GodverParvuz wrote:Waarom zou je in godsnaam 12 uur op je arm laten zetten?Horloge is toch veel makkelijker?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
CD: Coolman Records: System Hard
Al tijden naar opzoek
Al tijden naar opzoek
Onderschrift materiaal ditParvuz wrote:Waarom zou je in godsnaam 12 uur op je arm laten zetten?Horloge is toch veel makkelijker?
ALS DIE ER NOG WAREN !!!!11!!!!
Ik bewaar hem voor de quote van het jaar als we weer mogen stemmen, snapte
Onbetaalbaar ditParvuz wrote:Waarom zou je in godsnaam 12 uur op je arm laten zetten?Horloge is toch veel makkelijker?
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Parvuz wrote:Waarom zou je in godsnaam 12 uur op je arm laten zetten?Horloge is toch veel makkelijker?
OT:
Watch_Dogs
En m'n soundlink I verkocht en de III gehaald, wat een geluid.Nijidik wrote: Watch_Dogs

-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Haha designtroep.
Marantz + Bowers & Wilkens
Parvuz wrote:Waarom zou je in godsnaam 12 uur op je arm laten zetten?Horloge is toch veel makkelijker?
apple earpods, moest nieuwe oortjes en vond de apple in-ear altijd super fijn.

Andromeda wrote:Haha designtroep.
Net zo goed "designtroep" :')
+ hebben die portable speakers dan..?
Last edited by Wesz91 on 30 May 2014 19:46, edited 2 times in total.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
HahahahaAndromeda wrote:Haha designtroep.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Mijn god, kneusAndromeda wrote:Haha designtroep.
Ja.M-arijn wrote:Mijn god, kneusAndromeda wrote:Haha designtroep.
Marantz + Bowers & Wilkenswas jij trouwens niet die gast die altijd van die kankerlelijke kleding haalde van €150 voor een t-shirtje?
-
AHardtraxx Elite
Nee.M-arijn wrote:Mijn god, kneusAndromeda wrote:Haha designtroep.
Marantz + Bowers & Wilkenswas jij trouwens niet die gast die altijd van die kankerlelijke kleding haalde van €150 voor een t-shirtje?
Wel.Andromeda wrote:Nee.M-arijn wrote:Mijn god, kneusAndromeda wrote:Haha designtroep.
-
AHardtraxx Elite
Sorry, een beetje lullig geformuleerd.Wesz91 wrote:Andromeda wrote:Haha designtroep.
Net zo goed "designtroep" :')
+ hebben die portable speakers dan..?
Ik bedoel meer te zeggen dat ze zichzelf tussen het top-sigment scharen maar er eigenlijk net iets onder zitten, terwijl ze wel hele hoge prijzen vragen. Ze staan vooral bekend om hun design dus vandaar.
Marantz is trouwens een receiver fabrikant, ze verkopen volgens mij wel een draadloossysteem maar die is aan de dure prijs. Verder zijn Marantz dingen lelijk, dus die kan je het best in een kastje wegwerken. Marantz + B&W stond er vooral dat ik bedoelde, versterker = Marantz en speakers = B&W.
B&W heeft trouwens wel draadloze systemen al moet er wel een stekker bij, moet dat bij die soundlink ook?
Dit is echt een portable systeem, dus voor buiten de deur en oplaadbaar.. Die van Bose zijn, ondanks dat ze volgens sommige overpriced zijn, wel echt de betere in die categorie. Vooral qua grote en geluidskwaliteit onovertroffen. Natuurlijk zijn er betere systemen voor buiten de deur (Harman/Kardon bijv), maar die werken vaak op 8 kaste batterijen en zijn vaak alles behalve 'Portable', niet makkelijk voor alledaags onderweg gebruik dus.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Dat je nog de moeite doet om te reageren, zo'n vervelend mannetje kots je toch uitWesz91 wrote:Dit is echt een portable systeem, dus voor buiten de deur en oplaadbaar.. Die van Bose zijn, ondanks dat ze volgens sommige overpriced zijn, wel echt de betere in die categorie. Vooral qua grote en geluidskwaliteit onovertroffen. Natuurlijk zijn er betere systemen voor buiten de deur (Harman/Kardon bijv), maar die werken vaak op 8 kaste batterijen en zijn vaak alles behalve 'Portable', niet makkelijk voor alledaags onderweg gebruik dus.
-
AHardtraxx Elite
Waarom moet je zo reageren? Ik bedoelde het allemaal niet zo vervelend als jullie het oppakken.M-arijn wrote:Dat je nog de moeite doet om te reageren, zo'n vervelend mannetje kots je toch uitWesz91 wrote:Dit is echt een portable systeem, dus voor buiten de deur en oplaadbaar.. Die van Bose zijn, ondanks dat ze volgens sommige overpriced zijn, wel echt de betere in die categorie. Vooral qua grote en geluidskwaliteit onovertroffen. Natuurlijk zijn er betere systemen voor buiten de deur (Harman/Kardon bijv), maar die werken vaak op 8 kaste batterijen en zijn vaak alles behalve 'Portable', niet makkelijk voor alledaags onderweg gebruik dus.
@Wesz bedankt, ja ik zie veel mensen met die speakers lopen, maar ik dacht dat er wel andere of betere alternatieven waren. Ben zelf meer van de vaste speakers.
Dat je je zo druk maakt om een internetfiguurtje is net zo vermakelijk.M-arijn wrote:Mijn god, kneusAndromeda wrote:Haha designtroep.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Net zo vermakelijk als wat?
Let even op je taalgebruik wappie. Anders ga je maar lekker op de hoek bij de Albert Heijn stoer doen met je matties. Met je Nike petje op en je gejatte scootertje.M-arijn wrote: Mijn god, kneuswas jij trouwens niet die gast die altijd van die kankerlelijke kleding haalde van €150 voor een t-shirtje?