Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat vind ik dus echt niksPNXRMX wrote:159 ook goed? Die heb ik namelijkHidden Source wrote:Niks gaat boven een dikke Alfa Romeo 156![]()
(Sorry, ik weet dat dit het droom auto topic is en niet de schep op over je auto topic, maar ik heb gewoon m'n droomauto- lang leve de pokerindustrie
)
-
E
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
bugatti veyron...
heb hem bij deze showroom in berlijn zien staan toen

heb hem bij deze showroom in berlijn zien staan toen
ik ben daar ook geweest! heb er ook nog foto's van. Er staat nu alleen wel een andere. (andere kleur) Wanneer ben jij er geweest? Ik in oktober dit jaar.Overload wrote:bugatti veyron...
heb hem bij deze showroom in berlijn zien staan toen![]()
Ben ik ook geweest dit jaar, eind November. 
Een witte BMW M3, liefst met Brzaliaanse chick.
dus je wil headhunterz zijn ofzo?Josh-T wrote:Een witte BMW M3, liefst met Brzaliaanse chick.
Die zwarte lijn op het achterpaneel?Jesper-HardBeatz wrote:Volkswagen Scirocco R![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
pagani zonda F roadster

Beter een Pagani Zonda R in een fatsoenlijke kleur. Wat een lelijk ding zeg met die rooie accenten 
-
RHardtraxx Veteran
vind dat rood juist wel geilRobertV wrote:Beter een Pagani Zonda R in een fatsoenlijke kleur. Wat een lelijk ding zeg met die rooie accenten
Wat vind jij nou niet geil ?the sidespinnars wrote:vind dat rood juist wel geilRobertV wrote:Beter een Pagani Zonda R in een fatsoenlijke kleur. Wat een lelijk ding zeg met die rooie accenten
-
RHardtraxx Veteran
je antwoordYoeloe wrote:Wat vind jij nou niet geil ?the sidespinnars wrote:vind dat rood juist wel geilRobertV wrote:Beter een Pagani Zonda R in een fatsoenlijke kleur. Wat een lelijk ding zeg met die rooie accenten

Naden afplakken voor op t circuit denk ikRobertV wrote:Die zwarte lijn op het achterpaneel?Jesper-HardBeatz wrote:Volkswagen Scirocco R![]()
Wat heeft dat te betekenen.
Overigens is dat ding wel echt een kanon.. Vorig jaar had een maat van me zo' ding een paar dagen mee via zn werk, met DSG bak en alles erop... Optrekken als een gek!
-
G
kwam deze net tegen, toch best vette bak!

btw, toen we terugreden van wintersport hadden we nog een nieuw testmodel van mercedes gezien, echt een dikke sportwagen
allemaal shit afgeplakt enzo, ik heb de rest van de terugreis zitten balen dat ik geen fotos had genomen

btw, toen we terugreden van wintersport hadden we nog een nieuw testmodel van mercedes gezien, echt een dikke sportwagen
allemaal shit afgeplakt enzo, ik heb de rest van de terugreis zitten balen dat ik geen fotos had genomen