Big Mac, MC kroket, Hamburger, en Bier
Dus bier is je laatste aankoop aangezien je geen bier kan halen bij de MACfreddyadu8 wrote:Big Mac, MC kroket, Hamburger, en Bier
Dus bier is je laatste aankoop aangezien je geen bier kan halen bij de MACfreddyadu8 wrote:Big Mac, MC kroket, Hamburger, en Bier
Klopt om 1 uur nog even ontbijtje bij de mac, daarna stratumFrankert wrote:Dus bier is je laatste aankoop aangezien je geen bier kan halen bij de MACfreddyadu8 wrote:Big Mac, MC kroket, Hamburger, en Bier![]()
jij hebt altijd die schijt.Rickie wrote:snowboard tas voor 5 euro terwijl hij 35 euro was![]()
pannekoek heeft verkeerde labeltje gescand, mooi meegenomen dus
dat is dus stelen, ik stel voor dat je teruggaat en die andere 30 euro betaald...Rickie wrote:snowboard tas voor 5 euro terwijl hij 35 euro was![]()
pannekoek heeft verkeerde labeltje gescand, mooi meegenomen dus
Die gast is masterhdhessel wrote:gekke leraar
Wtf echt niet?ElSalvaje wrote:Hoger cijfer gekocht op school.
Had een 6, maar moest een 7 halen voor NASK.
Voor 5 euro mijn cijfer omhoog laten halen.
Wat een chille leraar.
P.S
Hijs echt chill, ik ga met mn eigen leraar naar Fantasy Island
Mijn broertje vertelde me gister nog dat er een leraar op mijn oude middelbare school is ontslagen, omdat hij alle antwoorden van een proefwerk had voorgezegdBeuntie wrote:Wtf echt niet?ElSalvaje wrote:Hoger cijfer gekocht op school.
Had een 6, maar moest een 7 halen voor NASK.
Voor 5 euro mijn cijfer omhoog laten halen.
Wat een chille leraar.
P.S
Hijs echt chill, ik ga met mn eigen leraar naar Fantasy Island
Jezus, als de school daar achter komt zal die nooit weer lesgeven![]()
Ik als leraar in opleiding mag dat wel zeggen toch? :p
Voor jou is het wel chill haha
Ja idd ik wou deze week een Hardstyle shirt aanschaffen maar degene die ik wou was uitverkochtKSwoosh wrote:mijn laatste aankoop:
aardbeien slagroomtaart, om vanavond met me vrienden op te eten voor we naar Hard Bass gaan
en vanavond: Hard Bass shirtje, als ze mooi genoeg zijn
mss ook nog een vlag ofzo, ff kijken wat ze hebben
Maximize wrote:Sicpack Corona's en 2 limoenen