Hij haalt hem uit elkaar en verkoopt de onderdelen via marktplaats.Skedoedelefloeps wrote:Geld verdienen met wat?
Verhuur je je iMac ofzo?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Heel slim, dan haal je het dubbele terug, kun je er 2 kopen etc. etc.Banaanslak wrote:Hij haalt hem uit elkaar en verkoopt de onderdelen via marktplaats.Skedoedelefloeps wrote:Geld verdienen met wat?
Verhuur je je iMac ofzo?
-
B
Precies, en die 2 kan je dan weer in onderdelen verkopen. Infinite money!Skedoedelefloeps wrote:Heel slim, dan haal je het dubbele terug, kun je er 2 kopen etc. etc.Banaanslak wrote:Hij haalt hem uit elkaar en verkoopt de onderdelen via marktplaats.Skedoedelefloeps wrote:Geld verdienen met wat?
Verhuur je je iMac ofzo?
-
A
9 euro Euro 95
Gewoon zomaar even de helft van je ouders (dus 1350) of heb je het nog ergens voor gekregen?RAW-vizion wrote:Helft.. De rest moet ik terug betalen als ik er geld mee ga verdiennenroberttt wrote:van je ouders zeker... de teringRAW-vizion wrote:2011 imac 27" 3.4 GHz qaud core i7 16GB RAM
harde schijf voor men laptop
de vorige had het begeven
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Alle muziek weg?HARDSTYLE_XD_tbse wrote:harde schijf voor men laptop![]()
http://www.dress-for-less.nl/tmpl/detai ... for%20Less
Feedback svp kan ik me hiermee laten zien in de zomer?
Feedback svp kan ik me hiermee laten zien in de zomer?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Paars! kopen 
Van m'n vrouwtje Beats by Dre oordupkes gekregen. Klinken fijn! 
een deelJurheinen wrote:Alle muziek weg?HARDSTYLE_XD_tbse wrote:harde schijf voor men laptop![]()
maar had nog een 40 gb aan muziek op mijn externe harde schijf staan
Zo'n kut kleine stofzuiger voor mijn toetsenbord, werkt trouwens op usb.. handig 
-
G
zat over dusHARDSTYLE_XD_tbse wrote:een deelJurheinen wrote:Alle muziek weg?HARDSTYLE_XD_tbse wrote:harde schijf voor men laptop![]()
de vorige had het begeven![]()
maar had nog een 40 gb aan muziek op mijn externe harde schijf staan
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
wut?Inemiene wrote:Zo'n kut kleine stofzuiger voor mijn toetsenbord, werkt trouwens op usb.. handig
-
A
- Op usbProject 141 wrote:Waarom zou je een stofzuiger voor je toetsenbord kopen?RAW-vizion wrote:wut?Inemiene wrote:Zo'n kut kleine stofzuiger voor mijn toetsenbord, werkt trouwens op usb.. handig![]()
![]()
Formule 1 2010 voor de 360, wel een vet spel 
-
G
zon ding dus fzo:RAW-vizion wrote:wut?Inemiene wrote:Zo'n kut kleine stofzuiger voor mijn toetsenbord, werkt trouwens op usb.. handig![]()

deze is wel baas:
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ben ik de enige die dat ding er egt fout uit vind zien? 
-
G
nee, ik ookRAW-vizion wrote:ben ik de enige die dat ding er egt fout uit vind zien?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
T is beter dan die shit schoonmaken met een oude tandenborstel...
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Of misschien niet achter je computer eten? 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Erg lastig voor mijRamirez wrote:Of misschien niet achter je computer eten?
Plus er zit gewoon stof enzo ook tussen he.
-
G
lekker dr tussen laten zittenSkedoedelefloeps wrote:Erg lastig voor mijRamirez wrote:Of misschien niet achter je computer eten?![]()
Plus er zit gewoon stof enzo ook tussen he.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik houd gewoon zo nu en dan ding op de kop en klop m uit op mn bureau, alles bij elkaar, prullenbak. Hopla.KSwoosh wrote:lekker dr tussen laten zittenSkedoedelefloeps wrote:Erg lastig voor mijRamirez wrote:Of misschien niet achter je computer eten?![]()
Plus er zit gewoon stof enzo ook tussen he.als er dr niet uit komt heb ik er geen last van
Schoon