Ik vind dat echt stijlloze jassen voor veel te veel geld. Ook dat logo dat er half los opzit, ik had het er direct afgehaald.
En had je vorig jaar ook al niet zo'n winterjas gekocht?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat was een ander modelLyst wrote:En had je vorig jaar ook al niet zo'n winterjas gekocht?
Ik bedoel meer dat als je zo'n dure jas koopt, je als man toch wel langer dan 1 seizoen met een jas kan?
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Hij koopt ze vast via Ebay voor 100 euro
-
D
50 euro is nog te veel voor zo iets matigs.
Ik heb die andere verkocht omdat 'ie een stuk te ruim zat, vandaarLyst wrote:Ik bedoel meer dat als je zo'n dure jas koopt, je als man toch wel langer dan 1 seizoen met een jas kan?
Is een elektrische stoel niet wat voor jou?Lyst wrote:Elektrische fiets
Geintje vriend.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik wil ook nieuwe maar wacht nog steeds op de zomer collectieprovehito wrote:Nieuwe airmax;
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021

OnePlus One Sandstone Black 64gb
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Wat een lelijk ding.
Heb jij ooit nog een mooie telefoon gezien deze dagen? Het zijn allemaal blokken stuk voor stuk en de iPhone spant de kar daarbij.Ramirez wrote:Wat een lelijk ding.
Oppo Find 7 is een mooie telefoonBroken Balance wrote:Heb jij ooit nog een mooie telefoon gezien deze dagen? Het zijn allemaal blokken stuk voor stuk en de iPhone spant de kar daarbij.Ramirez wrote:Wat een lelijk ding.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Doe mij dan maar de Note 3. 
We hadden het over telefoons niet een kruising tussen een tablet en een telefoon.Ramirez wrote:Doe mij dan maar de Note 3.
En dat ding ziet er ook niet uit. Net zo goed een symmetrisch blok.
Telefoons zijn tegenwoordig allemaal functie over vorm.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Imo komt er weinig in de buurt van het design die Samsung en HTC hebben.Lyst wrote:Samsung en mooie telefoons
Over smaak valt niet te twisten.Broken Balance wrote:We hadden het over telefoons niet een kruising tussen een tablet en een telefoon.Ramirez wrote:Doe mij dan maar de Note 3.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Nu nog blauwe crocs en je bent helemaal hip.Raven wrote:
Mien èrste iphone
Koop dan een baksteen, kun je hetzelfde bewonderen voor een mindere prijs.Ramirez wrote:Imo komt er weinig in de buurt van het design die Samsung en HTC hebben.Lyst wrote:Samsung en mooie telefoons
Over smaak valt niet te twisten.Broken Balance wrote:We hadden het over telefoons niet een kruising tussen een tablet en een telefoon.Ramirez wrote:Doe mij dan maar de Note 3.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Qlown wrote:Nu nog blauwe crocs en je bent helemaal hip.Raven wrote:
Mien èrste iphone