankelijk van de mode, of er nu alleen maar mode spul in de winkel ligt of gewoon tijdloze kleding, ik koop gewoon wat ik mooi vind en houd me helemaal niet bezig met welke kleuren er op dit moment in zijn en dergelijke. Het kan best zijn dat wat ik koop in de mode is, maar ik koop het niet omdat het in de mode is en dat is nogal een essentieel verschil.

Niemand gaat toch kleren kopen omdat ze in de mode zijn? >.< Ja, oke er zijn uitzonderingen. Maar mensen gaan niet iets of een bepaalde kleur kopen omdat andere het ook hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:47 

Aan het typen...

Niemand koopt kleren omdat ze in de mode zijn? Maak dat de kat wijs xd
Citaat:
Een Eskimo bewust van de hedendaagse mode.

Daar heb je er al een xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:01 

Hardtraxxer

Ik vind het logischer dat je kleren koopt die in de mode zijn, dan dat je kleren koopt van merken a la Stone Island, Armani, D&G, etc. Iedereen zijn ding, maar ik heb snel het idee dat het nep is, ook al is het niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:08 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:
Ik vind het logischer dat je kleren koopt die in de mode zijn, dan dat je kleren koopt van merken a la Stone Island, Armani, D&G, etc. Iedereen zijn ding, maar ik heb snel het idee dat het nep is, ook al is het niet zo.

Dan noem je ook merken op die veelal door buitenlanders worden gedragen.
Ik houd zelf van wat netter/klasiekkere kleding. Die zijn vaak niet in de hippe mode winkeltjes te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:12 

Hardtraxxer

Wout1997 schreef:
Stinkjanus schreef:

Dan noem je ook merken op die veelal door buitenlanders worden gedragen.
Ik houd zelf van wat netter/klasiekkere kleding. Die zijn vaak niet in de hippe mode winkeltjes te vinden.

Ik heb het ook niet over jouw Wout. Mijn neef werkt bij de Barrows in Eindhoven of Helmond en die heeft ook altijd van die ziekelijk dure kleren aan. De laatste tijd valt het wel mee, maar eerst dacht ik echt van 'Hoezo ga je zoveel geld betalen voor die schoenen?!' Achja, zoals ik al zei, iedereen zijn ding. Ikzelf houd het op Zalando.nl xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 21:06 

Hardtraxx Veteran

Niet alle kleren die je koopt hebben met mode te maken hoor.
Ik loop op doordeweeks en op school bijvoorbeeld ook gewoon in Theracords shirt/sweater, Thunderdome vest etc., kun je geen mode noemen hoor xd

Heb overigens ook wel gewoon casual kleding hoor uiteraard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 00:17 

Stelletje fashionboykes hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 12:16 

Hardtraxx Veteran

Ik koop echt wel dingen wie soms "hip" of in de mode zijn. Ik vind de spijkerblousjes een goed voorbeeld hiervan, tot 2 jaar had niemand ze. Lijkt me duidelijk dat veel mensen dan de mode volgen en dragen wat hip is. Oh nee maar wacht hier zal wel niemand ze hebben, want hier heeft iedereen zon uitgesproken kledingkeuze :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:04 

Hardtraxx Veteran

Als ik kleren haal kijk ik naar wat ik mooi vind, niet naar wat in de mode is.
Het kan zijn dat dat kledingstuk dan 'in' is, maar daar doe ik het niet om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:11 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Ik koop echt wel dingen wie soms "hip" of in de mode zijn. Ik vind de spijkerblousjes een goed voorbeeld hiervan, tot 2 jaar had niemand ze. Lijkt me duidelijk dat veel mensen dan de mode volgen en dragen wat hip is. Oh nee maar wacht hier zal wel niemand ze hebben, want hier heeft iedereen zon uitgesproken kledingkeuze :')

Ik heb ze :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:20 

Spijkerblouseje ook gehaald maar na een keer of 5/6 dragen weer in de kast gehangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:33 

Hardtraxx Veteran

Gisteren ook maar een Nickelson jas aangeschaft.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:34 

Dat Nickelson zie je toch nergens meer? Althans hier valt het tegenwoordig mee vergeleken met de afgelopen 2 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:05 

Hardtraxx Veteran

Ik zie het nog te vaak langskomen anders. En alles is te vaak, dusja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:13 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:

Spijkerblousen, gekleurde broeken, vans en die zwarte grote brillen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:15 

Niks mis met spijkerblousejes toch, gekleurde broeken, vans etc. kan ik begrijpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:17 

Hardtraxx Veteran

Spijkerblousjes zijn baas man haha. Die Vans zijn echt verkrachte domme dingen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:17 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Niks mis met spijkerblousejes toch, gekleurde broeken, vans etc. kan ik begrijpen

Al helemaal mensen die hun blousen open hebben ipv dicht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:22 

Wout1997 schreef:
JEFSKIII schreef:

Al helemaal mensen die hun blousen open hebben ipv dicht :/

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:37 

Hardtraxx Veteran

Ik heb altijd shirts met leuke opdruk. Diepgaande teksten tot bullshit.

Broeken, skinny jeans / slim fit.

Jas, gewoon een winterjas die een lekkere voering heeft een een bontkraag. Geen vuilniszak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 23:57 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Jurheinen schreef:

Ik heb 3 spijkernlousen, 2 gekleurde broeken, 4 paar vans en een zwarte zonnebril :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 00:43 

Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Wout1997 schreef:
Jurheinen schreef:

Ik heb 3 spijkernlousen, 2 gekleurde broeken, 4 paar vans en een zwarte zonnebril :cool: :cool:

Ik heb zelfs een grijs gekleurde broek van Vans! Het moet godverdomme niet gekker worden
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic