Ik vind dat echt stijlloze jassen voor veel te veel geld. Ook dat logo dat er half los opzit, ik had het er direct afgehaald.
En had je vorig jaar ook al niet zo'n winterjas gekocht?
Dat was een ander modelwrote:En had je vorig jaar ook al niet zo'n winterjas gekocht?
Ik bedoel meer dat als je zo'n dure jas koopt, je als man toch wel langer dan 1 seizoen met een jas kan?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Hij koopt ze vast via Ebay voor 100 euro
D
50 euro is nog te veel voor zo iets matigs.
Ik heb die andere verkocht omdat 'ie een stuk te ruim zat, vandaarwrote:Ik bedoel meer dat als je zo'n dure jas koopt, je als man toch wel langer dan 1 seizoen met een jas kan?
Is een elektrische stoel niet wat voor jou?wrote:Elektrische fiets
Geintje vriend.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Ik wil ook nieuwe maar wacht nog steeds op de zomer collectiewrote:Nieuwe airmax;
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021

OnePlus One Sandstone Black 64gb
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Wat een lelijk ding.
Heb jij ooit nog een mooie telefoon gezien deze dagen? Het zijn allemaal blokken stuk voor stuk en de iPhone spant de kar daarbij.wrote:Wat een lelijk ding.
Oppo Find 7 is een mooie telefoonwrote:Heb jij ooit nog een mooie telefoon gezien deze dagen? Het zijn allemaal blokken stuk voor stuk en de iPhone spant de kar daarbij.wrote:Wat een lelijk ding.
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
Doe mij dan maar de Note 3. 
We hadden het over telefoons niet een kruising tussen een tablet en een telefoon.wrote:Doe mij dan maar de Note 3.
En dat ding ziet er ook niet uit. Net zo goed een symmetrisch blok.
Telefoons zijn tegenwoordig allemaal functie over vorm.
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
Imo komt er weinig in de buurt van het design die Samsung en HTC hebben.wrote:Samsung en mooie telefoons
Over smaak valt niet te twisten.wrote:We hadden het over telefoons niet een kruising tussen een tablet en een telefoon.wrote:Doe mij dan maar de Note 3.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Nu nog blauwe crocs en je bent helemaal hip.wrote:
Mien èrste iphone
Koop dan een baksteen, kun je hetzelfde bewonderen voor een mindere prijs.wrote:Imo komt er weinig in de buurt van het design die Samsung en HTC hebben.wrote:Samsung en mooie telefoons
Over smaak valt niet te twisten.wrote:We hadden het over telefoons niet een kruising tussen een tablet en een telefoon.wrote:Doe mij dan maar de Note 3.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
wrote:Nu nog blauwe crocs en je bent helemaal hip.wrote:
Mien èrste iphone