Jaaa die is ook vet! 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Mijne Star Wars - The Phantom Menace 
-
J
Hahaha die ja, had laatst nog met me moeder erover maar we kwamen er allebei niet
Haha, voor mij ook
-
J
Iets latere jeugd. Eye Toy voor Playstation 2.
View on YouTube
Voor de duidelijkheid, dit ben ik niet.
View on YouTube
Voor de duidelijkheid, dit ben ik niet.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Wel waar man
hahaha dat is echt sick!Project 141 wrote:Wij hadden een regel, als je meer dan 2 funniez had moest je er teruggooien
Die regel hadden wij ook thuisProject 141 wrote:Wij hadden een regel, als je meer dan 2 funniez had moest je er teruggooien
1 keer is het gebeurd dat mijn moeder zo'n pak Venz Funniez had gekocht en dat er geen funniez in zaten gvd. Heeft ze een brief gestuurd naar het bedrijf, kregen we een plastic zakje met fucking veel funniez thuisgestuurd
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Dat. Is. Awesome.Daveytl wrote:Die regel hadden wij ook thuisProject 141 wrote:Wij hadden een regel, als je meer dan 2 funniez had moest je er teruggooien![]()
1 keer is het gebeurd dat mijn moeder zo'n pak Venz Funniez had gekocht en dat er geen funniez in zaten gvd. Heeft ze een brief gestuurd naar het bedrijf, kregen we een plastic zakje met fucking veel funniez thuisgestuurd
Doe mij er ook een paarJVDM wrote:Dat. Is. Awesome.Daveytl wrote:Die regel hadden wij ook thuisProject 141 wrote:Wij hadden een regel, als je meer dan 2 funniez had moest je er teruggooien![]()
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Voor mijn tijd maar jullie kennen er misschien wel een hoop van:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6521590 ... _90_s.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/6521590 ... _90_s.html
-
G
zwaar vette intro iddtwilightforce wrote:Johnny Quest!
Ik was die helemaal vergeten![]()
beste intromuziek ooit voor een cartoon:
View on YouTube
Same here. Weet nog dat ik éen aflevering heel vet vond en voor de rest was de intro het beste aan de serieKSwoosh wrote:zwaar vette intro idddie weet ik nog goed, maar de tekenfilm zelf helemaal niet
Haha hier idem. Maar een aflevering is bij me blijven hangen. Na een beetje googlen blijkt het The Ballad of Belle Bonnet te zijn. Vaagtwilightforce wrote:Same here. Weet nog dat ik éen aflevering heel vet vond en voor de rest was de intro het beste aan de serieKSwoosh wrote:zwaar vette intro idddie weet ik nog goed, maar de tekenfilm zelf helemaal niet
Haha hier idem. Maar een aflevering is bij me blijven hangen. Na een beetje googlen blijkt het The Ballad of Belle Bonnet te zijn. Vaagtwilightforce wrote:Same here. Weet nog dat ik éen aflevering heel vet vond en voor de rest was de intro het beste aan de serieKSwoosh wrote:zwaar vette intro idddie weet ik nog goed, maar de tekenfilm zelf helemaal niet