Die heb ik ook! Maar dan de wat minder felle;

Post eens een keer wat pics!iMark wrote:Geniaal ding die go pro, vooral de functie dat je hem via een iPad kan bedienen. Heb hem in het aquarium geflikkert en een beetje foto's mee gemaakt, prachtig gezicht om al die vissen voor dat ding te zien zwemmen en raar te kijken![]()
Alleen erg jammer dat je zoveel verschillende houders nodig hebt, was vergeten dat ik hem op mn skihelm moet plakken, dus nog een bevestiging moet aanschaffen voor 20 euro.
Eigen website? Wat moet het eindresultaat worden?Lyst wrote:http://www.musicae.net
Vet! Geldt dat voor ieder genre of alleen de Harderstyles? Anders ga ik me meer verdiepen in Ambient/IDM e.d. als de site af is.Lyst wrote:Muziek site waar je op de hoogte wordt gehouden van jouw favoriete muziek.
Maar ik begin eerst met wat experimenten om te kijken hoe je het beste de juiste muziek bij de juiste persoon krijgt. Hetgeen ik hopelijk volgend jaar op ga afstuderen.
Het lijkt niet op een vuilniszak, maar mooi is anders. Die bril is er zeker voor dat je ongestoord je vandalistische bezigheden kan doen bij VVV Venlo?Fuzzylogic wrote:Hoe kun je dit nou weer met een vuilniszak vergelijken?
Dit is een mening.Andromeda wrote: Het lijkt niet op een vuilniszak, maar mooi is anders.
Dit slaat nergens op.Andromeda wrote:Die bril is er zeker voor dat je ongestoord je vandalistische bezigheden kan doen bij VVV Venlo?
Fuzzylogic wrote:Dit is een mening.Andromeda wrote: Het lijkt niet op een vuilniszak, maar mooi is anders.Dit slaat nergens op.Andromeda wrote:Die bril is er zeker voor dat je ongestoord je vandalistische bezigheden kan doen bij VVV Venlo?

Nee haha let op he want dit is zeker weten een beetje suffe logica haha snap je dat is dus gewoon fuzzy logic maar dan heb ik het vertaald whahahahaha ok doei.Fuzzylogic wrote:Dit is een mening.Andromeda wrote: Het lijkt niet op een vuilniszak, maar mooi is anders.Dit slaat nergens op.Andromeda wrote:Die bril is er zeker voor dat je ongestoord je vandalistische bezigheden kan doen bij VVV Venlo?