Mijn laatste aankoop was 2x cdj 350

Die wil ik wel 's bij jouw uitproberen!D-Nemacyst wrote:haha sureSMH wrote:Nice! je woont toch ook in Hoogeveen? een keer b2b draaien?D-Nemacyst wrote:
en
Vooral als ze niks teruggeven zoals gister, alleen omdat je 190 euro uit de gokkast heb gehaaldDaveytl wrote:5 bier en een cola.
Rondjes geven sucks
dat klinkt als een game waarin je genocide moet plegenDakpan wrote:Scenocide 202.
Enkel het beste album van 2010 hoor.KSwoosh wrote:dat klinkt als een game waarin je genocide moet plegenDakpan wrote:Scenocide 202.
Afknallen.. vuile profiteursDaveytl wrote:WTF! Inderdaad een lucky day.
Dat soort gasten zaten er gisteren bij ons helaas ook weer tussen, gaan ze weg net voordat ze een rondje moeten betalen
in de jantjes zeker?Pommer wrote:Vooral als ze niks teruggeven zoals gister, alleen omdat je 190 euro uit de gokkast heb gehaaldDaveytl wrote:5 bier en een cola.
Rondjes geven sucks![]()
![]()
Het zat ons groepje echt mee gister, ik en een maat allebei 190eu uit de kast en een ander had een blackberry gewonnen
Kloptyhardcoresjors wrote:in de jantjes zeker?Pommer wrote:Vooral als ze niks teruggeven zoals gister, alleen omdat je 190 euro uit de gokkast heb gehaaldDaveytl wrote:5 bier en een cola.
Rondjes geven sucks![]()
![]()
Het zat ons groepje echt mee gister, ik en een maat allebei 190eu uit de kast en een ander had een blackberry gewonnen
Ach ja, volgende keer als we uitgaan laten we die personen gewoon 1 keer meer betalen dan de restPierrePruuk wrote:Afknallen.. vuile profiteursDaveytl wrote:WTF! Inderdaad een lucky day.
Dat soort gasten zaten er gisteren bij ons helaas ook weer tussen, gaan ze weg net voordat ze een rondje moeten betalen
Dat kom er tog nooit van hahaDaveytl wrote:Ach ja, volgende keer als we uitgaan laten we die personen gewoon 1 keer meer betalen dan de restPierrePruuk wrote:Afknallen.. vuile profiteursDaveytl wrote:WTF! Inderdaad een lucky day.
Haha, klopt waarschijnlijk.Jurheinen wrote: Dat kom er tog nooit van haha