Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 00:36 

Hardtraxxer

HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
KSwoosh schreef:
HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
Afbeelding
:innocent: pagani zonda

nog nooit gezien die :O
lijkt wel heel erg op de Ferrari FXX Millechili :P
Afbeelding

:o :P ik vind die egt zot mooi :drool:

jesus wat ziet die ferrari er nep uit zeg :thumbdown: btw de enzo is in het echt , echt heel lelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 08:24 

Donateur

Almighty schreef:
Kevin-Raw schreef:
Afbeelding

Me eigen Autootje overtreft natuurlijk alles! :innocent:
Me schatje :$ Hyundai Coupe 2.0 FX S1 :bomb:

Heeft wat gekost of niet? :P Nog gechiptuned enzo?

hhahah, Je moet voor de gein ff onder me voorbumper kijken, helemaal wit aan de onderkant. :/ woon in een wijk met aardig wat drempels, moet er met 1km/uur schuin over heen.. en sommige kan ik gewoon niet overheen en dan moet ik omrijden, maarja heb et er wel voor over.
Hyundai coupe kost zelf niet zo heel veel , voor 2500/3000 heb jij een mooi coupetje uit 96/99. Volledige bodykit heb ik voor 700 euro kennen kopen van een gozer die hem juist van ze af af wilde. Gechiptuned is die nog niet, maar als de financien een beetje goed gaan. Wil ik er wel turbo voor kopen en hem laten chiptunen. Er ligt nu een 2.0 16v dohc blok in. Met een totaal van 157pk , Dus zoveel power heeft die nog niet. maximale snelheid wat ik er mee heb gehaald tot nu toe, was op de a4. met 245km per uur :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 13:46 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 13:53 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Almighty schreef:
Kevin-Raw schreef:
Afbeelding

Me eigen Autootje overtreft natuurlijk alles! :innocent:
Me schatje :$ Hyundai Coupe 2.0 FX S1 :bomb:

Heeft wat gekost of niet? :P Nog gechiptuned enzo?

hhahah, Je moet voor de gein ff onder me voorbumper kijken, helemaal wit aan de onderkant. :/ woon in een wijk met aardig wat drempels, moet er met 1km/uur schuin over heen.. en sommige kan ik gewoon niet overheen en dan moet ik omrijden, maarja heb et er wel voor over.
Hyundai coupe kost zelf niet zo heel veel , voor 2500/3000 heb jij een mooi coupetje uit 96/99. Volledige bodykit heb ik voor 700 euro kennen kopen van een gozer die hem juist van ze af af wilde. Gechiptuned is die nog niet, maar als de financien een beetje goed gaan. Wil ik er wel turbo voor kopen en hem laten chiptunen. Er ligt nu een 2.0 16v dohc blok in. Met een totaal van 157pk , Dus zoveel power heeft die nog niet. maximale snelheid wat ik er mee heb gehaald tot nu toe, was op de a4. met 245km per uur :whistle:

Goeiedag wat een beestenbak :drool:
Ook dikke installatie erin neem ik aan? Maak is een filmpje van je geluid/ uitlaatgeluid :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 14:01 

Donateur

hahaha dankje, Geluid installatie is nog niet optimaal. Zit wel een Alphine radio in, met navigatie heel europa en cd wisselaar voor 8 cd's. Subwoofer heb ik wel al in me achterbak liggen, maar nog niet aangesloten. Het is een

B52 subwoofer
CARAUDIO SYSTEM 2X 800 WATT
TYPE NR:B52-12

Ben opzoek naar een goede versterker, die het maximale eruit kan halen. Maarja ff doorsparen.
en alle kabels moeten nog worden doorgetrokken. :/

Ik zal ff kijken of ik een keer tijd heb om een mooi filmpje te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 14:06 

Hardtraxx Veteran

mag ik d'r een keer in rijden, wil wel 's weten hoe dat is met zo'n bodykit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 14:10 

Donateur

G1LL schreef:

haha, ik kan je 1 ding zeggen.... in de wijken is het gewoon KUT , snelweg is het heel relaxt.. omdat je lekker laag ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 14:11 

Hardtraxx Veteran

Bochtjes zijn het leukst :D heb er ook een schroefset onder zitten, wat ligt dat lekker op de weg! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 14:13 

Donateur

Ramirez schreef:
Bochtjes zijn het leukst :D heb er ook een schroefset onder zitten, wat ligt dat lekker op de weg! :D

