Ook Xiaomi Pistons aangeschaft. Ben benieuwd

Ik heb ze allebei en vind de kwaliteit vergelijkbaar. Nadeel van de Sennheisers vind ik dat het kabeltje van het ene oortje korter is dan de andere. Verder zijn de Pistons veel goedkoper en zit er een microfoon in.robin92 wrote:Zijn die oortjes echt zo goed ? Beter dan Sennheiser CX300 bijvoorbeeld ?Jordi wrote:Kaas heeft ze op aanraden van mij hierweg:
http://www.banggood.com/Original-Xiaomi ... 82744.html
Zijn ook een hoop nepperts op de markt. Deze zijn sowieso legitiem.
Hieraan wen je wel (ik althans), stoorde me zelf er ook ongelooflijk aan in eerste instantie.Vlk wrote:Ik heb ze allebei en vind de kwaliteit vergelijkbaar. Nadeel van de Sennheisers vind ik dat het kabeltje van het ene oortje korter is dan de andere.robin92 wrote:Zijn die oortjes echt zo goed ? Beter dan Sennheiser CX300 bijvoorbeeld ?Jordi wrote:Kaas heeft ze op aanraden van mij hierweg:
http://www.banggood.com/Original-Xiaomi ... 82744.html
Zijn ook een hoop nepperts op de markt. Deze zijn sowieso legitiem.
Ik vind dat juist fijn om het draadje achter je oor langs te halen, dan vallen de dopjes niet zo snel uit je oren als je per ongeluk aan het snoertje komt.Peperkoek wrote:Het is trouwens de bedoeling dat je het langere kabeltje achter je langs doet zodat die kabel niet in de weg zit (kan me voorstellen dat mensen hier zullen denken; 'welke grapjas doet dat en om welke reden').
Goede aankoop, al helemaal voor dat geld!ramon038 wrote:Xiaomi Pistons
Ok, here it is.
Remove the nozzle filter (wire mesh) with paper clip, needle, small tweezers or whatever float your boat.
Inside you can see the grey cylinder sponge.
Throw away the sponge and put back the filter or you can throw it away too.
I think the filter is there to prevent wax build up inside the nozzle, so I just throw it away.
Btw, the filter will most probably deformed a bit when you removed it earlier.

Hier begrijp ik dus uit dat Fanteria en Mc I See gewoon achter dit 'motto' staan? Gezellig volk. Leuk!Deze pet is in naam van Fanteria ft. Mc I See Een uniek RAWstyle petje dat je zeker moet kopen !!!

Hoeveel heb je er voor betaalt? Alles onder de 15 euro kun je als fakes bestempelen.ErikZ wrote:Heb zaterdag mijn Pistons binnen gekregen en ben om eerlijk te zien een beetje teleurgesteld in het geluid.
Zitten heerlijk maar vind het geluid erg leeg/hol klinken, had de hoop op een mooi vol/warm geluid.
Vind het een beetje blikkerig klinken en de bass is niet goed hoorbaar.
Ben ik een zeurpiet of hebben andere dit ook?

Basxt wrote:nice! Hamsterkooi gewoon bij de intratuin ofzo gekocht?
Heb je de EQ flat staan?ErikZ wrote:€ 19,35 via de link in ditzelfde forum
Heb ook al de filters (schuim) eruit gehaald
Gebruik ze voor mijn telefoon (HTC M8) en dat is naar mijn weten niet mogelijk om aan te passenBas wrote:Heb je de EQ flat staan?ErikZ wrote:€ 19,35 via de link in ditzelfde forum
Heb ook al de filters (schuim) eruit gehaald
Heb zelf het laag en hoog een klein beetje geboost, midden heb ik behoorlijk geboost. Dan klinken ze perfect! Standaard klinken ze wat "flat" inderdaad. De meeste in ears vervormen als je laag erbij gooit, maar heb ik bij deze weinig last van