#geen #probleem #we #zijn #er #om #elkaar #te #helpen #jwz
waardeer ik #vindikleukSpablauw wrote:#geen #probleem #we #zijn #er #om #elkaar #te #helpen #jwz
waardeer ik #vindikleukSpablauw wrote:#geen #probleem #we #zijn #er #om #elkaar #te #helpen #jwz

Is ook een A merk in chinaAlmighty wrote:En ik maar denken dat jij altijd voor A merken ging
Chineese namaak rommel, pas maar op dat Apple er geen claim op indientWout1997 wrote:Is ook een A merk in chinaAlmighty wrote:En ik maar denken dat jij altijd voor A merken ging
Chris Two wrote:Chineese namaak rommel, pas maar op dat Apple er geen claim op indientWout1997 wrote:Is ook een A merk in chinaAlmighty wrote:En ik maar denken dat jij altijd voor A merken ging

Namaak rommel? Dit is een van de grootste telecomgigant ter wereld. Ze bouwen ook nog een zelf hun chips.Chris Two wrote:Chineese namaak rommel, pas maar op dat Apple er geen claim op indientWout1997 wrote:Is ook een A merk in chinaAlmighty wrote:En ik maar denken dat jij altijd voor A merken ging
Voor mij klinkt dat meer als een Noord/Zuid Koreaanse soa.Jeff3rd wrote:Huawei klinkt voor mij gewoon als een moki-moki aldi/lydl telefoon.
?JEFSKIII wrote:Jeff3rd wrote: Maar als dat dus een A merk in China is, dan is G-Star dus een A merk in Nederland etc.