Spoiler
Ajax
Thanks!wrote:Mooie vuilniszak.
Ja dat is opzich wel waar.wrote:Kek jasje. Wel een gekloot die cagoules, heb er zelf ook eentje maar dat over je hoofd heen trekken is echt kut
Vakkie W hooligan tochwrote:Hooligan jas.
Omg. Are you back?wrote:iPhone 6+
Christus wat een prijzenwrote:Kenzo: hype hype hype
Je bent wel op hypes trouwens Tom
ik heb lego LOTR voor mn xbox 360. die spellen zijn zo mooi hewrote:Lego Marvel's Avengers voor XB1
heb ze allemaal kapot gespeeldwrote:ik heb lego LOTR voor mn xbox 360. die spellen zijn zo mooi hewrote:Lego Marvel's Avengers voor XB1
Er komt 16 mei een laatste restock van die groene Daily Paper x Yellow Claw bomber. Geen idee of je hem al had gehaald in A'dam, maar dacht laat het je ff wetenwrote:Is dat niet die kneus van 'n paar filmpjes op Dumpert?Hoezo?
Thanks voor de tip! Waar is deze te krijgen??wrote:Er komt 16 mei een laatste restock van die groene Daily Paper x Yellow Claw bomber. Geen idee of je hem al had gehaald in A'dam, maar dacht laat het je ff wetenwrote:Is dat niet die kneus van 'n paar filmpjes op Dumpert?Hoezo?
Eerlijk gezegd geen idee, ik ken één van de eigenaren en die had het mij verteld. Ik zou even dailypaperclothing.com kijken of anders de shop van Yellow Claw. Ze hebben hem sowieso instore (A'dam-West)wrote:Thanks voor de tip! Waar is deze te krijgen??wrote:Er komt 16 mei een laatste restock van die groene Daily Paper x Yellow Claw bomber. Geen idee of je hem al had gehaald in A'dam, maar dacht laat het je ff wetenwrote:Is dat niet die kneus van 'n paar filmpjes op Dumpert?Hoezo?