^ ook wel een mooi dingetje, maar die is wel prijzig in tegenstelling tot die van Action. Waarom heb je die niet alsnog gehaald?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
J
Als je een iPhone hebt ga je natuurlijk niet zo'n goedkoop ding van de Action gebruiken. Opladen moet wel in stijl.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ik las hier dat meerdere mensen bij Action waren en hij niet meer voorradig was en zag dat we deze net nieuw binnen hadden op het werk (werk in een Apple Reseller) en met personeelskorting kreeg ik er 50% korting op, dus hij was maar €5,- duurder dan die van de ActionWesz91 wrote:^ ook wel een mooi dingetje, maar die is wel prijzig in tegenstelling tot die van Action. Waarom heb je die niet alsnog gehaald?
Oow, ja dan geef ik je groot gelijk.Riichard wrote:Ik las hier dat meerdere mensen bij Action waren en hij niet meer voorradig was en zag dat we deze net nieuw binnen hadden op het werk (werk in een Apple Reseller) en met personeelskorting kreeg ik er 50% korting op, dus hij was maar €5,- duurder dan die van de ActionWesz91 wrote:^ ook wel een mooi dingetje, maar die is wel prijzig in tegenstelling tot die van Action. Waarom heb je die niet alsnog gehaald?
-
PHardtraxxer
- 339 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
nieuwe tv
samsung 32 inch
samsung 32 inch
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026

Reloop RMX-40 DSP Blackfire
Alesis Monitor One Active MKII actieve monitors
Nu alleen nog CDJ's.
En een koelkast zie ik er langs liggen 
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Mn werk wilde me geen iphone geven. Eikels. Is m'n zakelijke toestel. Privé heb ik wel gewoon een slimme telefoon. 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
RMX-40 heb ik ook. 
Ahzo, ik dacht al. Wel dure (luxe) spullen kopen, maar geen fatsoenlijke telefoonchicken wrote:Mn werk wilde me geen iphone geven. Eikels. Is m'n zakelijke toestel. Privé heb ik wel gewoon een slimme telefoon.
Telefoon die daar ligt is gewoon een fatsoenlijke hoor 
Een fatsoenlijke telefoon is ook al gauw duur, en toch echt een luxe product in mijn ogen.. Ook al zien sommigen het zo onderhand al aan voor primaire levensbehoefte
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Klopt, prima ding. Gaat twee weken op een accu, ten opzichte van een dag wat m'n S2 doet...Draidy wrote:Telefoon die daar ligt is gewoon een fatsoenlijke hoor
Je hebt gelijk dit zeg ik een beetje neerbuigend, wat niet de bedoeling was.Draidy wrote:Telefoon die daar ligt is gewoon een fatsoenlijke hoor
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Ramirez wrote:RMX-40 heb ik ook.
Heerlijk spul. Wat een verademing na een McCrypt beunding en een instapmodel Numark.

&
Heb serieus nog nooit zulke lekkere schoenen om me poten gehad. Tering hé wat lopen ze lekker.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Dan heb je nog nooit fatsoenlijke lederen schoenen aan je voeten gehad.jordifcg wrote: New Balance plaatje
Heb serieus nog nooit zulke lekkere schoenen om me poten gehad. Tering hé wat lopen ze lekker.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Zijn New Balance schoenen fijne stampschoenen :p ?
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Koop gewoon suede/lederen schoenen.urbandesigner wrote:Zijn New Balance schoenen fijne stampschoenen :p ?
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Cruelty wrote:En heeft waarschijnlijk nog Snake ook.chicken wrote:Klopt, prima ding. Gaat twee weken op een accu, ten opzichte van een dag wat m'n S2 doet...Draidy wrote:Telefoon die daar ligt is gewoon een fatsoenlijke hoor
Jazekerurbandesigner wrote:Zijn New Balance schoenen fijne stampschoenen :p ?
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026

Externe brander en 150 brandbare cd's. Kan weer even vooruit.
Hoeveel heb je voor die brander betaald?
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Nieuw spullekes