goed niveau...
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Vandaag Arnhem weer in, eens zien of er nog wat moois te scoren valt 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Daar hebben ze 3xmen at works, 2x open, 2x Chasin en allemaal van dat soort dingenJurheinen wrote:Vandaag Arnhem weer in, eens zien of er nog wat moois te scoren valt
Soms zit er niet eens verschil in de collectie
-
J
Kun je in Arnhem eigelijk beetje goed winkelen?
Ga alleen Eindhoven/A'dam meestal afentoe Helmond stad, maar me moeder wil keer ergens anders heen
Ga alleen Eindhoven/A'dam meestal afentoe Helmond stad, maar me moeder wil keer ergens anders heen
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Voor jouw kledingstijl denk ik niet. CentrO is beter in Oberhausen.JEFSKIII wrote:Kun je in Arnhem eigelijk beetje goed winkelen?
-
J
Site?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Ik kan in Arnhem altijd goed winkelen hoor
. Maar dat komt omdat ik heel veel met korting krijg daar via mijn broer 
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 hours ago

Mijn nieuwste aanwinst. Niet m'n mooiste paar schoenen imo, maar ze zijn zo lekker warm
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Deze zijn het geworden vanmiddag 

-
S
Zeker niet verkeerd, alleen de veters zien er niet zo makkelijk uit? Alé niet zo soepel.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Zijn leren veters, en die zijn echt irritant. Heb er dus ook maar andere veters in gedaanSpablauw wrote:Zeker niet verkeerd, alleen de veters zien er niet zo makkelijk uit? Alé niet zo soepel.
-
S
Zo irritant als mij in 2012?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Nee, niet zo irritant
-
J
Bras.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
?JEFSKIII wrote:Bras.
-
J
Wat een kut site, kom er geen raad uit maar zo te zien is het ook niks.
Kan best dat ik het mis heb
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
is best veel, van goedkoop tot duurJEFSKIII wrote:Wat een kut site, kom er geen raad uit maar zo te zien is het ook niks.
Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Windsor, Lacoste, True Religion, Marc O Polo, guess, Hilfiger Denim, armani etc.
ze hebben ook gewoon, diesel, g-star, chasin, Desigual, esprit, s.oliver, score, h&m, J&J und so
-
J
True Religion broeken zijn wel heldig
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Die herfst (?) collectie was echt lelijk met die gebreide zakken op de kont of pijpen die als een regenboog waren gekleurd.JEFSKIII wrote:True Religion broeken zijn wel heldig
-
J
Vind alle True Religions wel vet, ze zitten fijn en top kwaliteit.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Ik ook maar die collectie was spuug maar dan ook spuug lelijk.JEFSKIII wrote:Vind alle True Religions wel vet, ze zitten fijn en top kwaliteit.
-
J
Vind wel meevallen.
Frankie Morello en Moschino zijn vertyft aan het worden, vooral Frankie Morello was vet 2 jaar terug.
Nu vind ik die shirtjes niet veel meer aan, schoenen blijven wel vet.
Frankie Morello en Moschino zijn vertyft aan het worden, vooral Frankie Morello was vet 2 jaar terug.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
eens. Die domme printjes hou ik niet zo van. Net als de meeste iceberg die ik daardoor lelijk vind.JEFSKIII wrote:Vind wel meevallen.
John Richmond heeft soms echt gruwelijke kleding. Jammer genoeg weet ik niet waar ik het kan kopen in Ned. Heb daar toen een shirt in italie van gekocht.
-
J
Jaguar in Eindhoven (langs Artishock) heeft:Wout1997 wrote:eens. John Richmond heeft soms echt gruwelijke kleding. Jammer genoeg weet ik niet waar ik het kan kopen in Ned. Heb daar toen een shirt in italie van gekocht.JEFSKIII wrote:Vind wel meevallen.
Jaguar Creations
John Richmond
Rock Revival
Roberto Cavalli
Philipp Plein
Bikkembergs
Armani Jeans
Balmain
Moncler
Moschino
True Religion
En nog wat...