top shit dit
Ik ken het verschil tussen een F en een XJ..THArdstyler wrote:Oranje, staat in m'n quote paar posts eerder.Broken Balance wrote:Volgens mij zei hij ooit ook eens dat zijn Jaguar roze was.
Je bent toch onderhand wel gewend dat je de meeste aandacht krijgt van iedereen op dit forum?Svbtwee wrote:Toen ik hier net kwam was ik 15, toen reed ik nog geen auto.
Mijn dochter gaat nog niet naar school.
Die Fiat 500 is roze.
Get your facts right BB. Lijkt shownieuws wel hier.

Een doodskist!Je laatste aankoop!
Mooi lekker rustig straks.Melanoisia wrote:Een doodskist!Je laatste aankoop!
i loldMelanoisia wrote:Een doodskist!Je laatste aankoop!

uploaden op imgur en dan de link hier plaatsen (met .jpg/.png erachter)debaron wrote:zelfde model, zelfde kleur. kreeg alleen mijn eigen foto er niet in
bedankt voor de hulp!Grim wrote:uploaden op imgur en dan de link hier plaatsen (met .jpg/.png erachter)debaron wrote:zelfde model, zelfde kleur. kreeg alleen mijn eigen foto er niet in
Sarabande wrote:Goede messen maakt overvallen inderdaad zo’n stuk fijner.
Ongekend ditJordi wrote:Iemand had dus een iphone 8 met gebarsten achterkant voor €20 op marktplaats gegooid. Echter zit het barstje voor niet voor het scherm en zie je de achterkant niet eens met een hoesje dus heeft hij deze nooit laten repareren. Koopje!
Hoeveel kostte dat?Solis wrote:Office 365.
50 per jaarMelanoisia wrote:Hoeveel kostte dat?Solis wrote:Office 365.
Waar ga je het voor gebruiken? Als je het veel gebruikt vind ik het niet zo duur.Solis wrote:50 per jaar