Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 189  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:53 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding

Ook Xiaomi Pistons aangeschaft. Ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 18:20 
 
Hardtraxx Newbie

robin92 schreef:
Jordi schreef:
Kaas heeft ze op aanraden van mij hierweg:
http://www.banggood.com/Original-Xiaomi ... 82744.html
Zijn ook een hoop nepperts op de markt. Deze zijn sowieso legitiem.


Zijn die oortjes echt zo goed ? Beter dan Sennheiser CX300 bijvoorbeeld ?


Ik heb ze allebei en vind de kwaliteit vergelijkbaar. Nadeel van de Sennheisers vind ik dat het kabeltje van het ene oortje korter is dan de andere. Verder zijn de Pistons veel goedkoper en zit er een microfoon in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vlk schreef:
robin92 schreef:
Jordi schreef:
Kaas heeft ze op aanraden van mij hierweg:
http://www.banggood.com/Original-Xiaomi ... 82744.html
Zijn ook een hoop nepperts op de markt. Deze zijn sowieso legitiem.


Zijn die oortjes echt zo goed ? Beter dan Sennheiser CX300 bijvoorbeeld ?


Ik heb ze allebei en vind de kwaliteit vergelijkbaar. Nadeel van de Sennheisers vind ik dat het kabeltje van het ene oortje korter is dan de andere.


Hieraan wen je wel (ik althans), stoorde me zelf er ook ongelooflijk aan in eerste instantie.

Het is trouwens de bedoeling dat je het langere kabeltje achter je langs doet zodat die kabel niet in de weg zit (kan me voorstellen dat mensen hier zullen denken; 'welke grapjas doet dat en om welke reden').
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 18:27 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb ze destijds op ibuygou.com besteld in de aanbieding voor 10,50 zonder verzendkosten. Ibuygou is sowieso een betrouwbare site zeker als het over Xiaomi gaat. Xiaomi released haar producten ook altijd eerst op Ibuygou.com en een paar weken later pas op andere sites.

Ook een aanrader van Xiaomi, powerbank met 10400MaH (25 dollar) in Nederland kosten ze tussen de 30-60 euro.
http://www.ibuygou.com/p-xiaomi-portable-powerbank-10400mah-bluegolden-red-6456.html

Meer Xiaomi powerbanks & accessoires daarvoor:
http://www.ibuygou.com/categories/xiaomi-batteries-powerbanks-1.html

Moet hebb0n :drool:


http://www.ibuygou.com/p-xiaomi-mi-note-qualcomm-snapdragon-801-25ghz-3gb-ram-64gb-rom-57-inches-screen-with-13mp-rear-camera-3000mah-battery-fdd-lte-version-6511.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Het is trouwens de bedoeling dat je het langere kabeltje achter je langs doet zodat die kabel niet in de weg zit (kan me voorstellen dat mensen hier zullen denken; 'welke grapjas doet dat en om welke reden').


Ik vind dat juist fijn om het draadje achter je oor langs te halen, dan vallen de dopjes niet zo snel uit je oren als je per ongeluk aan het snoertje komt.

Ik heb zelf http://www.bax-shop.nl/in-ear/shure-se2 ... ransparant gekocht een tijdje terug, wel behoorlijk prijzig, maar dan heb je ook echt kwaliteit. Die stukjes kabel die je achter je oor moet doen zijn in eerste instantie vrij stug, waardoor je ze een paar keer gedragen moet hebben om ze te vormen naar je oor. Inmiddels heb ik ze 2 weken en zijn die stukjes naar mn oor gaan zitten. Ze zitten erg lekker en heb nooit echt moeite gehad om ze in te doen.
Geluid is ook echt geweldig, sluit veel buitengeluid buiten, waardoor je geen last hebt van geluid wat je niet wilt horen, wel een beetje gevaarlijk als je de weg op moet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als jullie het toch over oordopjes hebben, wil ik toch deze nog eens aanraden:
Afbeelding
Ik zat te twijfelen over de Shures van Unknown, maar toen ik op internet ging lezen werden degenen hierboven geluidtechnisch ver boven die shure geplaatst.

Ik gebruik ze best intensief dus na 9 maanden begon de kabel heel af en toe te kraken en één van de gaasjes bij de oordopjes zat los, maar na het mailen naar RHA kreeg ik direct een nieuw paar opgestuurd. Via coolthings.be 90 euries, zeker waar voor het geld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 16:13 
 
Hardtraxx Addict

ramon038 schreef:
Xiaomi Pistons


Goede aankoop, al helemaal voor dat geld!

