+1, vooral dat geluid van die dikke V8The Indicator wrote:Dat is idd echt een beest. Sowieso zijn de oude Mustangs prachtig. De nieuwe vind ik dan weer wat te overdreven!
Maar zo'n oude mustang fastback komt er ooit nog als het aan mij ligt!
+1, vooral dat geluid van die dikke V8The Indicator wrote:Dat is idd echt een beest. Sowieso zijn de oude Mustangs prachtig. De nieuwe vind ik dan weer wat te overdreven!
Ik zag hem in mission impossible en meteen verkocht. Hele vette futuristische autoD-Nemacyst wrote: BMW I8 Spider Concept
concept he. de lijnen veranderen wss nog heel wat (maar goed ook want zo is het geen gezicht. lelijk ruimteschip)The Indicator wrote:Serieus? Wat een gedrocht johForbidden Phobia wrote:afschuwelijk mooiThe Indicator wrote:1 woord: Afschuwelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik ooit die auto te koop zie staan dan ga ik hem zeker kopenDonkey controller wrote:ik ga voor deze denk ik
Lancer evo x is mooierWeiirwoolf wrote:Mitsubishi Sport Sedan
wij hebben een 67 cabrio staan, geen GT500 Eleanor, maar wel een beestSpaceRazr wrote:+1, vooral dat geluid van die dikke V8The Indicator wrote:Dat is idd echt een beest. Sowieso zijn de oude Mustangs prachtig. De nieuwe vind ik dan weer wat te overdreven!![]()
Meh, cabrio vind ik niet zo super veel aan, fastback is veel mooier, maar evengoed is het vet als je er een hebt!RAW-vizion wrote:wij hebben een 67 cabrio staan, geen GT500 Eleanor, maar wel een beestSpaceRazr wrote:+1, vooral dat geluid van die dikke V8The Indicator wrote:Dat is idd echt een beest. Sowieso zijn de oude Mustangs prachtig. De nieuwe vind ik dan weer wat te overdreven!![]()
die ga ik niet kunnen betalenWout1997 wrote:Lancer evo x is mooierWeiirwoolf wrote:Mitsubishi Sport Sedan

What happened?The Indicator wrote:
Heb hem helaas zelf nooit mogen aanschouwen, maar de rijder in kwestie is in deze auto 2 vingers kwijt geraakt. Hij heeft ook een aantal andere subs gereden waaronder een S12 en een S14.
Lopen die voorwielen niet ontieglijk aan?RobertV wrote: