Wou ik ook nietchicken wrote:Mooi pak, alleen niet matchend bij je motor.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Sennheiser cx870. Ik dacht dat er al goed geluid kwam uit de cx250 en de cx300, maar hier komt nog beter geluid uit en tijdelijk ook maar 10 euro duurder dan de cx300 doordat ze in de aanbieding zijn/waren bij dixons.
Niet echt een aankoop maar toch...
Praktisch rijexamen en dan nog gefaald!
Klote man, "nie echt een aakoop" dat niet nee maar kost toch veel geldVincent_ wrote:Niet echt een aankoop maar toch...
Gekregen van m'n vriendin voor m'n verjaardag.

-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Mijn laatste aankoop was geloof ik een pakje Marlboro van 5,50 19 sigaretten. Echt tijd om te stoppen pffff.
Wat een schatjestefan_helmond wrote:Gekregen van m'n vriendin voor m'n verjaardag.
Heb het niet echt gevierd ofzo, lang verhaal.
Ow nouja kijk maar of je het uitlegd en ik hoop dat het niks erg is! Mijn laatste verjaardag viel namelijk ook op het moment dat mijn oma's levensverwachting nog maar 12 uur wasstefan_helmond wrote:Heb het niet echt gevierd ofzo, lang verhaal.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012

-
DHardtraxx Veteran
Jep 
-
DHardtraxx Veteran
Hij is nog onderweg 
Maar een maat van mij heeft hem ook en hij bevalt prima. Alleen als je veel games doet zou ik voor een L7 II gaan vanwege de Dual core
Maar een maat van mij heeft hem ook en hij bevalt prima. Alleen als je veel games doet zou ik voor een L7 II gaan vanwege de Dual core
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
63,- per les... Maat jij wordt echt hard genaaid 
Ligt eraan hoelang 1 les bij hem duurt, bij deze prijs ga ik er vanuit 1,5 uur en dat is gewoon normaal
Met zo'n verstand mag je nergens vanuit gaanAristo wrote:Ligt eraan hoelang 1 les bij hem duurt, bij deze prijs ga ik er vanuit 1,5 uur en dat is gewoon normaal
Vincent_ wrote:6 uren les bij rijschool: 380 euros
Eerste lessen zijn toch altijd duurder? Dat doen ze omdat je anders steeds van rijschool naar rijschool over kan stappen naar 5 lessen. Daarna worden ze goedkoper.Lyst wrote:Met zo'n verstand mag je nergens vanuit gaanAristo wrote:Ligt eraan hoelang 1 les bij hem duurt, bij deze prijs ga ik er vanuit 1,5 uur en dat is gewoon normaal
Vincent_ wrote:6 uren les bij rijschool: 380 euros
Voor 380 euro had ik bijna 12 lessen van een uur 
Ik heb gelest voor 45 per uur, 67,50 per anderhalfuur dus
maar ik reageerde meer op de post eronder haha had de bovenste niet goed gelezen
maar ik reageerde meer op de post eronder haha had de bovenste niet goed gelezen
-
G
plakje cake bij de AH togo op rdam cs
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
40 liter diesel. Verdomme.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Spoel middel voor me verstandskiezen (die er inmiddels zijn uitgetrokken)
Net helse pijn gehad, nu gelukkig weer minder.
Heb echt een donderse hekel aan tand/mond hygiënische dingen... vrij vaak pijnlijk!
Net helse pijn gehad, nu gelukkig weer minder.
Heb echt een donderse hekel aan tand/mond hygiënische dingen... vrij vaak pijnlijk!