Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
ProfaNe wrote:ben jij zo'n pietlut die zo lang mogelijk het plastic laagje op het scherm laat zitten?
Haha ik snap dat soort mensen niet :P . En dan ook nog zo'n mobielsokje ofso eromheen. :P
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
heb dat alleen nog op mn tom tom, want die gebruik ik bijna nooit

op mn telefoon meteen eraf gehaald heb je helemaal niks aan
Hardtraxxer
668 posts member since 2010
last seen Apr 2020
idd, en krassen komen er tegenwoordig op die super shizzel schermen toch bijna nie :P hep alleen bij mne huidige telefoon (nokia N82) wel stof achter het scherm maar voor de rest is hij als nieuw, terwijl die 2 jaar oud is haha,

benieuwd of de galaxy s ook zo mooi blijft
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Vert0z wrote:Image
alvast gekocht voor m'n iphone die hopelijk deze week binnenkomt :$
je weet wel dat die cases gratis zijn heh bij je iphone ;) alleen jammer dat je moet wachten tot 4 oktober :thumbdown:
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Paar wc rollen en een blok kaas
V
Hardtraxxer
250 posts member since 2009
last seen Apr 2017
@sidespinnars.. ik weet, maar wil niet het risico lopen in de weken dat ik dan geen case heb dat ik hem laat vallen of wat dan ook :$
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Vert0z wrote:@sidespinnars.. ik weet, maar wil niet het risico lopen in de weken dat ik dan geen case heb dat ik hem laat vallen of wat dan ook :$
Ja want een hoesje beschermt tegen vallen :')
R
Hardtraxx Veteran
Vert0z wrote:@sidespinnars.. ik weet, maar wil niet het risico lopen in de weken dat ik dan geen case heb dat ik hem laat vallen of wat dan ook :$
mee eens ik heb dat risico wel genomen en ben daar ook voor gestraft liet hem vallen maar gelukkig zie je er bijna niks van :x :$
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Image

iPhone 4 32GB zojuist afgeleverd!! :thumbsup: :thumbsup:
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Technics RP-DH1200 DJ hoofdtelefoon

Image
E
veel levensmiddelen om komende week goe door te komen voor FTS!
ben komende namelijk niet meer thuis........
in tentje op het sportpark licht en geluid bewaken :corn:
R
Hardtraxx Veteran
TakkU wrote:Image

iPhone 4 32GB zojuist afgeleverd!! :thumbsup: :thumbsup:
hey welkom to the club ;)
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Kaartje Bavaria Open Air
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Een kaartje voor Glemmer, een of ander kutfestival hier in het dorp. www.glemmer.nl
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Image
A
JolleNL wrote:Een kaartje voor Glemmer, een of ander kutfestival hier in het dorp. http://www.glemmer.nl
Lekker bouncen op DJ Jan :')
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Vandaag mn iPhone 4 Bumper gekregen.. Was toch gratis :P Morgen of overmorgen komt mn iPhone 4 dock, mn Universal Dock, en mn Apple Remote binnen... Voor degene die afvragen waarom ik 2 docks neem: 1tje zet ik bij mn bureau neer voor synchroniseren en voor muziek(wordt dus het universal dock, heeft een remote voor muziek ;) ), en de ander gebruik ik bij mn bed om hm op te kunnen laden.. Anders moet ik hm namelijk steeds op de grond leggen, en dan gaat ie krassen, waar ik niet op zit te wachten.. Of ik moet hm zo neerleggen dat ik hm in mn slaap makkelijk weg kan slaan, wat natuurlijk ook niet de bedoeling is :P Met dat dock kan ik hm makkelijker ergens neerzetten ;)
R
Hardtraxx Veteran
TakkU wrote:Vandaag mn iPhone 4 Bumper gekregen.. Was toch gratis :P Morgen of overmorgen komt mn iPhone 4 dock, mn Universal Dock, en mn Apple Remote binnen... Voor degene die afvragen waarom ik 2 docks neem: 1tje zet ik bij mn bureau neer voor synchroniseren en voor muziek(wordt dus het universal dock, heeft een remote voor muziek ;) ), en de ander gebruik ik bij mn bed om hm op te kunnen laden.. Anders moet ik hm namelijk steeds op de grond leggen, en dan gaat ie krassen, waar ik niet op zit te wachten.. Of ik moet hm zo neerleggen dat ik hm in mn slaap makkelijk weg kan slaan, wat natuurlijk ook niet de bedoeling is :P Met dat dock kan ik hm makkelijker ergens neerzetten ;)
fack heb jij je bumper nou al binnen heb je hem gratis besteld bij apple? want ik moet wachten tot 4 oktober!
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Nieuwe voetbalschoenen

Nieuwe PC :) Acer x3300
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
the sidespinnars wrote:
TakkU wrote:Vandaag mn iPhone 4 Bumper gekregen.. Was toch gratis :P Morgen of overmorgen komt mn iPhone 4 dock, mn Universal Dock, en mn Apple Remote binnen... Voor degene die afvragen waarom ik 2 docks neem: 1tje zet ik bij mn bureau neer voor synchroniseren en voor muziek(wordt dus het universal dock, heeft een remote voor muziek ;) ), en de ander gebruik ik bij mn bed om hm op te kunnen laden.. Anders moet ik hm namelijk steeds op de grond leggen, en dan gaat ie krassen, waar ik niet op zit te wachten.. Of ik moet hm zo neerleggen dat ik hm in mn slaap makkelijk weg kan slaan, wat natuurlijk ook niet de bedoeling is :P Met dat dock kan ik hm makkelijker ergens neerzetten ;)
fack heb jij je bumper nou al binnen heb je hem gratis besteld bij apple? want ik moet wachten tot 4 oktober!
Ja heb hm de 17e besteld toen m'n iPhone 4 binnen was, en vandaag lag ie op de mat!
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Een zak Drop Fruit duo's en een zak Winegums van Red Band.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Net bij Freerecordshop de Decibel Cd gehaald! :innocent: en wat knald die hard vooral cd 3 :bomb:
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Bier. Duh!
R
Hardtraxx Veteran
TakkU wrote:
the sidespinnars wrote:
Ja heb hm de 17e besteld toen m'n iPhone 4 binnen was, en vandaag lag ie op de mat!
ik had hem daarvoor al besteld maar kan dat hij al binnen is moet effe kijken op het bedrijf van me pa!
Hardtraxx Addict
1776 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
Pakje Shag :P