edit: nvm
niet voor mezelf aapBanaanslak wrote:Lol kerel je bent 15 :')
Nee moet het morgen meenemen naar school voor een maat
niet voor mezelf aapBanaanslak wrote:Lol kerel je bent 15 :')
Ja zag het gorilla, zie editWout1997 wrote:niet voor mezelf aapBanaanslak wrote:Lol kerel je bent 15 :')![]()

Dat heb ik dus ook._theon_ wrote:Vind ze best wel tof, alleen ben ik geen fan de kleur geel.
Ik zat er ook even over te twijfelen, maar toen dacht ik, ja fuck it, ze zijn echt nice zomers, en geel is gewoon uniek en zie je maar weinig op schoenen, dus ik heb ze gewoon gehaaldDraidy wrote:Dat heb ik dus ook._theon_ wrote:Vind ze best wel tof, alleen ben ik geen fan de kleur geel.

Tering ey, hasj roken met shag, ik vind wiet al niet te doen met shag, maar hasj is nog ergerWout1997 wrote:niet voor mezelf maar toch gekocht
![]()
Idd man is zo sondehardcoresjors wrote:Tering ey, hasj roken met shag, ik vind wiet al niet te doen met shag, maar hasj is nog ergerWout1997 wrote:niet voor mezelf maar toch gekocht
![]()
![]()
Gewoon sigaretten tabak man, draait makkelijker en rookt veeeeeeel lekkerder
zo mooi dat je ogen in de fik vliegen!Dakpan wrote:KSwoosh wrote:
Ik vind geel ook best vet op schoenen, even lekker wat andersKSwoosh wrote:

wat is er mis mee?Ritsurt wrote:Van die Air Max One's wil ik ook nog wel eens een paar, maar dan meer voor in de sportschool of feestjes oid, zie mezelf daar niet gauw mee op straat lopen
What's out we've...Wout1997 wrote:niet voor mezelf maar toch gekocht
Wout, jij bent 15, en je haalt het voor iemand anders. Maar heeft dan iemand anders het voor jou gehaald? Want dan kan diegene het toch ook voor die andere halen?Wout1997 wrote:niet voor mezelf maar toch gekocht
Is ook niks mis mee, vind ze ook wel vet alleen ik ben altijd het typetje die op van die italiaanse sneakers loopt enzKSwoosh wrote:wat is er mis mee?Ritsurt wrote:Van die Air Max One's wil ik ook nog wel eens een paar, maar dan meer voor in de sportschool of feestjes oid, zie mezelf daar niet gauw mee op straat lopenze lopen heerlijk
hardcoresjors wrote:Als ik air max haal haal ik classics!![]()
En ik haal tegenwoordig meestal grijze man, grijs is de kleur van de toekomst!
Heb nu weer nieuwe waar ik smoorverliefd op ben hahaDraidy wrote:hardcoresjors wrote:Als ik air max haal haal ik classics!![]()
En ik haal tegenwoordig meestal grijze man, grijs is de kleur van de toekomst!Heb dezelfde schoenen als jij in dat filmpje dat hier laatst in het offtopic rondging, die grijze classics.