Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 192  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 aug 2010 20:05 

Hardtraxx Veteran

ProfaNe schreef:
ben jij zo'n pietlut die zo lang mogelijk het plastic laagje op het scherm laat zitten?

Haha ik snap dat soort mensen niet :P . En dan ook nog zo'n mobielsokje ofso eromheen. :P
Bericht Geplaatst op 16 aug 2010 20:23 

Hardtraxx Veteran

heb dat alleen nog op mn tom tom, want die gebruik ik bijna nooit

op mn telefoon meteen eraf gehaald heb je helemaal niks aan
Bericht Geplaatst op 16 aug 2010 20:55 

Hardtraxxer

idd, en krassen komen er tegenwoordig op die super shizzel schermen toch bijna nie :P hep alleen bij mne huidige telefoon (nokia N82) wel stof achter het scherm maar voor de rest is hij als nieuw, terwijl die 2 jaar oud is haha,

benieuwd of de galaxy s ook zo mooi blijft
Bericht Geplaatst op 16 aug 2010 20:56 

Hardtraxx Veteran

Vert0z schreef:
Afbeelding
alvast gekocht voor m'n iphone die hopelijk deze week binnenkomt :$

je weet wel dat die cases gratis zijn heh bij je iphone ;) alleen jammer dat je moet wachten tot 4 oktober :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 16 aug 2010 22:50 

Hardtraxx Elite

Paar wc rollen en een blok kaas
Bericht Geplaatst op 16 aug 2010 23:39 

Hardtraxxer

@sidespinnars.. ik weet, maar wil niet het risico lopen in de weken dat ik dan geen case heb dat ik hem laat vallen of wat dan ook :$
Bericht Geplaatst op 17 aug 2010 00:11 

Hardtraxx Veteran

Vert0z schreef:
@sidespinnars.. ik weet, maar wil niet het risico lopen in de weken dat ik dan geen case heb dat ik hem laat vallen of wat dan ook :$

Ja want een hoesje beschermt tegen vallen :')
Bericht Geplaatst op 17 aug 2010 00:12 

Hardtraxx Veteran

Vert0z schreef:

mee eens ik heb dat risico wel genomen en ben daar ook voor gestraft liet hem vallen maar gelukkig zie je er bijna niks van :x :$
Bericht Geplaatst op 17 aug 2010 15:06 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

iPhone 4 32GB zojuist afgeleverd!! :thumbsup: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 16:01 

Donateur

Technics RP-DH1200 DJ hoofdtelefoon

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 16:12 

veel levensmiddelen om komende week goe door te komen voor FTS!
ben komende namelijk niet meer thuis........
in tentje op het sportpark licht en geluid bewaken :corn:
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 16:52 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Afbeelding

iPhone 4 32GB zojuist afgeleverd!! :thumbsup: :thumbsup:

hey welkom to the club ;)
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 16:54 

Hardtraxx Veteran

Kaartje Bavaria Open Air
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 16:57 

Hardtraxx Veteran

Een kaartje voor Glemmer, een of ander kutfestival hier in het dorp. www.glemmer.nl
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 19:49 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 21:05 

JolleNL schreef:
Een kaartje voor Glemmer, een of ander kutfestival hier in het dorp. http://www.glemmer.nl

Lekker bouncen op DJ Jan :')
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 22:44 

Hardtraxx Elite

Vandaag mn iPhone 4 Bumper gekregen.. Was toch gratis :P Morgen of overmorgen komt mn iPhone 4 dock, mn Universal Dock, en mn Apple Remote binnen... Voor degene die afvragen waarom ik 2 docks neem: 1tje zet ik bij mn bureau neer voor synchroniseren en voor muziek(wordt dus het universal dock, heeft een remote voor muziek ;) ), en de ander gebruik ik bij mn bed om hm op te kunnen laden.. Anders moet ik hm namelijk steeds op de grond leggen, en dan gaat ie krassen, waar ik niet op zit te wachten.. Of ik moet hm zo neerleggen dat ik hm in mn slaap makkelijk weg kan slaan, wat natuurlijk ook niet de bedoeling is :P Met dat dock kan ik hm makkelijker ergens neerzetten ;)
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 22:51 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Vandaag mn iPhone 4 Bumper gekregen.. Was toch gratis :P Morgen of overmorgen komt mn iPhone 4 dock, mn Universal Dock, en mn Apple Remote binnen... Voor degene die afvragen waarom ik 2 docks neem: 1tje zet ik bij mn bureau neer voor synchroniseren en voor muziek(wordt dus het universal dock, heeft een remote voor muziek ;) ), en de ander gebruik ik bij mn bed om hm op te kunnen laden.. Anders moet ik hm namelijk steeds op de grond leggen, en dan gaat ie krassen, waar ik niet op zit te wachten.. Of ik moet hm zo neerleggen dat ik hm in mn slaap makkelijk weg kan slaan, wat natuurlijk ook niet de bedoeling is :P Met dat dock kan ik hm makkelijker ergens neerzetten ;)

fack heb jij je bumper nou al binnen heb je hem gratis besteld bij apple? want ik moet wachten tot 4 oktober!
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 22:57 

Artiest

Nieuwe voetbalschoenen

Nieuwe PC :) Acer x3300
Bericht Geplaatst op 27 aug 2010 01:16 

Hardtraxx Elite

the sidespinnars schreef:
TakkU schreef:

fack heb jij je bumper nou al binnen heb je hem gratis besteld bij apple? want ik moet wachten tot 4 oktober!

Ja heb hm de 17e besteld toen m'n iPhone 4 binnen was, en vandaag lag ie op de mat!
Bericht Geplaatst op 27 aug 2010 11:05 

Hardtraxx Veteran

Een zak Drop Fruit duo's en een zak Winegums van Red Band.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2010 11:35 

Donateur

Net bij Freerecordshop de Decibel Cd gehaald! :innocent: en wat knald die hard vooral cd 3 :bomb:
Bericht Geplaatst op 27 aug 2010 11:36 

Hardtraxx Veteran

Bier. Duh!
Bericht Geplaatst op 27 aug 2010 12:29 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
the sidespinnars schreef:
TakkU schreef:

Ja heb hm de 17e besteld toen m'n iPhone 4 binnen was, en vandaag lag ie op de mat!

ik had hem daarvoor al besteld maar kan dat hij al binnen is moet effe kijken op het bedrijf van me pa!
Bericht Geplaatst op 27 aug 2010 12:32 

Hardtraxx Addict

Pakje Shag :P
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 192  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic