Onlangs terug gevonden

En eenden laten kwaken door op ze te klikken.Project 141 wrote:Haha echt leuk om te horen dat iedereen hetzelfde deed met Rollercoaster Tycoon: Mensen verzuipen, ballonnen kapot klikken en achtbanen laten vliegen
Ja dat waren nog eens games, net als NFS underground enzo, echt veel leuker dan de huidige spelen.Project 141 wrote:Haha echt leuk om te horen dat iedereen hetzelfde deed met Rollercoaster Tycoon: Mensen verzuipen, ballonnen kapot klikken en achtbanen laten vliegen
Gebruik ik nog steeds bij ons op de zaak, scheelt veel tijdSpablauw wrote:
Tony hawk pro skater 2 op de ps1 _0_ en beide undergroundsSocializerz wrote:Spablauw wrote:En op Roller Coaster Typhoon zoveel mogelijk mensen verdrinken ipv. een zot pretpark uitbouwen.veel te hard uit zon achtbaan looping ding laten vliegen, dan ontploffen ze
Ps2, Tony Hawks Underground 2, heb ik 500x uitgespeeld hahaSpablauw wrote: En dit was het meest epice spel op de PS1 (samen met tekken)
Ik speel THPS3 nog steedstommetjeuh wrote:Tony hawk pro skater 2 op de ps1 _0_ en beide undergroundsSocializerz wrote: Ps2, Tony Hawks Underground 2, heb ik 500x uitgespeeld haha![]()
![]()
Die soundtracks waren ook fucking baas.. samen met de GTA's en de need for speed's de beste soundtracks in games naar mijn mening

Heb je ZOWIEZO gezien op 9gagAlmighty wrote:
Details (en dialectProject 141 wrote:SOWIESO heb jij ZOWIEZO niet in het woordenboek gezienSpablauw wrote:Heb je ZOWIEZO gezien op 9gagAlmighty wrote:<plaatje>
Die level wollaHenk-Jan wrote:Dialect![]()
whaha.
THPS2![]()
Die level in de ruimte haha, wat heb ik dat spel vaak gespeeld.
Of die met die trein
Kut trollHenk-Jan wrote:Wat is het dan, dat level?
Ga het van de week maar weer downloaden.

Jah, en putt putt red de zoo oidScavengerDJ wrote: