Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2025 14:39 

Hardtraxx Veteran

Pohh steam deck is echt een dik ding. Zo veel mee mogelijk. Mijn grootste advies zou ook zijn om eens te kijken naar sunshine/moonlight. Kun je je pc streamen naar je steam deck. Als je beetje een gaming pc hebt kun je zonder kwaliteit in te leveren alle games op maximale kwaliteit op je tv (docked) of lekker los in je handjes op de bank of in bed spelen.

Steam deck heeft mij ontzettend geholpen om beetje afleiding te hebben tijdens verse ouderschap ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2025 15:20 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Pohh steam deck is echt een dik ding. Zo veel mee mogelijk. Mijn grootste advies zou ook zijn om eens te kijken naar sunshine/moonlight. Kun je je pc streamen naar je steam deck. Als je beetje een gaming pc hebt kun je zonder kwaliteit in te leveren alle games op maximale kwaliteit op je tv (docked) of lekker los in je handjes op de bank of in bed spelen.

Steam deck heeft mij ontzettend geholpen om beetje afleiding te hebben tijdens verse ouderschap ook :D

Dat is het hele ding, het is een top tip maar heb geen PC/laptop meer tegenwoordig. Heb een Xbox Series X die ik via XBplay laat verbinden met mijn Deck. Zelfde idee eigenlijk alleen kan ik ook Cloud Gaming van Xbox ermee gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2025 18:36 

Hardtraxx Veteran

Ohhh ja dat is hetzelfde idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 11:19 

Kraak... Piep...

Afbeelding

Nieuw wakeboard met bijpassende bindingen van Hyperlite, morgen met het mooie weer mooi het water op en uitproberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 08:47 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Zin in het mooie weer neven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 09:46 

Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
Afbeelding
Zin in het mooie weer neven.

Ej deze (of iets soortgelijks) wil ik ook halen. TOEVALLIE!11!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 11:52 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Ej deze (of iets soortgelijks) wil ik ook halen. TOEVALLIE!11!

We hebben even die houten delen 3x in de beits gezet, kan 'ie mooi buiten blijven staan (wel met afdekzeil natuurlijk). Vind het een heerlijk bankje, zondag voor het eerst op gechilld, Parijs-Roubaix en daarna Ajax op de iPad met een borreltje, wie doet je wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 12:24 

Hardtraxx Elite

Exacte kopie. Heerlijk. Maar zonder zijltje gaat ie snel naar de klote of hoe moet ik dat zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 13:07 

Hardtraxx Veteran

Mwa, denk dat dat wel meevalt. Maar zou het zonde vinden van die paar honderd eurie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 20:30 

Hardtraxx Veteran

zoiets hek ok in munne tuin staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 23:51 

Hardtraxxer

vant weekend toevallig munne moat meegeholpe die had krek zelfde besteld
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic