En de hoofdprijsNaarDeQlote wrote:http://www.bose.nl/NL/nl/home-and-personal-audio/headphones-and-headsets/audio-and-mobile-headphones/bose-ie2-headphones/
heerlijk geluid
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
-
J
Jupiler is wel het meest smerige bier op deze aardkloot, daar wil een afrikaans kind nog niet in verdronken worden.
Dan pest je me als je me dat geeft net als Heineken, Bavaria blijft gewoon het beste al ben ik niet zo'n bierdrinker.
Dan pest je me als je me dat geeft net als Heineken, Bavaria blijft gewoon het beste al ben ik niet zo'n bierdrinker.
stfu danJEFSKIII wrote:Jupiler is wel het meest smerige bier op deze aardkloot, daar wil een afrikaans kind nog niet in verdronken worden.
-
E
Omdat de Emte zeker bij jou om de hoek is? :')Project 141 wrote:Als jij Bavaria het beste bier vindt dan ben je idd geen bierdrinker. Ik koop het alleen omdat het zo godsgruwelijk goedkoop is omdat het altijd in de aanbieding is voor 3 kratjes voor 10 euro. Maar koop liever Palm of JupJEFSKIII wrote:Jupiler is wel het meest smerige bier op deze aardkloot, daar wil een afrikaans kind nog niet in verdronken worden.
je geniet van bier of je drinkt niet.
Gewoon Schulten Brau.
Goedkoop en lekker
Goedkoop en lekker
-
A
AH Bier is ook goed te doen, in de categorie "Goedkoop"Henk-Jan wrote:Gewoon Schulten Brau.
Goedkoop en lekker
AH bier is gewoon 'afgekeurde' Hertog Jan. Goed spul!
Al maakt het mij over het algemeen geen zak uit welk merk het is, als het maar geen festivalbier is.
Al maakt het mij over het algemeen geen zak uit welk merk het is, als het maar geen festivalbier is.
Ik vind Bavaria verschrikkelijk vies 
Dat dus, doe mij maar Heineken of Jupiler.Henk-Jan wrote:Ik vind Bavaria verschrikkelijk vies
Als er ooit nog een keer een Hardtraxx Barbecue o.i.d. komt, dan wil zoo graag een biertest doen met sommigen van jullie 
Dan wed ik dat ik Bavaria eruit vis..Daveytl wrote:Als er ooit nog een keer een Hardtraxx Barbecue o.i.d. komt, dan wil zoo graag een biertest doen met sommigen van jullie
Kijk tussen Hertog Jan en Heineken en Jupiler en Amstel en Schulten Brau enzo zit niet zoveel verschil.
Grolsch is wel een stuk pittiger/sterker dan andere bieren.
Bavaria is gewoon goor
-
E
En of die komt!Daveytl wrote:Als er ooit nog een keer een Hardtraxx Barbecue o.i.d. komt, dan wil zoo graag een biertest doen met sommigen van jullie
dit jaar nog!
-
A
Jolle wrote:CX 400 II van Sennheiser
Goede keuze ja? Las dat de Cx 300 nogal overheerste in Bass en ik wil graag natuurlijk geluid dus heb deze maar gehaald.Almighty wrote:Jolle wrote:CX 400 II van Sennheiser
-
A
Yup, moet je ze wel ff laten inspelenJolle wrote:Goede keuze ja? Las dat de Cx 300 nogal overheerste in Bass en ik wil graag natuurlijk geluid dus heb deze maar gehaald.Almighty wrote:Jolle wrote:CX 400 II van SennheiserOok heb ik liever symmetrische kabels.
Rampestamper wrote:Heb ik weer..... Ga naar de stad, koop een nieuwe broek, ga naar huis en in de bus kom ik erachter dat die broek nergens meer te bekennen is.. Heb ik die broek in de metro laten liggen! Eerlijke vinder, veel plezier ermee. Hoop dat je hem past want het bonnetje heb ik wel bij me kunnen houden.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
The Machine - Times Like These 
Gewoon ff een nachtje hardstyle laten draaien ofzo?Almighty wrote: Yup, moet je ze wel ff laten inspelen
-
A
24u wordt overal aangeradenJolle wrote:Gewoon ff een nachtje hardstyle laten draaien ofzo?Almighty wrote: Yup, moet je ze wel ff laten inspelen
Last edited by Almighty on 18 Jan 2012 18:40, edited 1 time in total.
Bavaria, Hertog Jan en Grolsch vis ik er zo tussenuitHenk-Jan wrote:Dan wed ik dat ik Bavaria eruit vis..Daveytl wrote:Als er ooit nog een keer een Hardtraxx Barbecue o.i.d. komt, dan wil zoo graag een biertest doen met sommigen van jullie
Kijk tussen Hertog Jan en Heineken en Jupiler en Amstel en Schulten Brau enzo zit niet zoveel verschil.
Bavaria is gewoon goorvieze meuk.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Schulten Brau wordt geproduceerd door Bavaria. Qua smaak scheelt het niet veel, eerst was het gewoon hetzelfde, maar dat iis nu niet meer.Henk-Jan wrote:Dan wed ik dat ik Bavaria eruit vis..Daveytl wrote:Als er ooit nog een keer een Hardtraxx Barbecue o.i.d. komt, dan wil zoo graag een biertest doen met sommigen van jullie
Bavaria is gewoon goorvieze meuk.
Ik kom zelf uit Lieshout waar Bavaria wordt gebrouwen, dus ik ben er mee 'opgegroeid'. Iedereen heeft zijn eigen biermerk maar een bier als Heineken vind ik smerig. Grolsch en Jupiler vind ik allebei gewoon lekker. Zoals ik al zei, het is maar niet waarmee je bent opgegroeid. Dat is jouw biermerk. Je ouders of je vrienden drinken het en dat ben jij als het standaard gaan zien. En dat ga je ook weer vergelijken met andere biersoorten, en als dat op een nare manier afwijkt dan snap ik dat je het niet lekker vindt. Dat heb ik dus met Heineken.
Ze klinken op het eerste oor wat schel, ligt dat door het zogenaamde inspelen of ben ik gewoon die overdreven bass uit mijn vorige oordopjes gewend ?:PAlmighty wrote:24u wordt overal aangeradenJolle wrote:Gewoon ff een nachtje hardstyle laten draaien ofzo?Almighty wrote: Yup, moet je ze wel ff laten inspelen