bam 126euro ineens weg

Heb er jaren terug ook een gekocht, doe er al lange tijd niks meer mee en ligt een beetje in een stoffige hoek weg te rotten..mrazura wrote:Meisje uit Thailand. 30k elk jaar een gelijke afschrijving. Ik schat de restwaarde op 8000 euro.
enig idee waarvoor die schoenen zijn?M-arijn wrote:Maar wel een paar supervette schoenen rijker.
Ballet?Forbidden Phobia wrote:enig idee waarvoor die schoenen zijn?M-arijn wrote:Maar wel een paar supervette schoenen rijker.
Om te lopen over een weg die geasfalteerd is met bowlingballen?Forbidden Phobia wrote:enig idee waarvoor die schoenen zijn?M-arijn wrote:Maar wel een paar supervette schoenen rijker.
katamaran wrote: Om te lopen over een weg die geasfalteerd is met bowlingballen?
nee wandklimmensjobie wrote:Ballet?Forbidden Phobia wrote:enig idee waarvoor die schoenen zijn?M-arijn wrote:Maar wel een paar supervette schoenen rijker.
Facking stoerForbidden Phobia wrote: nee wandklimmen
Close enoughForbidden Phobia wrote: nee wandklimmen
Vond dat zo'n vreemd woord, had gehoopt dat niemand het door had.wootum wrote:katamaran wrote: Om te lopen over een weg die geasfalteerd is met bowlingballen?![]()
Gebowlingbaleerd moet het dan zijn
sjobie wrote:Close enoughForbidden Phobia wrote: nee wandklimmen
Wist ik niet neeForbidden Phobia wrote:enig idee waarvoor die schoenen zijn?M-arijn wrote:Maar wel een paar supervette schoenen rijker.
Almighty wrote:Heb er jaren terug ook een gekocht, doe er al lange tijd niks meer mee en ligt een beetje in een stoffige hoek weg te rotten..mrazura wrote:Meisje uit Thailand. 30k elk jaar een gelijke afschrijving. Ik schat de restwaarde op 8000 euro.