Haha dat gaat er bij mij op elk moment van de dag wel in 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dit, op zalm en vissticks na gr.MelvinFR wrote:Vis
fixed.yannickvk wrote:Dit, op kibbeling en vissticks na gr.MelvinFR wrote:Vis
Als je er mee werkt moet wel een soort vanBroken Balance wrote:Vis
Heb juist specifiek vis liever. Heb niet zo veel alleen met Tonijn.
Garnalen en krab vind ik dan weer niks.
Dat zijn ook geen vissenBroken Balance wrote:Garnalen en krab vind ik dan weer niks.
Ik eet bijna altijd vis als ik uit eten gaBroken Balance wrote:Heb juist specifiek vis liever. Heb niet zo veel alleen met Tonijn.
Gebakken eendje van de lokale Chinees ook?MeneerEend wrote:Ik eet bijna altijd vis als ik uit eten ga. Garnalen vind ik ook lekker. net als scampi's en gamba's. Of gebakken paling
Gebakken zee/sliptongMeneerEend wrote:Ik eet bijna altijd vis als ik uit eten ga.
Inktvisringen zijn ook heilig.
Maar schelp en schaaldieren vind ik zelf minder. Paella met zalm, makreel, kreeft en kabeljauw is het heiligste wat ik ooit heb gehad.
Vis neem ik bij restaurants amper omdat ik het zelf ook wel eens maak, voor restaurants pak ik het liefst een goed stuk vlees zoals zwijn, eend (sorry maat), biefstuk, spareribs e.d.
Maar schelp en schaaldieren vind ik zelf minder. Paella met zalm, makreel, kreeft en kabeljauw is het heiligste wat ik ooit heb gehad.
Vis neem ik bij restaurants amper omdat ik het zelf ook wel eens maak, voor restaurants pak ik het liefst een goed stuk vlees zoals zwijn, eend (sorry maat), biefstuk, spareribs e.d.
Exterkate wrote:Visfriet? Iemand?
WAT IS DAT NOU WEER?

yannickvk wrote:WAT IS DAT NOU WEER?
Hier hetzelfdeyannickvk wrote:Dit, op zalm en vissticks na gr.MelvinFR wrote:Vis
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012

Enjoy the casual sceneDestination wrote:
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Vanmiddag nog gehaald, en dan het liefst met een belachelijke hoeveelheid kruidenExterkate wrote:Visfriet? Iemand?
DJ ZAMBLEZamble wrote:Pioneer DDJ-RB
Dat is wel vet voor zo'n prijs. Heb ooit een spoedcursus draaien gehad paar maanden terug en had de smaak gelijk te pakken. Was niet meer weg te slaanZamble wrote:Pioneer DDJ-RB
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 16 hours ago
Nintendo Switch samen met een limited edition pakket van Zelda, zat een standbeeldje en een cd bij.