Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Image
Eindelijk m'n stomme beat by dre's verkocht. Kan mezelf wel dagelijks voor de kop slaan dat ik toen die tijd €200 heb neergelegd voor die overpriced mocroheadphones. stomme ik :surrender:
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Goede keus! :) Maar waarom had je ooit beats gekocht dan? :P
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Toen die tijd was het nog helemaal niet zo populair hipster mode on en als ik de reviews op internet moest geloven was de bass heel erg goed. Dat moest ik nou juist hebben natuurlijk. Image Uiteindelijk bleek dat de headset van mijn klasgenoot voor €35 eigenlijk beter klonk. Toen het ook nog eens "in" de mode kwam en ook een product werd waar allochtoontjes een harde plasser van kregen heb ik hem mooi weer in het hoesje gestopt voor de verkoop. Kan wel zeggen dat het me grootste miskoop ooit was.
D
Hardtraxx Veteran
Voor hoeveel uiteindelijk weer verkocht gekregen dan?
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
JEFSKIII wrote:Muziek kopen :')
:') :')

Vet Frank, dat je je muziek koopt!
Hardtraxxer
318 posts member since 2012
last seen Apr 2015
een setje KRK rokit rp6 :innocent:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Image
Image
Image
Image

Heerlijk die albums voor 3,75 per stuk :D
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
AniThing wrote:
teupie wrote:2 shirtjes bij score en 1tje bij de sting

lol ik las 2 shirtjes en 1 string :lol: :lol: :$
Ben ik dus niet de enige xd

Ot, buscombi kaartje voor Go Ahead Eagles - VVV donderdag.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 28 days ago
jordifcg wrote: Eindelijk m'n stomme beat by dre's verkocht. Kan mezelf wel dagelijks voor de kop slaan dat ik toen die tijd €200 heb neergelegd voor die overpriced mocroheadphones. stomme ik :surrender:

beats by dre :')

wordt alleen verkocht omdat meneer dr. dre ze gemaakt heeft + daarom kosten ze ook gelijk 200 euries xd

moet altijd lachen als k weer van die mensen met zo'n ding zie lopen want je ziet gewoon dat die personen geen kut geven om kwaliteit maar het alleen kopen om de naam :D
S
Het geluid dat uit m'n studio komt krijg je volgens mij niet uit veel headphones hoor...
Nu ja ik heb hem nieuw op de kop getikt voor 130 euro, anders had ik het er ook nooit voor over...
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Image
J
AniThing wrote:
jordifcg wrote: Eindelijk m'n stomme beat by dre's verkocht. Kan mezelf wel dagelijks voor de kop slaan dat ik toen die tijd €200 heb neergelegd voor die overpriced mocroheadphones. stomme ik :surrender:

wordt alleen verkocht omdat meneer dr. dre ze gemaakt heeft + daarom kosten ze ook gelijk 200 euries xd

moet altijd lachen als k weer van die mensen met zo'n ding zie lopen want je ziet gewoon dat die personen geen kut geven om kwaliteit maar het alleen kopen om de naam :D
Of je kan het zelf niet betalen, dat kan ook nog he
Hardtraxx Veteran
last seen 28 days ago
JEFSKIII wrote:
AniThing wrote:

Of je kan het zelf niet betalen, dat kan ook nog he
kan ik het niet betalen ?
J
Voel je toch niet zo gelijk aangesproken mien jung
Hardtraxx Veteran
last seen 28 days ago
JEFSKIII wrote:Voel je toch niet zo gelijk aangesproken mien jung

nja je reageert op mij en als je dan zegt of je kan het zelf niet betalen

ga ik er vanuit dat je t tegen mij hebt :P

maar nee als ik het geld zou hebben zou ik het alsnog niet kopen
J
Ik ook niet, waheddd die marokaanse Micky mouse oren
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Voor dat geld heb ik lekker m'n HDJ2000 :loving:

Je kan er trouwens van uit gaan de 75% van die beatzszszz nep zijn.
D
Hardtraxx Veteran
Bart0ving wrote:Je kan er trouwens van uit gaan de 75% van die beatzszszz nep zijn.
Ligt eraan waar je ze besteld éh ;) Ik neem aan dat je geen neppe beats bij Bax-Shop kunt kopen :P
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Ramirez wrote:[img]alpine-partyplugs[/img]
Super chille dingen! Heb ze zelf ook, alleen ben ik vaak te eigenwijs om ze heletijd in te houden :P
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Ik heb ooit zo'n site gezien waar leveranciers op stonden die fake Beats verkocht. Weet niet meer of het een officiële site van Monster was, maar ik weet nog 100% dat daar Bax-Shop.nl op stond. :lol:

Edit: Niet dat ik dat geloof...
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Basss27 wrote:Ik heb ooit zo'n site gezien waar leveranciers op stonden die fake Beats verkocht. Weet niet meer of het een officiële site van Monster was, maar ik weet nog 100% dat daar Bax-Shop.nl op stond. :lol:

Edit: Niet dat ik dat geloof...

Oh shit, me Beats ''Tour'' met Contral talk is nep :cry:
J
2 PP shirtjes en een milkshake kokos :drool:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Beats zijn altijd nep, ookal zijn ze echt. Denk daar maar eens over na. :cool:
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Iemand uit mijn klas had laatst ook Beats gekocht bij een turk. kan je wel gelijk garanderen dat die nep zijn xd

edit: Ook nog de hoofdprijs ervoor betaald :P
J
kakabeeyo wrote:Iemand uit mijn klas had laatst ook Beats gekocht bij een turk. kan je wel gelijk garanderen dat die nep zijn xd

edit: Ook nog de hoofdprijs ervoor betaald :P
Als een Marokkaan in Moncler loopt, moet het dan gelijk nep zijn dan?