Voor de patat mensen: patatten zijn aardappelen en geen frieten.Helicaze wrote:zak patatten
Laat de discussie maar weer beginnen
Last edited by Grim on 09 Jan 2021 21:44, edited 1 time in total.
Voor de patat mensen: patatten zijn aardappelen en geen frieten.Helicaze wrote:zak patatten
Logisch, zie Eigen Kweek.Grim wrote:Voor de patat mensen: atatten zijn aardappelen en geen frieten.Helicaze wrote:zak patatten
Laat de discussie maar weer beginnen
Of jappels of piepersRemi wrote:Precies. Net zoals de Zeeuwse petoaten of earrepols, afhankelijk waar in Zeeland je je bevindt.
Als je nog degelijk gereedschap zoekt voor de klus kan ik zo'n all-in koffer adviseren.THArdstyler wrote:Een accu schroef- en boormachine, langzaamaan ook maar eens een beetje gereedschappen etc. aanschaffen zodat je dat niet telkens hoeft te lenen.
Ga er vanuit dat het hierin om handgereedschappen gaat, hierin ben ik reeds al aardig voorzien. Voor de enkele keren dat ik het gebruik kom ik met spul van de Action ook wel uit de voetenrakkietakkie wrote:Als je nog degelijk gereedschap zoekt voor de klus kan ik zo'n all-in koffer adviseren.
heb er zelf een, en is handiger dan alles los kopen.
Voor de keren dat je het gebruikt is het een schappelijke prijs
haha, ja daarom.THArdstyler wrote:Ga er vanuit dat het hierin om handgereedschappen gaat, hierin ben ik reeds al aardig voorzien. Voor de enkele keren dat ik het gebruik kom ik met spul van de Action ook wel uit de voetenrakkietakkie wrote:Als je nog degelijk gereedschap zoekt voor de klus kan ik zo'n all-in koffer adviseren.
heb er zelf een, en is handiger dan alles los kopen.
Voor de keren dat je het gebruikt is het een schappelijke prijs
Ik was laatst blij met een nieuwe stofzuigerHelicaze wrote:Grappig om te zien dat we op een leeftijd zijn gekomen waarbij we blij zijn met een gereedschapskoffer.![]()
Zelf ook één gekregen vorig jaar van m'n vader.
Of dat je er alweer over kan zeiken haha, heb een best wel goede steelstofzuiger gekregen destijds. Ideaal hoor voor ff het snelle werk en doet het ook prima. Maar zou graag gewoon een 'ouderwetse' stofzuiger hebben joh voor het grove werk.Hekzitter wrote:Ik was laatst blij met een nieuwe stofzuigerHelicaze wrote:Grappig om te zien dat we op een leeftijd zijn gekomen waarbij we blij zijn met een gereedschapskoffer.![]()
THArdstyler wrote:Of dat je er alweer over kan zeiken haha, heb een best wel goede steelstofzuiger gekregen destijds. Ideaal hoor voor ff het snelle werk en doet het ook prima. Maar zou graag gewoon een 'ouderwetse' stofzuiger hebben joh voor het grove werk.Hekzitter wrote:Ik was laatst blij met een nieuwe stofzuigerHelicaze wrote:Grappig om te zien dat we op een leeftijd zijn gekomen waarbij we blij zijn met een gereedschapskoffer.![]()
Die staan vast prachtig in je Punto!!makrooy wrote:pohhh
https://fanatec.com/eu-en/pedals/clubsport-pedals-v3
Zeker van een 5.1/7.1 setje overgestapt? Ik weet nog goed dat ik voor het eerst overstapte op studio minitoren. Wist niet wat me overkwam (ongeveer een maand lang). Heerlijk gevoelFusionmania wrote:2x KRK RP7 G4, KRK SUB 8S2 en Focusrite 2i2.
Man, wat klinkt dat dik zeg, alsof ik een nieuw stel oren gekocht heb
Haha ja klopt, Logitech 2.1 setje en JBL SB400The Venator wrote:Zeker van een 5.1/7.1 setje overgestapt? Ik weet nog goed dat ik voor het eerst overstapte op studio minitoren. Wist niet wat me overkwam (ongeveer een maand lang). Heerlijk gevoelFusionmania wrote:2x KRK RP7 G4, KRK SUB 8S2 en Focusrite 2i2.
Man, wat klinkt dat dik zeg, alsof ik een nieuw stel oren gekocht heb