A
G

E
wat wil je daar nou mee doen?!?!?!?!?!?!wrote:
T
Go-Fast Energy.
Nieuwe voetbalschoenen, blauwe adidas met die gele strepen, omdat die bij m'n blauwe outfit passen natuurlijk 
Ik vind dat echt niks he blauwe voetbalschoenen. Voetbalschoenen horen gewoon zwart te zijnwrote:Nieuwe voetbalschoenen, blauwe adidas met die gele strepen, omdat die bij m'n blauwe outfit passen natuurlijk
Subway Den Haag, maar het blikje was het hoogtepuntwrote:Waar heb je die gekocht??wrote:Een blikje Coca Cola Vanille
2 frikandelbroodjes + blikje energy
Pannenkoekenbeslag.
Melk.
Ham-Kaas Croissants.
Melk.
Ham-Kaas Croissants.
Protip: K+K winkels in Duitsland. Laatst 6 literflessen ingeslagen. Hier ongeveer half uurtje rijden, handig tijdens de booze huntwrote:Waar heb je die gekocht??wrote:Een blikje Coca Cola Vanille
E
en goedkopere benzine.wrote:Protip: K+K winkels in Duitsland. Laatst 6 literflessen ingeslagen. Hier ongeveer half uurtje rijden, handig tijdens de booze huntwrote:Waar heb je die gekocht??wrote:Een blikje Coca Cola Vanille(Duitsland = goedkopere drank)
€1,14 inc €0,15 statiegeld voor een liter. Lekker inslaan duswrote:Hmm morgen maar ff met de fiets naar Duitsland dan voor de cola. Of zal ik de trein nemen?
A
G
Weet je wat het is?wrote:wat wil je daar nou mee doen?!?!?!?!?!?!wrote:
E
vertel. mn hoofd is zo leeg als iets. moet informatie hebben.
Traytje energy drink, volgens mij heb ik na deze 1000 van die blikjes op
B
Het is een microcontroller.wrote:vertel. mn hoofd is zo leeg als iets. moet informatie hebben.