xbox one afterglow controller
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
2 MacKroketten en een grote bananenmilkshake
Ik ben ook van plan deze te kopen, hoor er alleen maar goede verhalen over. Vriend van me raadt deze ook aan.Norther66 wrote:
klapstoel wrote:
Ik ben ook van plan deze te kopen, hoor er alleen maar goede verhalen over. Vriend van me raadt deze ook aan.
Ongeveer beste prijs/kwaliteit die er is.
klapstoel wrote:Ik ben ook van plan deze te kopen, hoor er alleen maar goede verhalen over. Vriend van me raadt deze ook aan.
Hij kwam vandaag binnen, en ik ben onder de indruk wat een mooi geluid eruit komt
Vandaag binnengekomen. Wat een genotNorther66 wrote:klapstoel wrote:Ik ben ook van plan deze te kopen, hoor er alleen maar goede verhalen over. Vriend van me raadt deze ook aan.
Hij kwam vandaag binnen, en ik ben onder de indruk wat een mooi geluid eruit komt
Joey's Annihilate album, dankzij Dirk 
Flikker es op manyowan wrote:Joey's
Hoelang duurde het nou?yowan wrote:Joey's Annihilate album, dankzij Dirk
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Als je zelf een pc had samengesteld was je goedkoper uitgeweest 
Ongeveer wel ja, ik heb dan wel met scherm en toetsenbord/muis samengesteld.klapstoel wrote:Als je zelf een pc had samengesteld was je goedkoper uitgeweest
Ik heb bijvoorbeeld dit gebouwd (wel met muis/toetsenbord/monitor:

Eindbedrag: een kleine 1000 euro, en er zit niet eens een externe GPU in.
-
J
en kloten op de interne graphics van je processor is een goed idee?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Maar de vraag is of ik daar zin in hadklapstoel wrote:Als je zelf een pc had samengesteld was je goedkoper uitgeweest
Waarom niet? Toch zonde als je zo'n systeem bouwt, koop dan ook een degelijke video kaartThe Venator wrote:Ongeveer wel ja, ik heb dan wel met scherm en toetsenbord/muis samengesteld.klapstoel wrote:Als je zelf een pc had samengesteld was je goedkoper uitgeweest
Ik heb bijvoorbeeld dit gebouwd (wel met muis/toetsenbord/monitor:
Eindbedrag: een kleine 1000 euro, en er zit niet eens een externe GPU in.
Deze heb ik verleden jaar gebouwd
Intel Core i5-4460 Boxed
ASRock B85M Pro4
Asus R9290-DC2OC-4GD5
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Samsung 840 EVO 120GB
Omdat ik op dat moment niet meer uit wilde geven eraan + ik game weinig, produceer wel muziek, dat neemt ook nogal wat, vandaar de specs. Koop er binnenkort wel een leuke gpu bij.
Kloten? als in hoe? Ik game niet, dus dat is niet nodig voor nu.jeffrey2107 wrote:en kloten op de interne graphics van je processor is een goed idee?
nieuwe in-ear oortjes
Xiaomi Pistons 2
Ben benieuwd of het iets is
Xiaomi Pistons 2
Beste die ik ooit gehad heb, ben al bezig met mijn 2e paardavinstyle wrote:nieuwe in-ear oortjes
Xiaomi Pistons 2Ben benieuwd of het iets is
Zijn prima oortjes, vooral voor de prijs. Lekker vol geluid.davinstyle wrote:nieuwe in-ear oortjes
Xiaomi Pistons 2Ben benieuwd of het iets is
Heb ze hier ook nog liggen, maar gebruik ze niet meer omdat ik nu de Oneplus Icons heb, die nog 10x vette klinken
-
B
Iemand bekend met deze site? http://www.aliexpress.com