Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 13 hours ago
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Parvuz wrote:Waarom zou je in godsnaam 12 uur op je arm laten zetten? :lol: Horloge is toch veel makkelijker?
Godver :lol:
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
CD: Coolman Records: System Hard
Al tijden naar opzoek
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Parvuz wrote:Waarom zou je in godsnaam 12 uur op je arm laten zetten? :lol: Horloge is toch veel makkelijker?
Onderschrift materiaal dit :worship:

ALS DIE ER NOG WAREN !!!!11!!!!
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Ik bewaar hem voor de quote van het jaar als we weer mogen stemmen, snapte
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 9 hours ago
Jij niet alleen denk ik, :lol:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Onbetaalbaar dit :lol: :worship:
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 2 days ago
:lol: :lol: :lol:

OT:

Watch_Dogs
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Nijidik wrote: Watch_Dogs
En m'n soundlink I verkocht en de III gehaald, wat een geluid. :love:

Image
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Haha designtroep.

Marantz + Bowers & Wilkens :worship:
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Image
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
:worship:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 9 hours ago
apple earpods, moest nieuwe oortjes en vond de apple in-ear altijd super fijn.

Image
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Andromeda wrote:Haha designtroep.

Net zo goed "designtroep" :')
+ hebben die portable speakers dan..?
Last edited by Wesz91 on 30 May 2014 19:46, edited 2 times in total.
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021

Hahahaha
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023

Mijn god, kneus :lol: was jij trouwens niet die gast die altijd van die kankerlelijke kleding haalde van €150 voor een t-shirtje?
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
M-arijn wrote:

Mijn god, kneus :lol: was jij trouwens niet die gast die altijd van die kankerlelijke kleding haalde van €150 voor een t-shirtje?
Ja.
A
Hardtraxx Elite
M-arijn wrote:

Nee.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Andromeda wrote:
M-arijn wrote:

Nee.
Wel.
A
Hardtraxx Elite
Wesz91 wrote:

Net zo goed "designtroep" :')
+ hebben die portable speakers dan..?
Sorry, een beetje lullig geformuleerd.

Ik bedoel meer te zeggen dat ze zichzelf tussen het top-sigment scharen maar er eigenlijk net iets onder zitten, terwijl ze wel hele hoge prijzen vragen. Ze staan vooral bekend om hun design dus vandaar.

Marantz is trouwens een receiver fabrikant, ze verkopen volgens mij wel een draadloossysteem maar die is aan de dure prijs. Verder zijn Marantz dingen lelijk, dus die kan je het best in een kastje wegwerken. Marantz + B&W stond er vooral dat ik bedoelde, versterker = Marantz en speakers = B&W.

B&W heeft trouwens wel draadloze systemen al moet er wel een stekker bij, moet dat bij die soundlink ook?
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Dit is echt een portable systeem, dus voor buiten de deur en oplaadbaar.. Die van Bose zijn, ondanks dat ze volgens sommige overpriced zijn, wel echt de betere in die categorie. Vooral qua grote en geluidskwaliteit onovertroffen. Natuurlijk zijn er betere systemen voor buiten de deur (Harman/Kardon bijv), maar die werken vaak op 8 kaste batterijen en zijn vaak alles behalve 'Portable', niet makkelijk voor alledaags onderweg gebruik dus.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Wesz91 wrote:Dit is echt een portable systeem, dus voor buiten de deur en oplaadbaar.. Die van Bose zijn, ondanks dat ze volgens sommige overpriced zijn, wel echt de betere in die categorie. Vooral qua grote en geluidskwaliteit onovertroffen. Natuurlijk zijn er betere systemen voor buiten de deur (Harman/Kardon bijv), maar die werken vaak op 8 kaste batterijen en zijn vaak alles behalve 'Portable', niet makkelijk voor alledaags onderweg gebruik dus.
Dat je nog de moeite doet om te reageren, zo'n vervelend mannetje kots je toch uit
A
Hardtraxx Elite
M-arijn wrote:
Wesz91 wrote:Dit is echt een portable systeem, dus voor buiten de deur en oplaadbaar.. Die van Bose zijn, ondanks dat ze volgens sommige overpriced zijn, wel echt de betere in die categorie. Vooral qua grote en geluidskwaliteit onovertroffen. Natuurlijk zijn er betere systemen voor buiten de deur (Harman/Kardon bijv), maar die werken vaak op 8 kaste batterijen en zijn vaak alles behalve 'Portable', niet makkelijk voor alledaags onderweg gebruik dus.
Dat je nog de moeite doet om te reageren, zo'n vervelend mannetje kots je toch uit
Waarom moet je zo reageren? Ik bedoelde het allemaal niet zo vervelend als jullie het oppakken.

@Wesz bedankt, ja ik zie veel mensen met die speakers lopen, maar ik dacht dat er wel andere of betere alternatieven waren. Ben zelf meer van de vaste speakers.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
M-arijn wrote:

Dat je je zo druk maakt om een internetfiguurtje is net zo vermakelijk.
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Net zo vermakelijk als wat?
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 33 minutes ago
M-arijn wrote: Mijn god, kneus :lol: was jij trouwens niet die gast die altijd van die kankerlelijke kleding haalde van €150 voor een t-shirtje?
Let even op je taalgebruik wappie. Anders ga je maar lekker op de hoek bij de Albert Heijn stoer doen met je matties. Met je Nike petje op en je gejatte scootertje.