Een huis
Vanmiddag te horen gekregen van de makelaar dat de verkopers akkoord zijn met ons bod
Vanmiddag te horen gekregen van de makelaar dat de verkopers akkoord zijn met ons bod
Gefeliciteerd!ErikZ wrote:Een huis![]()
![]()
![]()
![]()

Thanks!STAN- wrote:Zien er goed uit
Waar gekocht als ik vragen mag?Destination wrote:Extra paar voor de winter![]()
[img]Nikes[/img]
Shit, die site had je niet moeten geven, daar gaat m'n salaris. Hebben mooi spul, thanks!Destination wrote:Ik had ze donderdag besteld bij stylefile.nl.
Toen ik een jaar of 11 was, had ik 32 eieren gekocht.....deed ik ze opeten en vervolgens ging ik FIFA spelen. Een toernooitje aanmaken, clubs opschrijven op een blaadje schrijven, uitknippen, in de verpakking van 't ei stoppen, en loten maar.AniThing wrote:3 kinder suprise eieren
Jaja, doorgestoken kaart zeker!stefan_helmond wrote:Toen ik een jaar of 11 was, had ik 32 eieren gekocht.....deed ik ze opeten en vervolgens ging ik FIFA spelen. Een toernooitje aanmaken, clubs opschrijven op een blaadje schrijven, uitknippen, in de verpakking van 't ei stoppen, en loten maar.AniThing wrote:3 kinder suprise eieren

Murcie wrote:auto
Leuk autotje!Murcie wrote:
Parvuz wrote:Vette bak!

1.2 TDI met alle opties, word mn bedrijfsauto dus lekker zuinigAnonymous wrote:Murcie wrote:auto
vetwelke versie??
Is dat je vriendin?Kevin-Raw wrote:Parvuz wrote:Vette bak!
Kerstcadeautje voor me vriendin![]()