ah oke, naja maakt ook niet heel veel uit 
hahah t scheelt toch iets in deze crisis, t was dr vandaag massal druksjobie wrote:ah oke, naja maakt ook niet heel veel uit
hahah t scheelt toch iets in deze crisis, t was dr vandaag massal druksjobie wrote:ah oke, naja maakt ook niet heel veel uit

Machtig fijn prijsje!Daveytl wrote:12 blikjes Hertog Jan. Voor €3,00
Bij het bedrijf waar ik werk, op = op. Hadden we ook een keer met Grolsch Lemon, 6 flesjes voor een eurohardcoresjors wrote:Machtig fijn prijsje!Daveytl wrote:12 blikjes Hertog Jan. Voor €3,00
Grolsch met een Lemon smaakje?Daveytl wrote:Bij het bedrijf waar ik werk, op = op. Hadden we ook een keer met Grolsch Lemon, 6 flesjes voor een eurohardcoresjors wrote:Machtig fijn prijsje!Daveytl wrote:12 blikjes Hertog Jan. Voor €3,00![]()
Bleh je moet ook niet bier drinken om dronken te worden :o Bier drink je om te genieten van het levenDaveytl wrote:Grolsch Lemon is overheerlijk. Weet niet of het nu nog verkocht wordt in de winter, maar in de zomer is het heerlijk. Maar er zit maar 2,5% in, dus erg dronken zul je er niet van worden. Not that I care, het is gewoon fantastisch spul.
Dronkert worden van bier is niks mis mee!roberttt wrote:Bleh je moet ook niet bier drinken om dronken te worden :o Bier drink je om te genieten van het levenDaveytl wrote:Grolsch Lemon is overheerlijk. Weet niet of het nu nog verkocht wordt in de winter, maar in de zomer is het heerlijk. Maar er zit maar 2,5% in, dus erg dronken zul je er niet van worden. Not that I care, het is gewoon fantastisch spul.
Soms is het wel leuk om dronken te zijn ja. Maar niet elke keer vind ik.hardcoresjors wrote:Dronkert worden van bier is niks mis mee!roberttt wrote:Bleh je moet ook niet bier drinken om dronken te worden :o Bier drink je om te genieten van het levenDaveytl wrote:Grolsch Lemon is overheerlijk. Weet niet of het nu nog verkocht wordt in de winter, maar in de zomer is het heerlijk. Maar er zit maar 2,5% in, dus erg dronken zul je er niet van worden. Not that I care, het is gewoon fantastisch spul.
Als ik lekker dronken ben moet ik stoppen met drinken, anders word ik ernstig dronken, en als dat gebeurd, dan gaat het misroberttt wrote:hou niet van dronken zijngebeurd helaas wel is..
Autodiensten?hardcoresjors wrote:Als ik lekker dronken ben moet ik stoppen met drinken, anders word ik ernstig dronken, en als dat gebeurd, dan gaat het misroberttt wrote:hou niet van dronken zijngebeurd helaas wel is..
![]()
Kan dus beter stoppen met drinken als ik me lekker dronken voel!
Dan ben ik niet dronken!KSwoosh wrote:Autodiensten?hardcoresjors wrote:Als ik lekker dronken ben moet ik stoppen met drinken, anders word ik ernstig dronken, en als dat gebeurd, dan gaat het misroberttt wrote:hou niet van dronken zijngebeurd helaas wel is..
![]()
Kan dus beter stoppen met drinken als ik me lekker dronken voel!