Cd van Zany 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
een broodje shoarma @ net besteld 
Nieuwe kleding voor bruiloft van morgen! 
das toevallig.Parvuz wrote:Nieuwe kleding voor bruiloft van morgen!
Ga jij ook dan?katamaran wrote:das toevallig.Parvuz wrote:Nieuwe kleding voor bruiloft van morgen!
Nee, geen zin an.Parvuz wrote:Ga jij ook dan?katamaran wrote:das toevallig.Parvuz wrote:Nieuwe kleding voor bruiloft van morgen!
katamaran wrote:Nee, geen zin an.Parvuz wrote: Ga jij ook dan?
BIER?
Dus wel de best gekozen gebruikersnaam van Hardtraxx!oostzaner wrote:je doet je naam eer aan.
-
G
zeker niet, dat is die skoelepeselekspoespefloepsParvuz wrote:Dus wel de best gekozen gebruikersnaam van Hardtraxx!oostzaner wrote:je doet je naam eer aan.
Okee das ook weer waar, een goede 2e danKSwoosh wrote:zeker niet, dat is die skoelepeselekspoespefloepsParvuz wrote:Dus wel de best gekozen gebruikersnaam van Hardtraxx!oostzaner wrote:je doet je naam eer aan.
Parvuz wrote:katamaran wrote:Nee, geen zin an.Parvuz wrote: Ga jij ook dan?![]()
BIER?
Achja, ik vind het best relaxed. Potje voetbal spelen op de xbox 
Oooow wacht, dat plaatje moet eigenlijk Fifa of PES zijn voor de xbox?Faalhaas wrote:Achja, ik vind het best relaxed. Potje voetbal spelen op de xbox
Doet ie het niet dan?Parvuz wrote:Oooow wacht, dat plaatje moet eigenlijk Fifa of PES zijn voor de xbox?Faalhaas wrote:Achja, ik vind het best relaxed. Potje voetbal spelen op de xbox
Ik zie em namelijk wel.
Maar goed, het was FIFA 11 voor de Xbox 360 ja
Vind je hem op een haas lijken?oostzaner wrote:je doet je naam eer aan.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
waarom heb jij de zelfde avater als tomb?Faalhaas wrote:Achja, ik vind het best relaxed. Potje voetbal spelen op de xbox
/care? Jokertje is een heldthe sidespinnars wrote:waarom heb jij de zelfde avater als tomb?Faalhaas wrote:Achja, ik vind het best relaxed. Potje voetbal spelen op de xbox
Does eff ctrl+f5 dann.Faalhaas wrote:Doet ie het niet dan?Parvuz wrote:Oooow wacht, dat plaatje moet eigenlijk Fifa of PES zijn voor de xbox?Faalhaas wrote:Achja, ik vind het best relaxed. Potje voetbal spelen op de xbox
Ik zie em namelijk wel.
Maar goed, het was FIFA 11 voor de Xbox 360 ja
kratje hertog-jan vanavond
en wat snoepjes voor morgeavond
en wat snoepjes voor morgeavond
-
G
Broek: Chasin Guador Elm Cast

Jas: Chasin Lewis Quilted Black

Broek: Chasin Rocketeer Dart

en nog een trui
maar die kon ik niet vinden online 
CHasin heeft egt te chille kleren
EDIT: lol
et lijkt wel of die kerel @ laatste foto de jas van de 2e foto aan nheeft 

Jas: Chasin Lewis Quilted Black

Broek: Chasin Rocketeer Dart

en nog een trui
CHasin heeft egt te chille kleren
EDIT: lol
De jassen van Chasin zijn echt meesterlijk
Heb zowel een winter als een zomerjas, heerlijk!