Dit ja, had er laatst een van de 5 op staan, alsof het van gisteren wasJoey wrote:Het erge is nog dat ik zowat die hele mix nog uit m'n hoofd ken na 10 jaar ofzo.
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Die Vato/dirty house hype duurde toch zo ongeveer even kort als de Jumpstyle hype, of heb ik dat mis? Heb er niet zo heel veel van meegekregen iig, zat er iig niet middenin ofzo.
Beter dan die nederlandse R&B zooi waar je tegenwoordig mee doodgegooid wordt.
Deze he-le-maal kapot gedraaid
Deze stond keihard op een schoolfeest in een discotheek, Vooral die hoge tonen deden zeer aan je oren
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Pff kan deze echt niet meer horenAfrojack ft. The Partysquad - Drop Down linkje
Pfff die plaat jaExterkate wrote:Pffff die dirty house mixtapes van Vato jakon er destijds wel enorm van genieten. Riverside motherfucker, en dan die rare geluidjes. Was echt in die jaren dat ik net uit mocht van m'n ouders. Maar de tering wat een kut muziek als ik het nu terug luister
Oh jezus in mijn herinneringen klonk het een stuk beter dan ditPedaalemre wrote:Pff kan deze echt niet meer horenAfrojack ft. The Partysquad - Drop Down linkje![]()
Met dat soort nummers komt de allochtoon in mij ontzettend naar boven ook al ben ik zo verkaast

Haha Dirty House ja. Flashback naar teenage party's en Oh Oh Cherso.

Deze weer eens afgepoetst en geïnstalleerd, de soundtrack blijft nog altijd kippenvel geven
-
J
die games ja!, ik heb ze nog voor de xbox dus ga ze binnenkort maar weer eens spelen 
Heb Harry Potter 1 en 2 op de Playstation 1. Om de paar jaar speel ik ze nog eens om wat herinneringen naar boven te halen. Super vette spellen! 
Helemaal kapot gaan bij Foppe de plaaggeest en die flipendo oefeningen. Dat waren tijden.
Poooh dit ja. Of die achtervolging bij Malfidus in het bos.Hekzitter wrote:Helemaal kapot gaan bij Foppe de plaaggeest en die flipendo oefeningen.
Toevallig even wat opgezocht, maar hoor ik hier headhunterz op 3.40
Jazeker!! Onze Willem is de trotse stem van Fred en George Wemelpim__ wrote:Toevallig even wat opgezocht, maar hoor ik hier headhunterz op 3.40
Ik schrok me telkens weer kapot toen Foppe voorbij kwamHekzitter wrote:Helemaal kapot gaan bij Foppe de plaaggeest en die flipendo oefeningen. Dat waren tijden.
De ZwerkbalwedstrijdenY-me wrote:Ik schrok me telkens weer kapot toen Foppe voorbij kwamHekzitter wrote:Helemaal kapot gaan bij Foppe de plaaggeest en die flipendo oefeningen. Dat waren tijden.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Als dit soort games nog zou werken op mijn pc zou ik dit gaan bingen, meteen.Y-me wrote:
Deze weer eens afgepoetst en geïnstalleerd, de soundtrack blijft nog altijd kippenvel geven
(evenals de steen der wijzen, populous: the beginning, lego racers enz)
Misschien voor meer mensen een jeugdherinnering, ben op zoek naar de naam van een spelletje van vroeger. Denk dat het rond 2001 was. Windows 98 of 2000. Herinner me vooral nog het level select menu, waar je een groot eiland had met allemaal levels die je kon doen en een soort teleporter die naar een mini eilandje ging linksboven dat grote eiland. Het was iig geen Mario. Verder had het nog een langwerpig verticaal level wat me altijd een beetje aan de brandweer deed denken. Lekker vage beschrijving maar ik kan me er niet meer heel veel van terughalen, alleen dat van dat eiland weet ik nog echt 100% zeker.
Was dat spel toevallig Myst? https://en.m.wikipedia.org/wiki/MystJoey wrote:Misschien voor meer mensen een jeugdherinnering, ben op zoek naar de naam van een spelletje van vroeger. Denk dat het rond 2001 was. Windows 98 of 2000. Herinner me vooral nog het level select menu, waar je een groot eiland had met allemaal levels die je kon doen en een soort teleporter die naar een mini eilandje ging linksboven dat grote eiland. Het was iig geen Mario. Verder had het nog een langwerpig verticaal level wat me altijd een beetje aan de brandweer deed denken. Lekker vage beschrijving maar ik kan me er niet meer heel veel van terughalen, alleen dat van dat eiland weet ik nog echt 100% zeker.