Dat heb ik ook nog gespeeld idd.lexjuhh wrote:
![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
Haha daar had iedereen het op hard definition nog over , maar ik kon niet meepraten 
Heb het nooit gespeeld
Heb het nooit gespeeld
thunderbirds are go!! heb ik nog videobanden van liggenLyst wrote:
Ik was vroeger helemaal gek van Dinosauriërs. Heb deze docu wel 100 keer gezien
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Misschien dat sommige mensen dit kennen / nog herinneren
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Bassie & Adriaan.. heb echt alles gezien op tv en ook alle videos thuis liggen
Dragonball Z
Pokemon.. heb zoveel geld eraan uitgegeven aan die pokemon kaarten en toch was het niet genoeg.. uiteindelijke was die hele hype over in onze klas en begon de groep voor ons heb ik al me kaarten weg geven ec ht meer dan 200 euro aan kaarten.. was veel op me leeftijd
Dragonball Z
Pokemon.. heb zoveel geld eraan uitgegeven aan die pokemon kaarten en toch was het niet genoeg.. uiteindelijke was die hele hype over in onze klas en begon de groep voor ons heb ik al me kaarten weg geven ec ht meer dan 200 euro aan kaarten.. was veel op me leeftijd
Road Rash! Sparen voor nieuwe motoren en anderen met kettingen van de motor afslaanRamirez wrote:
Of deze
-
E
heady als squid 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
De eerste gta was ook geweldig voor de ps 1
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Carmageddon zoveel gespeeld! Echt stom dat je destijds een versie had met zombies en mensen.Lyst wrote:Road Rash! Sparen voor nieuwe motoren en anderen met kettingen van de motor afslaanRamirez wrote:![]()
Of deze

Grand Theft Auto 1.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
GTA 1 heb ik echt wel 1000 uur in zitten.katamaran wrote: Grand Theft Auto 1.Al was mijn tijd toch meer van 2, die heb ik dan ook meer gespeeld.
Ik begon pas bij 2. Kon zo alle tanks vinden en een dikke rampage veroorzaken. Heb de campain nauwelijks aangeraakt 
Die heb ik ook kapot gespeeld idd
Die ouwe Fifa's waren ook epic, beetje keepers neertrappen/schwalbes maken enzo
Inderdaad, jammer dat ze de schwalbes eruit gehaald hebbenPommer wrote:Die heb ik ook kapot gespeeld idd![]()
Deze was ik helemaal vergeten
Vaste kost in het weekend op yorin toen

tinker toy
Ik weet niet of ze dit in nederland ook hadden maar hier kon ik dagenlang mee spelen
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Competitie Manager 98/99, dat was pas vet! Ronaldo zijn slidings gingen gewoon het halve veld over 
Bij GTA 2 had je een missie en dan begon je in een ov bus en dan moest je mensen ophalen. Je reed met een volle bus naar een fabriek daar moesten de mensen uit de bus stappen en moesten ze door een machine lopen en dan kwamen ze eruit als worstjes en toen moest je hot dogs verkopen. 
-
E