dit!Jordi wrote:Waarom zou je in godsnaam beats kopen.
Ik durf te wedden dat geen van die oortjes meer dan 30 euro heeft gekost en dat je de meeste gewoon gratis ergens bij hebt gekregen.Paultheone wrote:Jbl geprobeerd, was kut. Sony gehad, was kut, eigen oortjes van Samsung kut, eigen oortjes van HTC, kut oortjes van Apple kutst. Dus ik heb redelijk wat geprobeerd
Sony van 40, jbl van 50 euroLyst wrote:Ik durf te wedden dat geen van die oortjes meer dan 30 euro heeft gekost en dat je de meeste gewoon gratis ergens bij hebt gekregen.Paultheone wrote:Jbl geprobeerd, was kut. Sony gehad, was kut, eigen oortjes van Samsung kut, eigen oortjes van HTC, kut oortjes van Apple kutst. Dus ik heb redelijk wat geprobeerd
+1The Venator wrote:Overpriced en overrated.
Xiaomi pistons ftw.
Onmogelijk.Fuzzylogic wrote:Samsung oortjes die gewoon bij m'n telefoon zaten hebben echt prima geluid, vooral voor hardstyle
Waarom dit dan?Lyst wrote:De fijnste die ik gehad heb zijn de Sennheiser MX460, weliswaar geen geavanceerde features als noise cancelling, maar erg goed geluid en ik heb een hekel aan in-ears.
Ik vind ze niet fijn zitten en de 2 die ik gehad heb moest ik de hele tijd weer aandrukken.HardstyleForEvah wrote:Waarom dit dan?Lyst wrote:De fijnste die ik gehad heb zijn de Sennheiser MX460, weliswaar geen geavanceerde features als noise cancelling, maar erg goed geluid en ik heb een hekel aan in-ears.