Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 57  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 14:09 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Eigenlijk moet er weer wat leven in dit topic geblazen worden. :P

Gek verhaal dit, maar misschien dat mensen het herkennen.

Wij hebben thuis wel eens van die Mona toetjes, met bitterkoekjes smaak. Hoe dat toetje smaakt, zo rook die gekleurde klei altijd. :lol:

Afbeelding

Deze shit? Kon niet helemaal de goede afbeelding vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 14:25 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Eigenlijk moet er weer wat leven in dit topic geblazen worden. :P

Gek verhaal dit, maar misschien dat mensen het herkennen.

Wij hebben thuis wel eens van die Mona toetjes, met bitterkoekjes smaak. Hoe dat toetje smaakt, zo rook die gekleurde klei altijd. :lol:

Haha een beetje wel ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 14:49 

Hardtraxx Veteran

Hahaha dus meer mensen die dat denken bij dat toetje? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 16:49 

Hardtraxx Veteran

Ja toen ik het las realiseerde ik me dat het die klei was ja haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 11:07 

Hardtraxx Veteran

Toevallig afgelopen vrijdag Pokemon The Movie: Mewtwo vs Mew zitten kijken met wat vrienden en een bak bier haha. Genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 11:37 

Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
Toevallig afgelopen vrijdag Pokemon The Movie: Mewtwo vs Mew zitten kijken met wat vrienden en een bak bier haha. Genieten.

Haha ik vond Mewtwo hardstikke eng vroeger xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 12:32 

Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:

Die film toen in de bios gezien omdat we 1 of andere wedstrijd gewonnen hadden. Kregen ook een speciale promo-kaart. :cool: En een poster. :P
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 13:27 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Maximize schreef:

Die film toen in de bios gezien omdat we 1 of andere wedstrijd gewonnen hadden. Kregen ook een speciale promo-kaart. :cool: En een poster. :P
:worship:

Glimmende Mewtwo :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 13:40 

Hardtraxx Veteran

Je had toen ook van die pokemon lollys die je in suiker of zout ofzo moest dippen. Dikke smeer bende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 15:06 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Je had toen ook van die pokemon lollys die je in suiker of zout ofzo moest dippen. Dikke smeer bende.

Haha wat waren die dingen zoet xd Van die knetterdingen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 15:15 

Hardtraxx Veteran

Ja kan maarzo. Weet alleen dat t echt smeren was.

Je had ook van die pokemon stickers in zo'n stickerboek. Kan best zijn dat het al in dit topic staat maar daar denk ik nu opeens aan. :P Zaten ook van die glimmende dingen bij.

En het eeuwig fijne gevoel van zo'n dikke stapel Pokemon kaarten in hoesjes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 15:24 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ja kan maarzo. Weet alleen dat t echt smeren was.

Je had ook van die pokemon stickers in zo'n stickerboek. Kan best zijn dat het al in dit topic staat maar daar denk ik nu opeens aan. :P Zaten ook van die glimmende dingen bij.

En het eeuwig fijne gevoel van zo'n dikke stapel Pokemon kaarten in hoesjes. :P

Waren dat die flippo's met een sticker er bij ^^

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 15:27 

Hardtraxx Veteran

Nee andere stickers. :P Waren volgens mij van die pakjes met 4 of 5 stickers er in ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 15:37 

Hardtraxx Veteran

Wat ook wel leuk was; van die geheimen als Missingno. of de fluitjes in Super Mario Bros. 3 kwam je vroeger niet via het internet achter, maar werd van kind tot kind doorgegeven. Héél vroeger wist ik ook niet wat een walkthrough was dus moest ik dingen echt zelf uitvogelen bij Adventures en RPG's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 15:39 

Hardtraxx Veteran

Hahaha idd. En de geruchten met het ruilen van pokemon. Dat je op het zelfde moment je gameboy moest uitzetten. Dan had je allebei de pokemon 2x. Volgens mij werkte dat nog echt ook. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 15:42 

Hardtraxx Veteran

Pokemon's clonen _0_ Ja dat werkte zeker. Was alleen niet bij ruilen volgens mij, maar bij een pokemon op je computer zetten en dan een andere box selecteren. Zodra hij dan ging opslaan, uitzetten en zo had je meerdere master balls en pokemons 2x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 15:46 

Hardtraxx Veteran

Ja op de box zetten idd, ook geniaal om masterballs te clonen.

We hadden wel zo'n mongool in de klas die altijd sterke verhalen had over bijvoorbeeld Rocket Balls waarmee je dan anderen hun Pokémon zou kunnen stelen en dan zou je de Pokémon politie achter je aan krijgen. Maar dat kon hij zelf nooit laten zien want dat had hij bij z'n neef gezien of z'n Gameboy was stuk ofzo :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 15:48 

Hardtraxx Veteran

Hahaha ook ja. Maar dat MissingNo verhaal, heeft iemand het ooit geprobeerd zonder te praten met dat gappie die een ratata gaat vangen ofzo? Ik deed dat altijd omdat ik dacht dat het echt bij die cheat hoorde haha, kan maarzo zijn dat ik die man duizenden van die beestjes heb laten vangen zonder dat het effect had. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 15:49 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
We hadden wel zo'n mongool in de klas die altijd sterke verhalen had over bijvoorbeeld Rocket Balls waarmee je dan anderen hun Pokémon zou kunnen stelen en dan zou je de Pokémon politie achter je aan krijgen. Maar dat kon hij zelf nooit laten zien want dat had hij bij z'n neef gezien of z'n Gameboy was stuk ofzo :')

:lol:

Goede bump van dit topic overigens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 15:51 

Hardtraxx Veteran

MissingNo mocht je ook niet vangen want dan ging je gameboy stuk...

Edit:
Je kwam ook wel eens pokemon van level 130 tegen ofzo. En dan ving je ze en werden ze opeens level 99 volgens mij. :P Sws dat het een Snorlax was. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 16:02 

Hardtraxx Veteran

En ik wist dat er een code was om een Mew te kunnen vangen in Red of Blue. En nu, na al die jaren, ben ik er achter.

Citaat:
If you name your character DxDyDz (note: the key here is to have the first, third, and fifth characters of the name be capital D's), you may run into wild Mewtwo while performing the MissingNO. glitch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 20:07 

Hardtraxx Elite

Pokemon gold/silver en dan die bellsprout tower waar een glitch in zat. Had ineens een gangar level 11 xd foutje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 09:26 

Parvuz schreef:

Edit:
Je kwam ook wel eens pokemon van level 130 tegen ofzo. En dan ving je ze en werden ze opeens level 99 volgens mij. :P Sws dat het een Snorlax was. :lol:

Ik geloof dat er 3 MissingNos waren waarvan er 1 je game iet crashen, man man man wat een heeerlijke tijden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 12:25 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Edit:

Daar was ook altijd zo een golbat bij :thumbdown: kutbeest vond ik dat toch :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 09:53 

Hardtraxx Veteran

De verpakkingen van die oude pakjes pokemonkaarten. :worship:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 57  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic