NiceHARDSTYLE_XD_tbse wrote:http://theracords.spreadshirt.nl/men-s- ... ze/color/4

die kreeg ik gewoon gratis.stefaneke wrote:

Ik vind dat wel zo'n smerig ding... Ik wil de Big Tasty terugoostzaner wrote: Ontopic:
Ik ookTakkU wrote:
Ik vind dat wel zo'n smerig ding... Ik wil de Big Tasty terug![]()
Om hier maar even op terug te komen: hij is een uur geleden gejat.KSwoosh wrote:iddoostzaner wrote:zeker nice!
daar ga ik zeker wel zuinig op zijn!
vet is trowues ook dat door de bovenkant van me board de binnenkant kan ziendus het hout en de carbon strepen
Ik ookwootum wrote:Ik ookTakkU wrote:
Ik vind dat wel zo'n smerig ding... Ik wil de Big Tasty terug![]()
Aw das fucked up man!KSwoosh wrote:Om hier maar even op terug te komen: hij is een uur geleden gejat.KSwoosh wrote:iddoostzaner wrote:zeker nice!
daar ga ik zeker wel zuinig op zijn!
vet is trowues ook dat door de bovenkant van me board de binnenkant kan ziendus het hout en de carbon strepen
Graftering zooi
Binnengekomen, zit als gegotenRampestamper wrote:

Ja iddProject 141 wrote:Kut manKSwoosh wrote:Om hier maar even op terug te komen: hij is een uur geleden gejat.
Graftering zooiWaar zijn ze gejat?
ja, het was wel echt een relax board, lekker licht, en flexibel ook welSpaceRazr wrote:Aw das fucked up man!
Was het trouwens een fijn board voor freeride en soms wat freestyle (funpark) werk?
En wat heb je trouwens voor boots?

Je moet ze ook niet neerzetten, je moet ze naar elkaar toe gooien, dan kun je rennen vriendHoofdcoach wrote:Die bovenste doos had ik ookverder niks ... Vond zelfs die doos zonde