Haha ik snap dat soort mensen nietProfaNe wrote:ben jij zo'n pietlut die zo lang mogelijk het plastic laagje op het scherm laat zitten?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
heb dat alleen nog op mn tom tom, want die gebruik ik bijna nooit
op mn telefoon meteen eraf gehaald heb je helemaal niks aan
op mn telefoon meteen eraf gehaald heb je helemaal niks aan
idd, en krassen komen er tegenwoordig op die super shizzel schermen toch bijna nie
hep alleen bij mne huidige telefoon (nokia N82) wel stof achter het scherm maar voor de rest is hij als nieuw, terwijl die 2 jaar oud is haha,
benieuwd of de galaxy s ook zo mooi blijft
benieuwd of de galaxy s ook zo mooi blijft
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
je weet wel dat die cases gratis zijn heh bij je iphoneVert0z wrote:
alvast gekocht voor m'n iphone die hopelijk deze week binnenkomt
-
VHardtraxxer
- 250 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
@sidespinnars.. ik weet, maar wil niet het risico lopen in de weken dat ik dan geen case heb dat ik hem laat vallen of wat dan ook 
Ja want een hoesje beschermt tegen vallen :')Vert0z wrote:@sidespinnars.. ik weet, maar wil niet het risico lopen in de weken dat ik dan geen case heb dat ik hem laat vallen of wat dan ook
-
RHardtraxx Veteran
mee eens ik heb dat risico wel genomen en ben daar ook voor gestraft liet hem vallen maar gelukkig zie je er bijna niks vanVert0z wrote:@sidespinnars.. ik weet, maar wil niet het risico lopen in de weken dat ik dan geen case heb dat ik hem laat vallen of wat dan ook
-
E
veel levensmiddelen om komende week goe door te komen voor FTS!
ben komende namelijk niet meer thuis........
in tentje op het sportpark licht en geluid bewaken
ben komende namelijk niet meer thuis........
in tentje op het sportpark licht en geluid bewaken
-
RHardtraxx Veteran
hey welkom to the clubTakkU wrote:
iPhone 4 32GB zojuist afgeleverd!!![]()
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Kaartje Bavaria Open Air
Een kaartje voor Glemmer, een of ander kutfestival hier in het dorp. www.glemmer.nl
-
A
Lekker bouncen op DJ Jan :')JolleNL wrote:Een kaartje voor Glemmer, een of ander kutfestival hier in het dorp. http://www.glemmer.nl
Vandaag mn iPhone 4 Bumper gekregen.. Was toch gratis
Morgen of overmorgen komt mn iPhone 4 dock, mn Universal Dock, en mn Apple Remote binnen... Voor degene die afvragen waarom ik 2 docks neem: 1tje zet ik bij mn bureau neer voor synchroniseren en voor muziek(wordt dus het universal dock, heeft een remote voor muziek
), en de ander gebruik ik bij mn bed om hm op te kunnen laden.. Anders moet ik hm namelijk steeds op de grond leggen, en dan gaat ie krassen, waar ik niet op zit te wachten.. Of ik moet hm zo neerleggen dat ik hm in mn slaap makkelijk weg kan slaan, wat natuurlijk ook niet de bedoeling is
Met dat dock kan ik hm makkelijker ergens neerzetten 
-
RHardtraxx Veteran
fack heb jij je bumper nou al binnen heb je hem gratis besteld bij apple? want ik moet wachten tot 4 oktober!TakkU wrote:Vandaag mn iPhone 4 Bumper gekregen.. Was toch gratisMorgen of overmorgen komt mn iPhone 4 dock, mn Universal Dock, en mn Apple Remote binnen... Voor degene die afvragen waarom ik 2 docks neem: 1tje zet ik bij mn bureau neer voor synchroniseren en voor muziek(wordt dus het universal dock, heeft een remote voor muziek
), en de ander gebruik ik bij mn bed om hm op te kunnen laden.. Anders moet ik hm namelijk steeds op de grond leggen, en dan gaat ie krassen, waar ik niet op zit te wachten.. Of ik moet hm zo neerleggen dat ik hm in mn slaap makkelijk weg kan slaan, wat natuurlijk ook niet de bedoeling is
Ja heb hm de 17e besteld toen m'n iPhone 4 binnen was, en vandaag lag ie op de mat!the sidespinnars wrote:fack heb jij je bumper nou al binnen heb je hem gratis besteld bij apple? want ik moet wachten tot 4 oktober!TakkU wrote:Vandaag mn iPhone 4 Bumper gekregen.. Was toch gratisMorgen of overmorgen komt mn iPhone 4 dock, mn Universal Dock, en mn Apple Remote binnen... Voor degene die afvragen waarom ik 2 docks neem: 1tje zet ik bij mn bureau neer voor synchroniseren en voor muziek(wordt dus het universal dock, heeft een remote voor muziek
Een zak Drop Fruit duo's en een zak Winegums van Red Band.
Net bij Freerecordshop de Decibel Cd gehaald!
en wat knald die hard vooral cd 3 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Bier. Duh!
-
RHardtraxx Veteran
ik had hem daarvoor al besteld maar kan dat hij al binnen is moet effe kijken op het bedrijf van me pa!TakkU wrote:Ja heb hm de 17e besteld toen m'n iPhone 4 binnen was, en vandaag lag ie op de mat!the sidespinnars wrote:fack heb jij je bumper nou al binnen heb je hem gratis besteld bij apple? want ik moet wachten tot 4 oktober!TakkU wrote:Vandaag mn iPhone 4 Bumper gekregen.. Was toch gratisMorgen of overmorgen komt mn iPhone 4 dock, mn Universal Dock, en mn Apple Remote binnen... Voor degene die afvragen waarom ik 2 docks neem: 1tje zet ik bij mn bureau neer voor synchroniseren en voor muziek(wordt dus het universal dock, heeft een remote voor muziek