mustang '67 super snake elenaor gt 500D-Ruz wrote:Nee ik blijf bij de Ford.
![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Uit de link gekopieerd?
Maar ik ben het roerend met bovenstaande posts eens. Mustangs ftw. Of een Shelby.
Maar ik ben het roerend met bovenstaande posts eens. Mustangs ftw. Of een Shelby.
-
RHardtraxx Veteran
nee ik wist gewoon welke het washidde wrote:Uit de link gekopieerd?![]()
-
D

&

zieke auto dit
Onze achterburen hebben zo'n 1. Hun auto is duurder dan jhet huis waar ze in wonen joh
. Staan 2 camera's op egricht 
heb je niet echt veel aan met die drempels (bergen) van tegenwoordig 
-
D
vind dat zo'n auto ook meer voor een autoshow is maar wel heel vet als je zo'n auto ziet rijden 
Nou als ik zo'n auto had kwam er geen hond in hehemaarten1410 wrote:Haha je spreekt jezelf wel een beetje tegen, een RS6 is namelijk ook niet een van de langzaamste... Maar je hebt wel meer comfort natuurlijk dan in een Gallardo oid.D-Ruz wrote:Die sportieve peperdure auto's hoeven van mij niet. Wat heb je er trouwens aan in Nederland?
Een Seat Exeo of iets dergelijks zou ideaal zijn
Zo iets is wel erg vet.
Maar mijn ideale auto (voor later) is dan toch wel de Audi RS6 Avant! Vrouw, kinderen en hond, het past er allemaal in en toch 250km/h rijden![]()
hahaha vooral bij axe zn moeder in de straat overleefd die bumper het never nooit niet, als die van mij en axe het al bijna niet overlevenThe Anim0l wrote:heb je niet echt veel aan met die drempels (bergen) van tegenwoordig
Bij mij ook nietJolle wrote:Nou als ik zo'n auto had kwam er geen hond in hehemaarten1410 wrote:Haha je spreekt jezelf wel een beetje tegen, een RS6 is namelijk ook niet een van de langzaamste... Maar je hebt wel meer comfort natuurlijk dan in een Gallardo oid.D-Ruz wrote:Die sportieve peperdure auto's hoeven van mij niet. Wat heb je er trouwens aan in Nederland?
Een Seat Exeo of iets dergelijks zou ideaal zijn
Zo iets is wel erg vet.
Maar mijn ideale auto (voor later) is dan toch wel de Audi RS6 Avant! Vrouw, kinderen en hond, het past er allemaal in en toch 250km/h rijden![]()
-
RHardtraxx Veteran
kom dan!roberttt wrote:

Hahah dat wel maar die hond is na 1 keer gas geven wel stil. Dan ligt hij namelijk tegen de achterdeur aangesmeten als hij niet via de ruit naar buiten is gevlogen.RobertV wrote:Bij mij ook nietJolle wrote:Nou als ik zo'n auto had kwam er geen hond in hehemaarten1410 wrote: Haha je spreekt jezelf wel een beetje tegen, een RS6 is namelijk ook niet een van de langzaamste... Maar je hebt wel meer comfort natuurlijk dan in een Gallardo oid.
[img]RS6[/img]kut hond maakt alles vies.
-
G
Mike-O wrote:

DarkSymphony wrote:
&
zieke auto ditzag laatst in Deventer rijden naa wat een geluid daar vn af komt is echt gruwelijk
Idd, die is veel vetter standaard!TakkU wrote:![]()
Zo'n mooie auto moet je niet gaan verkrachten met tupperware!

Prachtig on naar te kijken en dit ding maakt een geluid echt..
Toch maar de Golf 5 R32, of de GTI
Een Ferrari 458 italia zit er helaas toch niet in
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Doe mij de Golf VI R20 maar