M-arijn wrote:Haha teringlijerMr Lellebel wrote:Nee, Marijn is ook een opblaasbare balzak maar jij bent een geval apartSpablauw wrote:Omdat ik een van je vriendjes aanval? whoehoe, niveau.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Van AKG heb je dezelfde kwaliteit voor de helft van de prijs.
-
S
Ik heb hem maar 135 euro nieuw betaald jongens 
Gedraag je gewoon, Belg.Spablauw wrote:Ik heb hem maar 135 euro nieuw betaald jongens
-
S
ik probeer het dakkie, maar toch doe ik steeds iets mis?
-
J
Maar wat doe je mis dan?
-
S
kwn 
-
J
Is kwn een belgische afkorting voor?
-
S
iK Weet het Niet
ja dus...
ja dus...
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
ateo
Betekend: Dat slaat nergens op
Betekend: Dat slaat nergens op
-
S
Jou nickname is 'Technoboy, you never wank alone' ?
Keer op keer bewijs je gewoon om niet op een normale manier met mensen om te kunnen gaan.Spablauw wrote:ik probeer het dakkie, maar toch doe ik steeds iets mis?
Spablauw wrote:Jou nickname is 'Technoboy, you never wank alone' ?
-
J
Die is smerig als je het mij vraagtVincent_ wrote:Ice Tea van den Aldi!
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ice tea is altijd smerig.
Die met citroen? Ik vind die in ieder geval echt superlekker :p net zoals die 'green tea'JEFSKIII wrote:Die is smerig als je het mij vraagtVincent_ wrote:Ice Tea van den Aldi!
-
S
Die van Delhaize (365) is veel lekkerder. Die van de aldi is te waterig en kunstmatig smakend
.
-
J
Die met citroen ja, ik drink alleen die van de Nestea en de Lipton, die zijn voor mij gewoon t lekkerst
-
J
Net nog een pak Optimel banaan gehaald bij de Plus, wat is dat spul toch heerlijk 
-
MHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Nov 2017
Iphone 4 
Een broodje gezond ham op school vanmorgen.
-
J
Die goede oude middelbare schooltijd, broodjes kipburger met joppiesausSL8492 wrote:Een broodje gezond ham op school vanmorgen.