Eindelijk m'n stomme beat by dre's verkocht. Kan mezelf wel dagelijks voor de kop slaan dat ik toen die tijd €200 heb neergelegd voor die overpriced mocroheadphones. stomme ik

Uiteindelijk bleek dat de headset van mijn klasgenoot voor €35 eigenlijk beter klonk. Toen het ook nog eens "in" de mode kwam en ook een product werd waar allochtoontjes een harde plasser van kregen heb ik hem mooi weer in het hoesje gestopt voor de verkoop. Kan wel zeggen dat het me grootste miskoop ooit was.:') :')JEFSKIII wrote:Muziek kopen :')

Ben ik dus niet de enigeAniThing wrote:teupie wrote:2 shirtjes bij score en 1tje bij de sting
lol ik las 2 shirtjes en 1 string![]()
![]()
jordifcg wrote: Eindelijk m'n stomme beat by dre's verkocht. Kan mezelf wel dagelijks voor de kop slaan dat ik toen die tijd €200 heb neergelegd voor die overpriced mocroheadphones. stomme ik

Of je kan het zelf niet betalen, dat kan ook nog heAniThing wrote:jordifcg wrote: Eindelijk m'n stomme beat by dre's verkocht. Kan mezelf wel dagelijks voor de kop slaan dat ik toen die tijd €200 heb neergelegd voor die overpriced mocroheadphones. stomme ik
beats by dre :')
wordt alleen verkocht omdat meneer dr. dre ze gemaakt heeft + daarom kosten ze ook gelijk 200 euries
moet altijd lachen als k weer van die mensen met zo'n ding zie lopen want je ziet gewoon dat die personen geen kut geven om kwaliteit maar het alleen kopen om de naam
kan ik het niet betalen ?JEFSKIII wrote:Of je kan het zelf niet betalen, dat kan ook nog heAniThing wrote:jordifcg wrote: Eindelijk m'n stomme beat by dre's verkocht. Kan mezelf wel dagelijks voor de kop slaan dat ik toen die tijd €200 heb neergelegd voor die overpriced mocroheadphones. stomme ik
beats by dre :')
wordt alleen verkocht omdat meneer dr. dre ze gemaakt heeft + daarom kosten ze ook gelijk 200 euries
moet altijd lachen als k weer van die mensen met zo'n ding zie lopen want je ziet gewoon dat die personen geen kut geven om kwaliteit maar het alleen kopen om de naam
JEFSKIII wrote:Voel je toch niet zo gelijk aangesproken mien jung
Ligt eraan waar je ze besteld éhBart0ving wrote:Je kan er trouwens van uit gaan de 75% van die beatzszszz nep zijn.
Super chille dingen! Heb ze zelf ook, alleen ben ik vaak te eigenwijs om ze heletijd in te houdenRamirez wrote:[img]alpine-partyplugs[/img]
Basss27 wrote:Ik heb ooit zo'n site gezien waar leveranciers op stonden die fake Beats verkocht. Weet niet meer of het een officiële site van Monster was, maar ik weet nog 100% dat daar Bax-Shop.nl op stond.
Edit: Niet dat ik dat geloof...
Als een Marokkaan in Moncler loopt, moet het dan gelijk nep zijn dan?kakabeeyo wrote:Iemand uit mijn klas had laatst ook Beats gekocht bij een turk. kan je wel gelijk garanderen dat die nep zijn
edit: Ook nog de hoofdprijs ervoor betaald