ja sideskirt, bumper verlengt, andere velgen en ramen verdonkert
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik heb een droombakkie die je in Nederland BIJNA niet vind...
Mitshubitshi FTO 2.0 V6 24v MIVEC

Mitshubitshi FTO 2.0 V6 24v MIVEC

opgerot met al die ge-pimp-my-ride-de auto's
dis is da real deal:

dis is da real deal:

Toch maar ff je nummerbord gewist?
Straks car-spotten we je nog
Hier droom ik nou echt van ::

Nissan Skyline R34
En dit is mijn eigen bakkie!!!

Renault 5 GT Turbo

Nissan Skyline R34
En dit is mijn eigen bakkie!!!

Renault 5 GT Turbo
Leuk bakkie zo'n 5'je
Maar ik blijf toch bij de Corrado.

Ik denk toch dat je het aflegt tegen me 5 Dennis hehehe 
Hey Dennis ik wist niet dat je een kind had.Dennis Aka Mash wrote:Leuk bakkie zo'n 5'je
Waarom allemaal die tupperware body kits aan zo'n auto hangen. 
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
kheb hier al een paar droomauto's gepost...maar kheb gister nieuwe auto gekocht en die vind ik ook wel redelijk mooi.........(anders koop ik em niet natuurlijk
)

EDIT: die van mij heeft ook nog een panoramadak dus de voorruit loopt tot over je hoofd door. Is ook wel cool

EDIT: die van mij heeft ook nog een panoramadak dus de voorruit loopt tot over je hoofd door. Is ook wel cool
Last edited by Timothy21 on 14 Apr 2009 20:21, edited 1 time in total.
Damnit... 21 jaar en dan zo'n auto kopen. Dat doe je goed. Waar handel je in? 
-
THardtraxx Addict
- last seen Dec 2025
Als ik in iets zou handelen had ik beter een foute bmw of mercedes kunnen kopen heFrankert wrote:Damnit... 21 jaar en dan zo'n auto kopen. Dat doe je goed. Waar handel je in?
Maar ik verdien niet slecht. kheb best goed baantje hoor al zeg ik et zelf. Kheb em wel 2de hands hoor. nieuw kan ik ook niet betalen.
Het gaat er ook meer om hoeveel km ie gelopen heeft en in wat voor staat ie is. 
Dus als jij een auto ziet met 250.000 kilometer op de teller en hij ziet er van BUITEN mooi uit... neem jij hem dan ? 
Nee natuurlijk niet, zo bedoelde ik het ook niet. Wat ik bedoelde was dat Frankert zich verbaasde dat Timothy zo'n auto kon veroorloven.
En daarop zei ik, het ligt er ook aan hoeveel kilometers ie gelopen heeft en in wat voor staat ie is.
Wat ie kost dus. Je kunt namelijk wel het nieuwste model hebben maar dan nog kan ie al een paar keer het klokje rond zijn.
Maar dat wist je natuurlijk al.
En daarop zei ik, het ligt er ook aan hoeveel kilometers ie gelopen heeft en in wat voor staat ie is.
Wat ie kost dus. Je kunt namelijk wel het nieuwste model hebben maar dan nog kan ie al een paar keer het klokje rond zijn.
En wat moet ik me daarbij voorstelle?Dennis Aka Mash wrote:Maar dat wist je natuurlijk al.
-
THardtraxx Addict
- last seen Dec 2025
Nou voor de liefhebbers. Hij is in nieuwstaat. Zit geeneen krasje op. Heeft pas 39000km gelopen. Hij komt uit juni 2006 en kost 15000 euro.Dennis Aka Mash wrote:Nee natuurlijk niet, zo bedoelde ik het ook niet. Wat ik bedoelde was dat Frankert zich verbaasde dat Timothy zo'n auto kon veroorloven.
Wat ie kost dus. Je kunt namelijk wel het nieuwste model hebben maar dan nog kan ie al een paar keer het klokje rond zijn.![]()
-
RNew member
- 9 posts member since 2009
- last seen Apr 2009
Mijn eigen!