Gisteren even flink wat geld over de toonbank gegooid, in het kader van kerst
Apple TV

Magic Trackpad

Apple TV

Magic Trackpad

Jij bent meer van de glimmende Botti's enzo tokk..mrazura wrote:Jammer dat ze zo hoog zijn. Anders zou ik dr wel mee lopen.
Noh G tegenwoordig loop k met Roberto Garino door me wijk.Rampestamper wrote:Jij bent meer van de glimmende Botti's enzo tokk..mrazura wrote:Jammer dat ze zo hoog zijn. Anders zou ik dr wel mee lopen.

Jailbreaken die zooiDiageo wrote:Gisteren even flink wat geld over de toonbank gegooid, in het kader van kerst![]()
![]()
Apple TV
![]()

Jailbreaken die zooiRitsurt wrote:Diageo wrote:Gisteren even flink wat geld over de toonbank gegooid, in het kader van kerst![]()
![]()
Apple TV
[img]foto[/img]
Ik heb nog versie 2 met 720p, ik heb er een seasonpass jailbreak met ATV Black op draaien. Maar op ATV3 is er (tot ene paar maanden geleden) nog geen jailbreak voor. Misschien al wel tethered.Diageo wrote:Jailbreaken die zooiRitsurt wrote:Diageo wrote:Gisteren even flink wat geld over de toonbank gegooid, in het kader van kerst![]()
![]()
Apple TV
[img]foto[/img]
/quote]
Is die al te jailbreaken dan?Eens opzoeken!

Zeg toch nergens dat dat mijn kapsalon was, sukkel.Spablauw wrote:Mooi dat je dat op 14 mei 2010 hebt aangekocht...
Kapsalon is like a bossWout1997 wrote:Kapsalonsnap echt niet wat mensen daar lekker aan vinden.