De meeste classics inderdaad (behalve die van chicken)kaboem wrote:airmax is lelijk
Persoonlijk vind ik 90's en air max 1 hele vette schoenen.
De meeste classics inderdaad (behalve die van chicken)kaboem wrote:airmax is lelijk
_theon_ wrote:De meeste classics inderdaad (behalve die van chicken)kaboem wrote:airmax is lelijk
KabelbreukCruelty wrote:Mijn sennheiser cx400 ii's zijn in de wasmachine geweest en doen het nog even goed, onverwoestbare dingenAlmighty wrote:Sennheiser CX400 II (alweer).
Dit. Want eind augustus is de perfecte datum om ze in de winkel te leggen.Project 141 wrote:Oh ja da's waar, het is alweer bijna sinterklaas!
Steffnov wrote:Dit. Want eind augustus is de perfecte datum om ze in de winkel te leggen.Project 141 wrote:Oh ja da's waar, het is alweer bijna sinterklaas!
Project 141 wrote:Oh ja da's waar, het is alweer bijna sinterklaas!

Wacht, ik dacht dat de Hardtraxx crew tegen het posten van zulke plaatjes was omdat ze het forum vervuilenoostzaner wrote:Project 141 wrote:Oh ja da's waar, het is alweer bijna sinterklaas!
Sjongejongejonge. Ben jij nou echt zo blind?Nijidik wrote:Een nieuwe kelder?
Noël is een gruwelijke held, ook al ben ik geen super grote fan van zijn Semiomime project, de kwaliteit druipt er vanaf. Vrijwel alles onder Hidden en TOA daarentegen...elroyce wrote:Modern klassieke muziek.![]()
die Noël kan ook alles.
Was het de bedoeling dat ik nu zou gaan lachen?KSwoosh wrote:Sjongejongejonge. Ben jij nou echt zo blind?Nijidik wrote:Een nieuwe kelder?
Gebruik die ogen nou eens man.
Het gaat duidelijk om die hoge grasplanten voorin de getekende achtertuincompositie
Het zou een Carex Morrowii Variegata kunnen zijn, maar wellicht ook een Scirpus Tabernaemontani Yellow Stripe, hoe dan ook, beide echt een mooi ras, zeker de aanschaf waard!
Ik wist niet dat jij zo'n verstand van tuinieren had Lyst, goed bezig man!![]()
Wij moeten echt een middagje gaan tuinieren samen! Kunnen we de nieuwe Hedera Pastuchowii gaan bekijken, ik heb er veel goeds over gehoord!
UiteraardLyst wrote:Was het de bedoeling dat ik nu zou gaan lachen?
ik vond em dr al zo raar uit zien voor een broek...AniThing wrote:eindelijk nieuwe jas