nice_dp_ wrote:
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
RHardtraxx Veteran
heb ik ook hebbie al een hoesje? kut bereikStyle wrote:
Heb je die aziaat er ook bij gekregen? 
OT: Lipton Ice Tea Green
OT: Lipton Ice Tea Green
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Waar kun je die krijgen? Waren gratis toch? Heb 'm ook.the sidespinnars wrote:heb ik ook hebbie al een hoesje? kut bereikStyle wrote:[img]htt.nl/pic/news/3660/iphone4.jpg[/img]
O ik zie het al. Moet je 'm voor 30 sept. gekocht hebben. Ik heb hem op 1 oktober gekocht :')
Kant en klare hambugersJosh-T wrote:
-
A
Idd, dat. Of de MC DonaldsHidden Source wrote:Kant en klare hambugersJosh-T wrote:Dat je dat nog kan eten man, gewoon lekker zelf maken.
Nóg mooier: aan de kassiére vragen of zij ook een euroknaller isAlmighty wrote:Idd, dat. Of de MC DonaldsHidden Source wrote:Kant en klare hambugersJosh-T wrote:Dat je dat nog kan eten man, gewoon lekker zelf maken.
EUROKNALLEEEERRR
-
A
Bij de MCDonalds waar ik overal geweest ben, werken over het algemeen van die dikke padden achter de kassa 
In Winterswijk niet, zeer mooie dames daar 
haha, zat ik ff aan de dunne een paar uur laterHidden Source wrote:Kant en klare hambugersJosh-T wrote:Dat je dat nog kan eten man, gewoon lekker zelf maken.
-
G
allerdønst!oostzaner wrote:dunne of dönner?
Blikje energydrank en broodje kroket op school 
-
RHardtraxx Veteran
een pizza en cola na school 
Een pizza shoarma, een bakje knoflook erbij, een frikadel speciaal en 2 red bull

-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Bij Maastricht Geusselt alleen maar Polen :') en op de Markt inderdaad dikke padden. Maar in zo'n uniformpje komen ze niet goed tot hun recht he. Ik zie collega's ook wel eens zonder werkkleren, meestal een stuk beterAlmighty wrote:Bij de MCDonalds waar ik overal geweest ben, werken over het algemeen van die dikke padden achter de kassa
Voor het eerst je collega's in vrije tijd kleding zien is echt super vreemd.tomb wrote:Bij Maastricht Geusselt alleen maar Polen :') en op de Markt inderdaad dikke padden. Maar in zo'n uniformpje komen ze niet goed tot hun recht he. Ik zie collega's ook wel eens zonder werkkleren, meestal een stuk beterAlmighty wrote:Bij de MCDonalds waar ik overal geweest ben, werken over het algemeen van die dikke padden achter de kassa
haha idd. vooral als je je manager er lekker casual ziet bijlopenTeknizion wrote:Voor het eerst je collega's in vrije tijd kleding zien is echt super vreemd.tomb wrote:Bij Maastricht Geusselt alleen maar Polen :') en op de Markt inderdaad dikke padden. Maar in zo'n uniformpje komen ze niet goed tot hun recht he. Ik zie collega's ook wel eens zonder werkkleren, meestal een stuk beterAlmighty wrote:Bij de MCDonalds waar ik overal geweest ben, werken over het algemeen van die dikke padden achter de kassa
heel raar
Mijn manager loopt er altijd casual bij 

Samsung np-n210-jp02
Voor me vrouwtje..
Pfoe, duur vrouwtje. Misschien een Poolse overwegen? zijn wat goedkoper.Econz wrote:
Samsung np-n210-jp02
Voor me vrouwtje..
Is zo veel beterJosh-T wrote:Mijn manager loopt er altijd casual bij
Laatste aankoop: Bruine pistolet brie en komkommer + bruine pistolet filet met ei + vruchtensap geel