bam 126euro ineens weg

Heb er jaren terug ook een gekocht, doe er al lange tijd niks meer mee en ligt een beetje in een stoffige hoek weg te rotten..wrote:Meisje uit Thailand. 30k elk jaar een gelijke afschrijving. Ik schat de restwaarde op 8000 euro.
enig idee waarvoor die schoenen zijn?wrote:Maar wel een paar supervette schoenen rijker.
Ballet?wrote:enig idee waarvoor die schoenen zijn?wrote:Maar wel een paar supervette schoenen rijker.
Om te lopen over een weg die geasfalteerd is met bowlingballen?wrote:enig idee waarvoor die schoenen zijn?wrote:Maar wel een paar supervette schoenen rijker.
wrote: Om te lopen over een weg die geasfalteerd is met bowlingballen?
nee wandklimmenwrote:Ballet?wrote:enig idee waarvoor die schoenen zijn?wrote:Maar wel een paar supervette schoenen rijker.
Facking stoerwrote: nee wandklimmen
Close enoughwrote: nee wandklimmen
Vond dat zo'n vreemd woord, had gehoopt dat niemand het door had.wrote:wrote: Om te lopen over een weg die geasfalteerd is met bowlingballen?![]()
Gebowlingbaleerd moet het dan zijn
wrote:Close enoughwrote: nee wandklimmen
Wist ik niet neewrote:enig idee waarvoor die schoenen zijn?wrote:Maar wel een paar supervette schoenen rijker.
wrote:Heb er jaren terug ook een gekocht, doe er al lange tijd niks meer mee en ligt een beetje in een stoffige hoek weg te rotten..wrote:Meisje uit Thailand. 30k elk jaar een gelijke afschrijving. Ik schat de restwaarde op 8000 euro.