Ik heb aardig wat in-ear setjes versleten, maar dit zijn echt wel een van de betere. Ook de reviews op head-fi zijn heel lovend! Zegt genoeg lijkt mij...

Heb zelf ook een tweetal setjes in gebruik. :thumbsup: Zorg wel dat je zeker weet dat je officiele hebt. Er zijn nogal wat nepperts in omloop. Pistons zijn 15 euro ongeveer. Alles goedkoper dan dat, kan je vanuit gaan dat het fakes zijn.

Wil je het geluid nog iets verbeteren, dan kan je deze simpele mod nog uitvoeren:
http://www.head-fi.org/t/703651/the-xia ... t_10263185
Citaat:
Afbeelding
Ok, here it is.
Remove the nozzle filter (wire mesh) with paper clip, needle, small tweezers or whatever float your boat.
Inside you can see the grey cylinder sponge.
Throw away the sponge and put back the filter or you can throw it away too.
I think the filter is there to prevent wax build up inside the nozzle, so I just throw it away.

Btw, the filter will most probably deformed a bit when you removed it earlier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 18:24 
 

Afbeelding
Samsung Galaxy Core 2 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 Slipmatten met eigen dj logo erop
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Deze beauty :loving: Sennheiser Urbanite XL. Kost wat, maar dan heb je ook wel wat. Ik wil niets anders meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ziet er ook nog goed uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
:bomb:

Voordat jullie me allemaal pm'en omdat jullie hem ook willen je kan hem hier kopen: http://www.zazzle.be/defend_the_raw_pet ... 43?lang=nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 17:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Deze pet is in naam van Fanteria ft. Mc I See Een uniek RAWstyle petje dat je zeker moet kopen !!!

Hier begrijp ik dus uit dat Fanteria en Mc I See gewoon achter dit 'motto' staan? Gezellig volk. Leuk!

Ik zie trouwens dat de geliefde term tegenwoordig als RAWstyle geschreven moet worden. Mainstream int klein neem ik aan? Wat een peuterspeelzaalbende zeg. Triest gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi. Ouwe sensatiezoekert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 17:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding

27" LED Monitor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 10:38 
 
Hardtraxx Veteran

Heb zaterdag mijn Pistons binnen gekregen en ben om eerlijk te zien een beetje teleurgesteld in het geluid.

Zitten heerlijk maar vind het geluid erg leeg/hol klinken, had de hoop op een mooi vol/warm geluid.

Vind het een beetje blikkerig klinken en de bass is niet goed hoorbaar.

Ben ik een zeurpiet of hebben andere dit ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 12:42 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
+ Digitenne Insteekkaart en een 500gb externe harde schijf.

En nu als een kluizenaar de maand doorkomen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

Nice!

Mijn laatste goedkope aankoop voor het sporten:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 15:29 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Heb zaterdag mijn Pistons binnen gekregen en ben om eerlijk te zien een beetje teleurgesteld in het geluid.

Zitten heerlijk maar vind het geluid erg leeg/hol klinken, had de hoop op een mooi vol/warm geluid.

Vind het een beetje blikkerig klinken en de bass is niet goed hoorbaar.

Ben ik een zeurpiet of hebben andere dit ook?


Hoeveel heb je er voor betaalt? Alles onder de 15 euro kun je als fakes bestempelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

€ 19,35 via de link in ditzelfde forum ;)

Heb ook al de filters (schuim) eruit gehaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuwe canvassen :loving:

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nice! Hamsterkooi gewoon bij de intratuin ofzo gekocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
nice! Hamsterkooi gewoon bij de intratuin ofzo gekocht?


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 20:29 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
€ 19,35 via de link in ditzelfde forum ;)

Heb ook al de filters (schuim) eruit gehaald


Heb je de EQ flat staan?

Heb zelf het laag en hoog een klein beetje geboost, midden heb ik behoorlijk geboost. Dan klinken ze perfect! Standaard klinken ze wat "flat" inderdaad. De meeste in ears vervormen als je laag erbij gooit, maar heb ik bij deze weinig last van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 10:14 
 
Hardtraxx Veteran

Bas schreef:
ErikZ schreef:
€ 19,35 via de link in ditzelfde forum ;)

Heb ook al de filters (schuim) eruit gehaald


Heb je de EQ flat staan?

Heb zelf het laag en hoog een klein beetje geboost, midden heb ik behoorlijk geboost. Dan klinken ze perfect! Standaard klinken ze wat "flat" inderdaad. De meeste in ears vervormen als je laag erbij gooit, maar heb ik bij deze weinig last van :)


Gebruik ze voor mijn telefoon (HTC M8) en dat is naar mijn weten niet mogelijk om aan te passen
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 189  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic