Ah dus toch. Zag hem er al niet bij staan. Thanks! ff wachten dus.Frenchkicks wrote:gewoon de MOH store, lijkt uitverkochtBasxt wrote:Niet echt een aankoop, maar weet iemand toevallig waar je dat shirt haalt dat die gast links aan heeft?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Prima dingb-plan wrote:Ook aan het twijfelen, voor dat geld kan je bijna niet sukkelenCivitas wrote:Ben je er tevreden van?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Hey er zit verf op je schoen.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
2x OMW Go Ahead Eagles - De Graafschap 25 Mei 
-
A
hoezo ga je twee keer???
-
DHardtraxx Veteran
Ik ga met een kameraad 
De tweede keer zie je weer hele andere dingen...Anonymous wrote:hoezo ga je twee keer???
tickets voor een college van andre kuipers over zijn ruimte ervaringen en tickets voor bert visscher 
Hier ook tickets voor Bert Visscher
Bluetooth speaker van Pionier voor in de keuken.
Haal jij je kleren altijd bij een zaak voor 14/15 jarigen maat?
-
DHardtraxx Veteran
Festival gangster 
-
A
Coolcat toch? 
Klopt, haalde ik mijn kleding ook toen ik 14/15 was. Toen was ik echt een koele kat.Anonymous wrote:Coolcat toch?
-
A
toen je nog leuk was??
Heb daar vorig jaar joggjeans gehaald, zijn geniaal
voorderest haal ik daar wat als een grap voor vrienden
Heb daar vorig jaar joggjeans gehaald, zijn geniaal
Ik ben nooit leuk geweest, alleen woest aantrekkelijk.Anonymous wrote:toen je nog leuk was??![]()
Heb daar vorig jaar joggjeans gehaald, zijn geniaalvoorderest haal ik daar wat als een grap voor vrienden
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Rijdt je dan ook op tractors en ruik je naar benzine?Broken Balance wrote:Ik ben nooit leuk geweest, alleen woest aantrekkelijk.Anonymous wrote:toen je nog leuk was??![]()
Heb daar vorig jaar joggjeans gehaald, zijn geniaalvoorderest haal ik daar wat als een grap voor vrienden
Mien tractor rijd allen op diesel miejong'Andromeda wrote:Rijdt je dan ook op tractors en ruik je naar benzine?Broken Balance wrote:Ik ben nooit leuk geweest, alleen woest aantrekkelijk.Anonymous wrote:toen je nog leuk was??![]()
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Zien er vet uit!!
Een 20000 mAh mobiele oplader voor slechts 15 euro. Kun je je telefoon (als 'ie een 2600 mAh batterij heeft) bijna 8 keer mee opladen. 
20.000 mAh? jezus
Maar waar heb je die gevonden? en 15 euro is echt mega chill
http://www.ebay.com/itm/361296696570
Duurde wel 2-3 weken tot 'ie binnen kwam. Maar dan heb je ook wat!
Duurde wel 2-3 weken tot 'ie binnen kwam. Maar dan heb je ook wat!