Ohja ik heb anderhalve week geleden dit sexy beest besteld

MVMT watches (movement), zijn wel te vinden op facebook instagram etc. Niet gigantisch duur, in veel verschillende kleuren, echt super vet! Gewoon van hun site besteldDJ_Tim wrote:Sow :O Die ziet er vet uit! Waar heb je hem vandaan?
Nope, maat van me heeft hem wel al wel binnen. Is er hartstikke tevreden mee. Ik ga het weekend weg, dinsdag terug dus als ik hem heb zal ik wel even laten weten wat ik ervan vindLyst wrote:Vet horloge inderdaad, zoek ook al een tijd een nieuwe maar kon niet echt wat vinden. Op die site staan wel meerdere mooie horloges, heb je hem al binnen?
Groot als in?Lyst wrote:Ze zijn wel vrij groot btw

Nee hoeft niey altijd, ze doen af en toe gewoon een steekproef.M-arijn wrote:Vette horloges op die site, ik ga er ook één bestellen. Weet iemand toevallig of je ook geluk kan hebben en dat je geen invoerrechten hoeft te betalen? En krijg je er ook een officieel document bij? Een maatje bestelde ooit eens een cd en twee t-shirts uit Amerika en moest ook aan de deur betalen. Hij zei dat hij het toen niet meer hoefde en de volgende dag kwam de postbode weer en hoefde hij niks te betalen.
Waar wil je hem dan aan dragen?teupie wrote:Zo aan de pols vind ik het toch een stuk minder eigenlijk.
Jij moet horloge verkoper wordenChroman wrote:Waar wil je hem dan aan dragen?teupie wrote:Zo aan de pols vind ik het toch een stuk minder eigenlijk.
Und? Hoe bevalt ie? Is hij echt zo groot of valt het mee?Bever wrote:Nope, maat van me heeft hem wel al wel binnen. Is er hartstikke tevreden mee. Ik ga het weekend weg, dinsdag terug dus als ik hem heb zal ik wel even laten weten wat ik ervan vindLyst wrote:Vet horloge inderdaad, zoek ook al een tijd een nieuwe maar kon niet echt wat vinden. Op die site staan wel meerdere mooie horloges, heb je hem al binnen?![]()
Oja mocht je een willen bestellen, ze adverteren met gratis verzending (is ook zo), maar je krijgt nog wel te maken met 30 euro invoerkosten zodra je hem aan de deur krijgt. Is wel weer een beetje jammer maar ik zeg het alvast maar even
sandervanbruggen wrote:Dus de donateurs kopen cadeautjes voor elkaar.
Zou eigenlijk in het geheime donateursforum moeten blijven maar inderdaadsandervanbruggen wrote:Dus de donateurs kopen cadeautjes voor elkaar.
Oh sorry maar het is vrij obvious dat dat stoeltje voor jou in de auto is.TiMOTHYb wrote:Zou eigenlijk in het geheime donateursforum moeten blijven maar inderdaadsandervanbruggen wrote:Dus de donateurs kopen cadeautjes voor elkaar.
Weet je zeker dat het stoeltje niet ergens anders is?sandervanbruggen wrote:Oh sorry maar het is vrij obvious dat dat stoeltje voor jou in de auto is.TiMOTHYb wrote:Zou eigenlijk in het geheime donateursforum moeten blijven maar inderdaadsandervanbruggen wrote:Dus de donateurs kopen cadeautjes voor elkaar.