Achja, ieder zo zijn smaak 
Haha agjoh, maak maar geintje.Lyst wrote: Zo bedoel ik het niet. Maar ik vraag me af wat er zo dik aan die schoenen is. Het zijn gewoon vrij normale schoenen.
Haha agjoh, maak maar geintje.Lyst wrote: Zo bedoel ik het niet. Maar ik vraag me af wat er zo dik aan die schoenen is. Het zijn gewoon vrij normale schoenen.
Dennis, wees eens niet zo degelijk johBroken Balance wrote:Dat, plus al die felle kleuren. Vrij lelijk imo. Ik vind het er altijd uit zien of iemand na het sporten z´n schoenen is vergeten uit te doen.Daveytl wrote:Ik snap die dikke witte rand onderaan de zijkant van de schoen nooit.

tommetjeuh wrote:P.S:.Aangezien ik hier vooral schoenen voorbij zien komen, animo voor een sneaker topic?
DoneFuzzylogic wrote:tommetjeuh wrote:P.S:.Aangezien ik hier vooral schoenen voorbij zien komen, animo voor een sneaker topic?
ramon038 wrote:Dennis, wees eens niet zo degelijk johBroken Balance wrote:Dat, plus al die felle kleuren. Vrij lelijk imo. Ik vind het er altijd uit zien of iemand na het sporten z´n schoenen is vergeten uit te doen.Daveytl wrote:Ik snap die dikke witte rand onderaan de zijkant van de schoen nooit.

Daar heb ik Timothy laatst ook nog mee zien lopen.Frenchkicks wrote:![]()