Jaa klopt, maar heb al 1x gehad dat ik een heuveltje, die heel puntig was overwilde. En toen bleef ik er gewoon met me zijskirts opliggen. Je ziet het niet van de zijkant maar van onder is het flink beschadigd. Maarja met lakstifje probeer ik het steeds weg te krijgen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 14:25 

Hardtraxx Veteran

Herkenbaar :D heb me sideskirts er daarom ook nu afgehaald ze waren een beetje stuk na al die drempels en heuveltjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 14:32 

Hardtraxxer

GreenX schreef:
Afbeelding

:)

Een porsche dus :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 22:31 

Hardtraxx Veteran

Zag vandaag zo een dikke audi A5 he! zo een is wel een droompje van mij :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 14:55 

Hardtraxxer

Afbeelding

Lamborghini Estoque dus :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 14:57 

Donateur

Flip27 schreef:
Afbeelding

Lamborghini Estoque dus :love:

oeeee....de 5-deurs lambo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 15:17 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
G1LL schreef:

haha, ik kan je 1 ding zeggen.... in de wijken is het gewoon KUT , snelweg is het heel relaxt.. omdat je lekker laag ligt.

Ik heb echt iets tegen zulke bodykits, alleen maar onpraktisch. + Je auto gaat niets sneller door al dat overtollige plastic :P . En die bodykit maakt je auto toch niet lager...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 15:35 

Donateur

Sainen schreef:
Kevin-Raw schreef:
G1LL schreef:

Ik heb echt iets tegen zulke bodykits, alleen maar onpraktisch. + Je auto gaat niets sneller door al dat overtollige plastic :P . En die bodykit maakt je auto toch niet lager...?

Het is indd onpractisch, me auto gaat er indd niet sneller doen , maar heeft wel een beter wegligging. Of in prenciepe gaat ie misschien wel wat sneller, want de bodykit is een stuklichter dan de originele bumper die er zaten :P En lager is die zeker wel geworden door de bodykit, echt 20 cm lager ofso! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 15:39 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Het is indd onpractisch, me auto gaat er indd niet sneller doen , maar heeft wel een beter wegligging. Of in prenciepe gaat ie misschien wel wat sneller, want de bodykit is een stuklichter dan de originele bumper die er zaten :P En lager is die zeker wel geworden door de bodykit, echt 20 cm lager ofso! :P

Dat lager worden komt toch meer doordat je de vering verlaagt? Nu lijkt hij lager omdat de bodykits lager zijn, dat lijkt mij ten minste. Als ik lui hoor over "ik heb mn auto verlaagd" dan ga ik er van uit dat ze met de vering hebben lopen klooien.
Als ik het geld had zou ik hem liever echt sneller maken, ipv sneller laten lijken :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 15:44 

Donateur

Sainen schreef:
Kevin-Raw schreef:

Dat lager worden komt toch meer doordat je de vering verlaagt? Nu lijkt hij lager omdat de bodykits lager zijn, dat lijkt mij ten minste. Als ik lui hoor over "ik heb mn auto verlaagd" dan ga ik er van uit dat ze met de vering hebben lopen klooien.
Als ik het geld had zou ik hem liever echt sneller maken, ipv sneller laten lijken :P .

Jaa ik snap wat je bedoelt, maar ik heb hem zelf zo omgeboud, zelf de bodykit onder geknald. En nog nooit aan de veringen gekloot. De originele bumper waren echt heel anders.

Afbeelding

Zo ziet hij er origineel uit ;) Kan je beetje vergelijken, dat die bumpers die ik er nu heb echt een heel andere vorm hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 15:55 

Hardtraxx Elite

OT:

Ik zag dit ding laatst op marktplaats te koop staan, jammer dat ik het geld er niet voor had.

Afbeelding

Tjechische M53 Armored Anti Air, je mag er zo mee de straat op. Had geen wegenbelasting, alleen de verzekering werd een duur grapje :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 00:24 

volladen die kannonnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 20:23 

Hardtraxxer

Afbeelding
Renault Megane rs offuh,

Afbeelding
Seat leon cupra (L)

Iig een haalbare droom :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 08:51 

Donateur

Voor de droomauto's hoef je alleen naar maar http://www.hessing.nl gaan, en dan krijg ik alweer een harde :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 09:05 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Afbeelding
Renault Megane rs offuh,

Afbeelding
Seat leon cupra (L)

Iig een haalbare droom :innocent:

Die Cupra ziet er iets anders uit, JE Design heeft deze nog een beetje extra mooi gemaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 12:34 

Hardtraxx Veteran

Die Citroën Prototype in GT5 is ook wel vet. :love:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 12:44 

Artiest

Dat is toch geen auto man :sick:
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic